آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه

[envira-gallery id=”12415″]

آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه : هنگامی که بشر با شهرنشینی به تدریج از طبیعت فاصله گرفت، کم‌کم به شیوه‌های مختلف تلاش کرد تا عناصر مختلف طبیعت را به شیوه‌های گوناگون وارد خانه‌هایی کند که ابتدا آن‌ها را به عنوان سرپناه درنظر گرفته بود، اما بعدها آن‌ها را زندانی یافت که بین او و مکانی که به آن تعلق دارد، یعنی طبیعت، فاصله انداخته‌اند. به همین سبب در نقوش انواع زیرانداز از جمله گلیم و قالی از طرح انواع گل‌ها، درختان و حیوانات استفاده کرد، نقاشی‌هایی را به دیوارها آویزان کرد که شامل تصاویری از جنگل‌ها، گل‌ها، آسمان و … بودند، کاشی‌ها، کاغذ دیواری‌ها و تزئینات را با طرح اجزای مختلف طبیعت طراحی کرد و حتی از گل‌ها و در نهایت حیوانات خانگی برای برقراری ارتباط مستقیم با موجودات زنده‌ی طبیعت بهره برد. اخیراً نیز روشی جدید در همین راستا ابداع شده و آن آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه است.
آسمان مجازی ابداعی است که با استفاده از آن می‌توان نه تنها طرح آسمان و شکوفه، بلکه هر طرح دیگری را با جلوه‌ای کاملاً واقعی، وارد فضای منازل و دیگر اماکن کرد و بدین ترتیب از زیبایی و طراوت طبیعت به بهترین وجه بهره برد. اگرچه نام این این ابداع آسمان مجازی است، اما می‌توان با استفاده از آن، تصاویر طبیعت و دیگر تصاویر مورد نیاز با توجه به فضاهای مختلف را به دیوارها نیز متصل کرد. به عنوان نمونه می‌توان در سقف و برخی از قسمت‌های دیوار یک استخر از تصاویری از حیوانات و گیاهانی استفاده کرد که در اقیانوس زندگی می‌کنند و بدین ترتیب فضای استخر را کاملاً به زیر کف اقیانوس شبیه کرد.

ساختار مهندسی آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه

برای اجرای آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه ابتدا لازم است تا یک سقف کاذب برای قرار دادن تایل‌ها، به سقف اصلی متصل شود. شکل سقف کاذب بستگی به مکانی که آسمان مجازی در آن قرار می‌گیرد و همچنین درخواست و سلیقه‌ی مشتری دارد. منظور از تایل نیز همان قطعاتی است که معمولاً به شکل مربع هستند و روی هر کدام قسمتی از طرح اصلی چاپ شده است. البته تایل‌ها همواره به شکل مربع نیستند و شکل آن‌ها تابع شکل سقف کاذبی است که قرار است تایل‌ها در آن جای گیرند.
برای زیباتر کردن آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه می‌توان زیر سقف کاذب از یک سازه برای نورپردازی تایل‌ها استفاده کرد. لامپ‌هایی که برای نورپردازی تایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند عمر مفید بالایی دارند و کم مصرف هستند.
علاوه بر این جهت افزایش زیبایی آسمان مجازی می‌توان با استفاده از الویتور فاصله‌ی بین تایل‌ها را از بین برد و بدین ترتیب تصویر کلی را از حالت پازل‌مانند خارج کرد. بدین ترتیب تصویر حالتی طبیعی‌تر و جلوه‌ای زیباتر پیدا خواهد کرد. استفاده از الویتور بستگی به درخواست مشتری دارد و کاربرد آن ضروری نیست، اما پیش از سفارش استفاده از این جزء باید دقت داشت که هزینه‌ی اجرای آسمان مجازی بدین ترتیب افزایش خواهد یافت.

استفاده از آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه چه مزایایی دارد؟

در کنار هم قرار گرفتن آسمان و شکوفه، یعنی رنگ‌های آبی، صورتی و سفید، می‌تواند در کاهش استرس و تنش موجود در اماکنی مانند بیمارستان‌ها یا فضاهای شلوغی مانند بانک‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد. استفاده از این طرح برای آسمان مجازی در دفاتر کار، می‌تواند مانع از خستگی زودرس کارمندان شده و بازدهی کارشان را افزایش دهد. علاوه بر این آرامش رنگ آبی و طراوت رنگ صورتی می‌تواند نشاط و سرزندگی و البته تعدیل انرژی را در محیط‌هایی مانند مهدکودک‌ها و کودکستان‌ها و همچنین پارک‌های بازی برای کودکان به ارمغان آورد.

[envira-gallery id=”12415″][envira-gallery id=”12415″]

 

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد