پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی

پرده‌های لوردراپه با طرح‌های مختلف و متنوع به فروش می‌رسند و به علت قابلیت چاپ طرح دلخواه بر یک رو و یا هر دو رو بسیار محبوب و پرفروش هستند. پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی در واقع طرحی از نقش و نگارهای اسلیمی دارد که به صورت یک گیاه مارپیچ نوارهای تیغه‌ای پرده را طی می کنند. پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی دارای طراحی زیبایی است که شباهت زیادی با نگاره‌های تاریخی دارد و از این رو برای افرادی که به تاریخ علاقمندند بسیار ایده آل است. نقوش اسلیمی در حقیقت نمادی از درخت تاک هستند که در گذشته به عنوان سمبلی از درخت زندگانی شناخته می‌شده‌اند. با خرید پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی می توان به راحتی آن را با دکوراسیون ست کرد، چرا که نقوش اسلیمی بر روی فرش های ایرانی و به طور کلی طراحی ایرانی اصیل به وفور به چشم می‌خورند. قوس و انحناها و برگ‌های موزون در طرح اسلیمی نظمی خاص دارند که زیبایی پرده را دوچندان می‌کنند.

ویژگی‌های پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پرده لوردراپه به نسبت سایر پرده‌های موجود در بازار می توان به قابلیت شتستشوی مکرر آن اشاره کرد. در حقیقت پرده لوردراپه به آسانی نصب می شود و پس از مدتی استفاده در صورت لزوم قابل شستشو است. نقوش اسلیمی بر روی پرده لوردراپه پس از شستشو تغییری نمی‌کنند و این امر ثبات کیفی و طول عمر آن را نمایان می‌کند.

گفتنی است پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی پارچه هایی دارد که به شکل عمودی و مجزا آویزان هستند و می توان تک تک آن‌ها را به راحتی از ریل خارج کرده و با استفاده از مواد شوینده معمول آن‌ها را تمیز کرد. این قابلیت در محیط‌هایی که در معرض آلودگی بیشتری قرار دارند بسیار کاربردی است؛ علاوه بر این پرده‌های لوردراپه قابلیت تنظیم نور دارند که بسیار حائز اهمیت است. در واقع می توان به وسیله اهرم پرده، به دلخواه نور یا سایه ایجاد کرد. کنترل ورود نور در عین پوشش پنجره قابلیتی منحصر به فرد است که پرده لوردراپه در اختیار شما قرار خواهد داد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

کاربرد پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی

از پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی می توان در محیط‌‌‌های مسکونی مثل: اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و یا محیط‌های اداری و تجاری نظیر: رستوران‌ها، مراکز اداری و تجاری و… استفاده کرد. پرده لوردراپه با مقاومت بالایی که در برابر نور، پارگی و یا رطوبت دارد، پرده‌ای مناسب برای مصارف طولانی مدت به شمار می‌رود. با خرید این محصول علاوه بر استفاده به شکل تزئینی می‌توان از کاربرد تغییر زاویه آن نیز بهره برد و محیطی چشم نواز از لحاظ نور پردازی طبیعی را ایجاد کرد؛ همچنین پره‌های عمودی در پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی علاوه بر زیبایی داخلی محیط به جلوه زیبای پنجره از بیرون نیز میسر خواهد شد.

خرید پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی

چنان‌چه در پی خرید پرده‌ای با قابلیت شستشوی چندباره هستید که امکان نظافت آسان داشته و از لحاظ کیفی مقاوم باشد، پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی از بهترین گزینه‌هاست. گفتنی است قیمت پرده لوردراپه پایین تر از سایر پرده های سنگین است و در نتیجه خرید آن برای شما مقرون به صرفه تمام خواهد شد؛ علاوه بر این با پرداخت هزینه‌ای کم و خرید پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی برای طولانی مدت از خرید پرده بی نیاز خواهید شد، چرا که شفافیت و کیفیت آن با شستشوی مداوم از بین نمی‌رود و جذابیت خود را  تا مدت های طولانی حفظ می‌کند.

طرح‌های اسلیمی بر روی پرده لوردراپه در رنگ‌های مختلف و متنوع اعمال می شوند که متداول ترین آن ها رنگ فیروزه ای و یا کرم است. برای خرید پرده لوردراپه با نقوش اسلیمی می‌‌توانید رنگ متناسب با سایر دکوراسیون محیط را طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه دکوپیک

فروشگاه دکوپیک مفتخر است انواع محصولات مرتبط با امور دکوراسیون را تولید و عرضه کند و در این راستا مهندسان و کارشناسان خبره این مجموعه نیز به مشاوره در رابطه با نحوه ست کردن دکوراسیون می‌پردازند. محصولات دکوپیک شامل: پرده، پوستر دیواری، کفپوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه ای است و همچنین دکوپیک ارائه دهنده انواع ست‌های دکوری با طرح‌های هنری و خاص نیز است و لذا با خرید محصولات دکوپیک می توان تغییری متفاوت و ویژه در دکوراسیون به وجود آورد.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد