پرده لوردراپه با طرح سنتی

پرده لوردراپه با فضاسازی زیبا و جذاب به خوبی قادر به تغییر در دکوراسیون و ایجاد تحول در محیط است. کارایی بالای پرده لوردراپه در کنار سهولت کار با آن موجب شده تا این مدل پرده طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. گفتنی است پرده‌های لوردراپه قابلیت چاپ تصویر دارند و لذا طرح‌ها و نقوش دلخواه را می‌توان روی آنها چاپ کرد. یکی از جذاب ترین طرح‌ها بر روی این مدل پرده، طرح سنتی است که با حفظ ارزش‌های کهن و اصیل، ظاهری شیک و جذاب به محیط خواهد بخشید. پرده لوردراپه با طرح سنتی دارای نقش و نگارهای اصیلی مانند: بته جقه، نقوش اسلیمی و… هستند که بر روی پرده نمایی بسیار جذاب دارند. این طرح‌ها در هنر معماری، قالی‌بافی و… نیز به چشم می‌خورد و لذا استفاده از پرده لوردراپه که دارای تصاویر سنتی باشد، به سادگی با سایر دکوراسیون ایرانی ست می‌شود.

نحوه شستشو پرده لوردراپه با طرح سنتی

از آن‌جایی که طرح‌های سنتی با رنگ‌های متنوع از طیف گرم تا سرد و یا حتی خنثی را در برمی‌گیرند، لذا این سوال به وجود می‌آید که آیا این طرح‌های زیبا پس از شستشو نیز رنگ و جلای خود را حفظ حواهند کرد یا خیر؟ پاسخ روشن است؛ پرده لورداپه با طرح سنتی از جنسی مقاوم تولید شده و رنگ‌هایی که در طراحی آن به کار رفته، در برابر شستشو ثبات خود را از دست نخواهند داد.

تنها کافی است نوارهای تیغه‌ای پرده را که در ریل قرار دارند، به دقت از ریل خارج کرد و سپس با استفاده از مواد شوینده به پاکسازی آن اقدام نمود. پس از شستشو نیز به همان شیوه تک تک پره‌ها در جای مخصوص خود قرار خواهند گرفت. گفتنی است یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پرده لوردراپه با طرح سنتی همین قابلیت شستشوی چندین باره آن است، بدون این‌که تغییر شکل دهد و یا حتی شفافیت آن از بین رود.

کنترل نور توسط پرده لوردراپه با طرح سنتی

به طور کلی تمام پرده‌های لوردراپه دارای اهرمی هستند که به وسیله آن می‌توان زاویه تابش نور را تنظیم کرد. این اهرم به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز نور و یا سایه را برای محیط ایجاد کنید. قابلیت کنترل نور که در پرده لوردراپه با طرح سنتی وجود دارد، برای افرادی که در فضای داخلی ساختمان از گلدان استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است، چراکه نور مورد نیاز گیاهان ساختمانی توسط این مدل پرده به آسانی تامین خواهد شد.

در محیط‌های مختلف مسکونی و یا اداری می‌توان از پرده لوردراپه طرح سنتی استفاده کرد. این مدل پرده برای اتاق پذیرایی بسیار مناسب است و القا کننده حس نوستالژی به فضای محیط است؛ همچنین در رستوران‌ها نیز اغلب از این مدل پرده استفاده می‌کنند تا با الهام از تصاویر سنتی فضا را برای مشتریان دلنشین‌تر کنند.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

خرید پرده لوردراپه با طرح سنتی

از آن‌جایی که پرده لوردراپه با طرح سنتی کارایی بسیار بالایی دارد، ارزش خرید آن افزایش می‌یابد. این پرده‌ها با داشتن نوارهایی آویزان به خوبی قابلیت چاپ تصاویر دلخواه را دارند و از این رو می‌توان نقش و نگارهای کهن ایرانی که ریشه در فرهنگ اصیل و تاریخی ایران زمین دارد را به زیبایی بر روی پرده حک کرد.

خرید پرده لوردراپه طرح سنتی و نصب آن در محیط کاری یا مسکونی به خوبی نمایان‌گر اصالت، سلیقه و فرهنگ شما خواهد بود که فضا را برای افراد در محیط جذاب‌تر و دلنشین‌تر خواهد کرد.

قیمت پرده لوردراپه با طرح سنتی

برای خرید پرده لوردراپه لازم است بدانید این مدل پرده‌ها علاوه بر قابلیت‌های بی نظیری که دارند، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند، از این رو می‌توان پرده لوردراپه با طرح سنتی را با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه خریداری کرد.

با خرید پرده لوردراپه با طرح سنتی و پرداخت هزینه‌ای کم به خوبی می‌توان تغییری چشمگیر در دکوراسیون به وجود آورد و حال و هوای دکوراسیون داخلی را سنتی کرد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه دکوپیک

با خرید محصولات دکوری از فروشگاه دکوپیک علاوه بر ست کردن دکوراسیون می‌توانید از مشاوره متخصصان خبره و کارشناسان دکوراسیون این مجموعه نیز بهره ببرید. دکوپیک برای ایجاد تغییرات اساسی و تحولات جذاب در دکوراسیون محیط‌های اداری و مسکونی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد تا رضایت مشتریان را جلب کند.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد