تایل PVC طرح دار

تایل pvc طرح دار:

ترئینات دکوراسیون داخلی با معماری خاص و حیرات انگیر خود دنیا شگفت انگیزی از دکوراسیون داخلی را ارائه می دهد. یکی از ملزومات مورد استفاده در دکوراسیون داخلی استفاده از تایل های پی وی سی طرح دار می باشد که تاریخ استفاده از این تایل ها به حدود یک دهه می رسد. امروزه استفاده از تایل pvc طرح دار بسیار فراگیر شده است (توجه داشته  باشید استفاده از تایل در دوران صفویه نیز به شکل سنتی باب بوده است). تایل های پی و سی با بهره گیری از طرح های گسترده دست ما را برای یک انتخاب مطمئن باز می گذارد و شما می توانید متناسب با سلیقه خود طرح مورد نظر را انتخاب و در مکان مور نظر قرار دهید. شرکت دکوپیک تولید کننده انواع لوازم لوکس منزل با امکان درج تصویر و متن مورد نظر شما بر روی پرده، کوسن ، مبل، آباژور و سایر ملزومات و ترئینات ساختمانی در خدمت زیبا سازی دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد، زیبایی را با برند دکوپیک تجربه کنید.

تایل pvc طرح دار چیست:

تایل pvc طرح دار درواقع نوعی متریال و پوشش برای سقف، دیوار ، کف و … می باشد که در زیبا سازی دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود. استفاده از تایل پی وسی سی با نقش و نگاری که دارد باعث می شود فضای مورد نظر شما شاعرانه، لوکس و زیبا شود. شما می توانید از این تایل ها(به عنوان مثال تایل دکوراتیو) در فضاهای گوناگون استفاده کنید و زیبایی را برای خود و سایر اعضا به ارمغان بیاورید. در تایل های طرح دار امکان چاپ تصاویر دلخواه شما وجود دارد. برند دکوپیک پیشرو در ارائه خدمات دکوراسیون داخلی منزل در تغییرات دکوراسیون همراه شما می باشد. در تایل پی وی سی طرح مورد نظر خود می توانید چاپ کنید.

 انواع تایل pvc :

1.تایل های بدون روکش: تایل های بدون روکش دارای قابلیت رنگ آمیزی می باشند.

  1. تایل های روکش دار: تایل های روکش دار به انواع مختلفی تقسیم می شوند که تایل های پی وی سی یکی از آنها می باشد. تایل pvc طرح دار نیازی به رنگ آمیزی ندارد بدین ترتیب سرعت کار بالایی دارند و به آسانی نصب می شوند.

مزایای تایل های  تایل pvc طرح دار:

تایل های پی وی سی دارای مزایای زیادی می باشند که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

1.نصب سریع و آسان تایل های پی وی سی: شما به راحتی و در کمترین زمان و بدون هیچ گونه خرابی ای می توانید تایل pvc طرح دار را در محل مورد نظر نصب کنید.

2.ضدآب : تایل های پی وی سی طرح دار صد در صد ضد آب می باشد، و در برابر رطوبت مقاوم است. اگر شما در مناطق مرطوب زندگی می کنید، استفاده از تایل پی وی سی گزینه مناسبی برای سقف و دیوار شما می باشد. زیبایی خانه و محل کار را با تایل pvc طرح دار تجربه کنید.

3.دارای طرح ، مدل و رنگ های مختلفی می باشد به همین منظور شما به هنگام استفاده از تایل پی وی سی قدرت انتخاب بیشتری دارید.

4.ابعاد تایل های سقفی پی وی سی طرح دار در حدود 60*60 می باشد. به راحتی قابل تنظیم می شود.

  1. تایل سقفی پی وی سی طرح دار به شما این امکان را می دهد تا دسترسی آسانی به تاسییات برق، و سایر ملزومات پشت سقف داشته باشید.
  2. تایل pvc طرح دار ضد آب بودن و قابل شستشو می باشد و شما به هنگام گرد گیری می توانید آن را با مواد شوینده تمیز کنید.
  3. سقف های پی وی سی عایق صوتی و حرارتی می باشد.
  4. ضد اشتعال: مواد به کار رفته در تولید تایل پی وی سی طرح دار طوری است که غیر قابل اشتعال و آتش می باشد.
  5. امکان چاپ تصاویر دلخواه شما بر روی تایل پی وی سی طرح دار وجود دارد.
  6. تایل pvc طرح دار ضد حشره و سایر جوندگان موزی هستند: تایل های پی وسی بدلیل ساختاری که دارند در برابر حشرات مقاوم هستند و شما با استفاده از تایل های پی وی سی می توانید در آرامش به زندگی خود ادامه دهید. شرکت دکوپیک ارائه دهنده محصولات لوکس منزل با امکان چاپ تصاویر دلخواه شما به همراه متن بر روی پرده ، آباژور دکوراتیو، مبل و کوسن به شما کمک می کند تا دکوراسیون متفاوتی راتجربه کنید.

موارد استفاده تایل pvc طرح دار:

سقف خانه: تایل  پی وی سی طرح دار با تنوع رنگ و طرحی که دارند، قابلیت نصب بر روی سقف خانه ، اداره محل کار و .. را دارا می باشد، همچنین شما می توانید این تایل را در سرویس بهداشتی ،حمام ،هال پذیرایی و … نیز استفاده کنید.

دیوار خانه:  قابلیت استفاده به عنوان دیوار پوش یا دیوار کوب در فضا درونی ساختمانی را دارد. با استفاده از تایل pvc طرح دار  زیبایی را به ارمغان بیاورید. با برند دکوپیک خانه خود را شیک و زیبا کنید.

خصوصیات تایل pvc طرح دار:

تایلهای پی وی سی طرح دار به دلیل ماندگاری و طول عمر بالایی که دارد، برای شما صرفه اقتصادی دارد بدین صورت که شما می توانید سالهای سال از آن استفاده کنید. حتی شما به هنگام عدم نیاز به تایل می توانید آن را جا به جا کنید و اگر اجاره نشین هستید می توانید تایل پی وی سی را جدا کرده و در خانه جدید خود مورد استفاده قرار دهید و محدودیتی از این بابت برای شما وجود ندارد. مقاومت در برابر ضربه و سایر اقلام نیز در ماندگاری تایل پی وی سی طرح دار نقش موثری را بازی می کند. تایل های پی وی سی همگام با محیط زیست می باشد. در دورانی که بحران زیست محیطی فراگیر شده است تایل پی وی سی انقلابی در دکوراسیون داخلی محسوب می شود که مانع تخریب محیط زیست می شود. پس بیایید با استفاده از تایلی پی وی سی از میحط زیست خود محافطت کنیم و آن را برای نسل های آینده به یادگار بگذاریم. قابلیت خم شدن و مقاوم در برابر مواد شیمیایی از خصوصیات تایل های پی وی سی طرح دار است که آن را از سایر ملزومات ساختمانی متمایز می کند. در تایل های پی وی سی امکان نورپردازی وجود دارد که شما می توایند از آن استفاده کنید.

شرکت دکوپیک تولید کنده لوازم لوکس و تزئینی منزل با امکان درج نمودن متن و تصویر دلخواه شما بر روی پرده، کوسن ، مبل و آباژور این امکان را برای شما فراهم می کند تا طرح مورد نظر را چاپ کرده و زیبایی را به محیط هدیه دهید.

سخن پایانی:

امروزه دیگر مثل زمان گذشته نیست که به طراحی دکوراسیون داخلی توجه نشود امروزه طراحی دکوراسیون داخلی کاملا تخصصی شده چرا که طراحی دکور نقش پر رنگی در زیبا سازی صنعت ساختمان دارد و باعث می شود تا شما ساختمانی شیک و مدرن داشته باشید و از زندگی در آن لذت ببرید. در این میان استفاده از تایل pvc طرح دار در دکوراسیون داخلی منزل در نماهای مختلف می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند.

 

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد