شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی:

نغییر دکوراسیون آشپزخانه می تواند موجب زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه شود. یکی از مواردی که در طراحی آشپزخانه باید به آن توجه داشت چگونگی پر کردن فضای خالی میان کابینت ها می باشد. البته امروزه ملزومات جدیدی برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ملزومات جدید و مدرنی که مورد استقبال عامه مردم قرار گرفته، استفاده از شیشه بین کابینتی است. با استفاده از شیشه بین کابینتی آشپزخانه خود را شیک، لوکس و مدرن کنید و از عواید آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر فضای بین کابینت های خالی بماند می تواند برای شما آزار دهنده باشد. همچنین باعث عدم طراوت و زیبایی آشپزخانه شما می شود، و یک نوع حس یکنواختی به آدمی منتقل می شود، چرا که طبق تحقیقات به عمل آمده فضای اطراف تاثیر مستقیمی در روحیه افراد دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می توانید فاصله بین کابینت را با شیشه بین کایبنتی پر کنید و زیبایی را به آشپزخانه و اعضای خانواده هدیه دهید.

همانطور که از نامش پیدایست شیشه بین کابینتی نوعی شیشه است، که در فضای خالی میان کابینت های گسترده شده است. شیشه های کابینتی دارای طرح و رنگ مختلفی می باشند، که شما می بایست متناسب با سلیقه خود آنرا انتخاب کنید. توجه داشته باشید در شیشه های بین کابینتی شما می توانید طرح مورد علاقه خود را بر روی شیشه چاپ کنید و محدودیتی از این بابت وجود دارد. این بدین معنی است که شما انتخاب گسترده ای دارید که می توانید از آن برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه بهره بگیرید.

ویژگی های شیشه بین کابینت:

امروزه توجه به دکوراسیون داخلی قوت گرفته است، و با مدرن شدن زندگی روزمره  دکوراسیون داخلی نیز متحول شده است. در حال حاضر استفاده از شیشه بین کابینتی رواج یافته است.شیشه بین کابینتی دارای ویژگی های زیر می باشد.

1.سبک هستند: شیشه های بین کابیت بسیار سبک می باشند تا به راحتی بتوان آنها را در کف، سقف ، دیوار و .. استفاده کرد.

  1. جنس نشکن و مقاوم در برابرضربه حرارت: در انتخاب شیشه بین کابینت توجه داشته باشید که جنس آن نشکن و در برابر حرارت و ضربه مقاوم باشد تا شما با خیال راحت بتوانید از آن استفاده کنید.
  2. قابل شستشو، بدین معنی که شما به راحتی می توانید آن را بشورید و مثل روز اول براق کنید.

4.نصب آسان شیشه بین کابینتی:

  1. ضد خش: توجه داشته باشید که شیشه بین کابینتی بخصصوص شیشه های رنگی تولید شده ضد خش باشند و از رنگهای ضد خش در تولید آنها استفاده شده باشد.
  2. شفافیت: شفافیت شیشه های بین کابینت به شما اجازه می دهد تا وسایل خود را بهتر و راحتر پیدا کنید و زیبایی را به ارمغان بیاورید.
  3. عدم جذب چربی: شیشه های بین کابیت چربی را درخود جذب نمی کنند.

7.قابلیت سوراخ کاری:

8.یکنواخت و بدون هیچگونه کار اضافی : شیشه های بین کابینتی یکنواخت و بدون هر گونه اضافه کاری ای می باشند.

  1. فضای آشپزخانه شما را بزرگ نشان می دهد و این مزیت در آشپزخانه و خانه های کوچک بیشتر به چشم می آید.

10.شیشه های بین کابینتی نور را منعکس می کند و فضای درون را روشن می کند که این عامل باعث زیبایی دو چندان محیط درون می شود.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

نحوه استفاده و نصب شیشه های بین کابینتی:

نصب شیشه های بین کابینت بسیار آسان می باشد بدین صورت که شیشه پس از برش و قواره شدن در کارخانه و یا محل انجام کار،که ممکن است آشپزخانه یا هر مکان دیگری باشد انجام می شود. پس از آن با استفاده از چسب آکواریوم برای روی دیوار و یا صفحه کابینت نصب می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید شما قبل از نصب می توانید تمام موارد از قیبل جاسازی کلید برق، لوله گاز و هود آشپزخانه و  … را انجام دهید و سپس به یکباره آنرا نصب کنید تا مشکلی پیش نیاید.

استفاده از شیشه بین کابینت همانطور که از نام آن پیداست در فضای خالی میان کابینت مورد بهره برداری قرار می گیرد. شما می توانید شیشه بین کابینت را در حد فاصل میان کابینت بالایی و پایینی قرار دهید و یا بر روی صفحه کابینت که با این کار جلوه خاصی از دکوراسیون آشپزخانه را به نمایش می گذارید. استفاده از شیشه در بالای کابینت پشت گاز، سینگ ظرفشویی و … می باشد. همچنین شما می توانید از شیشه بین کابینتی برای دیواره حمام و استفاده به عنوان پارتیش در ادارت و فروشگاه های برای طبقات و … نیز استفاده کنید. امروزه نقش شیشه در معماری منزل بر کسی پوشیده نیست استفاده از شیشه بین کابینتی نقش پر رنگی در دکوراسیون داخلی خانه دارد.

انواع شیشه های بین کابینت:

شیشه های بین کابینت دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتند از:

1.شیشه های ساده: که هیچ گونه طرح و رنگی ندارد ساده است.

2.شیشه با نور پس زمینه: این شیشه مدرن و شیک بیشتر در خانه های لوکس و گرانقیمت مورد استفاده قرار می گیرد

3.با چوب روسی:زیبایی فوق العاده ای دارد و متناسب با آشپزخانه می باشد.

  1. طراح های خلاقانه: شیشه با طرح های خلاقانه و استفاده از طرح های مورد علاقه شما در روی شما مانند استفاده از مناظر، نقاشی و …
  2. استیل:

6.شیشه هیا رنگی که در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند که عبارتند از:

الف).شیشه بین کابینت رنگ آبی: همانطور که می دانید رنگ آبی به انسان آرامش می دهد و با استفاده از شیشه رنگ آبی جلوه خاصی از آرامش را در آشپزخانه خود تجربه کنید.

ب) اگر به دنبال شور نشاوزو هیجان هستید می توانید از رنگ قرمزاستفاده کنید.

ج) استفاده از رنگ های خردلی می تواند انتخاب شما برای کابیت های چوبی و طراحی یک دکوراسیون داخلی شیک باشد.

توجه داشته باشید که رنگ شیشه های بین کابینت متنوع می باشد و شما هستید که باید انتخاب کنید کدام رنگ به دکوراسیون آشپزخانه و فضای کابینت شما می آید. این نکته را نیز فراموش نکنید که نوع کابینت در انتخاب شیشه بین کابینت نقش بسزایی دارد. پس طوری شیشه بین کابیت را انتخاب کنید که باید یکدیگر همخوانی داشته باشند و مکمل یکدیگر باشند.

سخن پایانی:

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه جدی نمود بخصصوص برای خانم ها چرا که بانوان بیشتر زمان خود را در آشپزخانه مشغول پخت و پز و شستشو می باشند. پس مهم است که دکوراسیون داخلی آشپزخانه زیبا و جذاب باشد و هماهنگی و یکپارچگی اجزای اشپزخانه و فضاهای اطراف باید طوری باشد که مانع خستگی شود و خانه را از یکنواختی خارج کرده و حس زندگی را در خانه به جریان بیندازد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد