پرده لوردراپه آشپزخانه

به جرات می‌توان آشپزخانه را یکی از پر کاربردترین بخش‌‌های ساختمان نامید، از این رو دکوراسیون آن اهمیت ویژه‌ای دارد. خرید یک پرده مناسب و سازگار با دکوراسیون می‌تواند به فضای آشپزخانه روح ببخشد و القا کننده حس گرما و آرامش باشد. از آن‌جایی که نقش اساسی پرده‌ها کنترل نور است، باید متناسب با میزان نورگیری آشپزخانه بهترین مدل پرده انتخاب شود. پرده لوردراپه آشپزخانه یک پرده با قابلیت تنظیم است که با وجود آن می‌توان سایه و نور را به دلخواه ایجاد کرد. این مدل پرده در واقع همان پرده کرکره‌ای است که توسط اهرمی که در آن تعبیه شده می‌توان نور ورودی به آشپزخانه را تحت کنترل در آورد.

در پرده لوردراپه آشپزخانه پارچه‌ها به صورت عمودی و تیغه‌ای در یک ریل قرار دارند و لذا به راحتی می‌توان آن را جمع کرد. کارایی این پرده و همچنین تنوع طرح و رنگ آن موجب جلب توجه مشتریان شده و دقت و نظر افراد بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

ویژگی‌های پرده لوردراپه آشپزخانه

پرده آشپزخانه معمولا از طیف رنگ‌های گرم انتخاب می‌شود و طرح آن نیز بسته به سلیقه از طرح‌های سنتی تا طرح‌های مدرن متغیر است. از آن‌جایی که پرده‌های لوودراپه تنوع بسیار گسترده‌ای دارند، با خرید پرده لوردراپه آشپزخانه می‌توان رنگ و طرح دلخواه را انتخاب کرد؛ اما مهم‌ترین ویژگی رنگ و طرح پرده لوردراپه آشپزخانه ثبات آن است، یعنی در طولانی مدت شکل ظاهری، شفافیت و کیفیت آن از بین نخواهد رفت.

در گذشته از پرده‌های لودراپه تنها در محیط‌های اداری استفاده می‌شد، اما ویژگی‌های منحصر به فرد آن مثل زیبایی، کیفیت، قابلیت شستشوی پی‌در‌پی و نصب آسان آن موجب شد تا امروزه در دکوراسیون منازل نیز از این مدل پرده بهره‌گیری شود. پرده لوودراپه امروزه در مدل‌های مختلف باسبک‌های متنوعی طراحی شده‌اند که ایده‌ی مناسبی برای آشپزخانه هستند.

خرید پرده لوردراپه آشپزخانه می‌تواند انتخابی دقیق باشد، چرا که به وسیله آن نور به میزان دلخواه وارد محیط آشپزخانه شده و در نتیجه انرژی گرمایی خورشید و خاصیت های آن موجب سلامت محیط آشپزخانه و جلوگیری از رشد و تکثیر قارچ و یا باکتری‌های بیماری زا خواهد شد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

نحوه شستشو پرده لودراپه آشپزخانه

پخت و پز در آشپزخانه موجب آلودگی پرده‌ها می‌شود، چرا که اغلب بخار و چربی حاصل از پخت غذا بر روی پرده می‌نشیند و پس از مدتی رنگ و روی آن را کدر می‌کند. انواع آلودگی‌ها چنان‌چه در اسرع وقت از بین نروند، موجب انتشار بیماری‌ها خواهد شد.

پرده لوردراپه آشپزخانه به آسانی قابل شستشو است و می‌توان پارچه‌های آن را از ریل خارج کرد و به شستشوی آن‌ها پرداخت، همچنین این مدل پرده توسط بخارشو نیز به راحتی تمیز خواهد شد. گفتنی است برای شستشوی پرده لوردراپه آشپزخانه لازم نیست آن را به خشک‌شویی بسپارید، بلکه به علت باز شدن آسان و یکدست بودن پارچه‌های تیغه‌ای آن، خودتان در منزل می‌توانید مرتبا آن را شستشو کرده و در نتیجه محیط آشپزخانه‌تان را پاکیزه نگه دارید.

شستشوی آسان پرده لوردراپه آشپزخانه با استفاده از مواد شوینده خانگی میسر است. چنین قابلیتی این مدل پرده را به یک پرده ایده‌آل برای آشپزخانه تبدیل می‌کند که باید محیطی بهداشتی باشد، همچنین پس از فرایند شستشو نصب مجدد آن نیز بدون دردسر امکان پذیر است.

خرید پرده لوردراپه آشپزخانه

با توجه به ویژگی‌های کیفی و قابلیت‌های جذاب پرده لوردراپه آشپزخانه این مدل پرده پوششی عالی برای پنجره آشپزخانه خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت پرده لوردراپه آشپزخانه قیمتی کاملا مقرون به صرفه است و لذا خرید آن برای مشتریان با قیمتی مناسب امکان‌پذیر است.

گفتنی است چنان‌چه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود تصمیم بر خرید پرده دارید، انتخاب پرده لودراپه آشپزخانه یک گزینه ایده‌آل است، چرا که سبک طراحی آن با دکوراسیون آشپزخانه به خوبی سازگاری دارد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه دکوپیک

دکوپیک با فعالیت در حوزه محصولات دکوراتیو کمک شایانی به طراحی دکوراسیون داخلی می‌نماید. این مجموعه با تولید محصولاتی نظیر: پرده، پوستر دیواری، کفپوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه‌ای با طراحی‌های خاص و نوین که نمایان‌گر هنر اصیل و شگفت انگیز مهندسان و کارشناسان ایرانی است، نقش مهمی در تغییرات دکوراسیون محیط با ارائه انواع ست‌های شیک و جذاب ایفا می‌کند. با خرید محصولات دکوپیک می‌توانید به راحتی انواع تجهیزات دکوری منزل و یا محیط اداری مد نظرتان را به بهترین شکل آراسته و در صورت نیاز از مشاوره کارشناسان حاذق این مجموعه نیز بهره ببرید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد