آسمان مجازی طرح آسمان و درخت

آسمان مجازی طرح آسمان و درخت : سازه‌های شهری آن‌گونه ما را احاطه کرده‌اند و شهرها تا به حدی گسترش یافته‌اند که دیگر فاصله‌ی ما از طبیعت بکر بقدری شده که تقریباً کاملاً از آن گسسته‌ایم. حتی پارک‌های بزرگ و کوچکی که در دل شهر ساخته شده‌اند هم نمی‌توانند آن‌گونه که باید ما را با طبیعت آشتی دهند، چرا که سرتاسر روز دوندگی در پی کارهای گوناگون، دیگر زمانی برای گذراندن وقت چندانی در همین پارک‌ها نیز برایمان باقی نمی‌گذارد. استرس و اضطراب و دیگر مشکلات روانی، بی‌حوصلگی و بی‌توجهی به دیگر انسان‌ها و موجودات زنده که روزبه‌روز در حال افزایش هستند، نتیجه‌ی همین دورافتادن از اصل خویش‌اند. اما در چنین شرایطی با استفاده از یک خلاقیت تمام‌عیار، امکان انتقال عناصر مختلف طبیعت به داخل چهاردیواری‌های ما و بهره‌بردن از طراوت آن‌ها برایمان میسر شده است. این خلاقیت طراحی آسمان مجازی طرح آسمان و درخت است.
البته طرح‌های قابل استفاده در آسمان‌های مجازی محدود به طرح آسمان و درخت نیستند و می‌توان ادعا کرد که تقریباً بی‌شمار طرح را می‌توان در آسمان‌های مجازی مورد استفاده قرار داد. بدین ترتیب می‌توان هر کدام از عناصر طبیعت را، از کوه و آسمان و ابر و خورشید گرفته تا درختان و شکوفه‌ها و گل‌ها و پرندگان و بسیاری عناصر دیگر، در هر قسمتی از فضای محیط کار و زندگی‌ وارد کرد و از تبعات مثبت آن بهره برد.

نحوه‌ی اتصال آسمان مجازی طرح آسمان و درخت به سقف اصلی

برای اتصال آسمان مجازی طرح آسمان و درخت به سقف اصلی لازم است تا ابتدا نوعی سقف کاذب، که بتوان تایل‌هایی که طرح آسمان و درخت روی آن‌ها چاپ شده را در آن جای داد، به سقف اصلی متصل کرد. این سقف کاذب با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد و همچنین بودجه‌ی مشتری، می‌تواند در اشکال مختلفی طراحی شود؛ دقیقاً همان‌طور که سقف‌های کناف در اشکال مختلفی طراحی می‌شوند. معمولاً برای ایجاد جلوه‌ای طبیعی‌تر و زیباتر به آسمان مجازی طرح آسمان و درخت پیش از اتصال سقف کاذب، یک سازه برای نورپردازی به سقف اصلی متصل می‌شود و در آن از لامپ‌های کم‌مصرفی با عمر مفید بسیار طولانی استفاده می‌شود. در نهایت تایل‌ها یک به یک همانند قطعات یک پازل در کنار هم داخل سقف کاذب قرار می‌گیرند تا تصویر آسمان و درخت کامل حاصل شود.
در برخی موارد، بنا به درخواست مشتریان، می‌توان با استفاده از الویتور کاری کرد که تایل‌ها از سقف کاذب فاصله گرفته و به گونه‌ای قرار گیرند که تکه تکه بودنشان قابل مشاهده نباشد و بدین ترتیب تصویری یک‌دست، بدون حالت پازل به دست خواهد آمد. مسلماً چنین سقفی زیبایی بیشتری نسبت به سقفی دارد که در آن از الویتور استفاده نشده باشد، اما به هر حال استفاده از این جزء هزینه‌ی اجرای طرح را افزایش می‌دهد.

مزایای استفاده از آسمان مجازی طرح آسمان و درخت

آسمان و درخت دو جزء از اجزای اصلی طبیعت هستند که هر دو باعث ایجاد احساس آرامش در افراد می‌شوند. استفاده از طرح آسمان و درخت می‌تواند در فضاهایی مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، دفاتر کاری، استخرها، آرایشگاه‌ها، منازل و … مورد استفاده قرار گرفته و در کاهش اضطراب افراد، افزایش بازدهی کار کارمندان، کاهش درد بیماران و بسیاری موارد دیگر مؤثر واقع گردد.[envira-gallery id=”13770″]

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد