پرده پارچه ای مخمل با طرح سنتی | پرده مخمل با طرح سنتی

در دکوراسیون داخلی منازل پرده یکی از اساسی ترین موارد بوده که ظاهری زیبا به خانه خواهد داد. در زمان‌های قدیم پرده مخمل فقط در خانه ثروتمندان وجود داشت و بسیار گران قیمت بود، اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی پارچه‌مخمل به سادگی تولید شده و مورد استفاده همه قرار می‌گیرد. استفاده از پرده مناسب، با رنگ و طرح زیبا، جلوه‌ای متفاوت و شیک به خانه می‌دهد و موجب زیباتر شدن وسایل خانه نیز می‌گردد. هم چنین پرده‌ای با جنس پارچه خوب و با طرح و رنگ مناسب با دکوراسیون داخلی خانه، فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. در هنگام ورود به خانه اولین نمایی که جلب توجه می‌کند، پرده است. پرده پارچه ای مخمل با طرح سنتی نمایی زیبا و پر طراوت به خانه می‌بخشد. همچنین پرده مخمل با طرح سنتی انتخابی بسیار عالی برای افرادی با سلیقه‌های خاص و مشکل پسند است.

امروزه استفاده از طرح و نقوش سنتی رونق تازه گرفته است. با تلفیق هنر و طرح سنتی با مدرنیته ترکیبی فوق العاده و خاص را می‌توان به نمایش گذاشت. استفاده از طرح سنتی در پرده پارچه‌ای مخمل نیز علاوه بر جلوه و شکوهی که به خانه خواهد داد، حس آرامش و لطافت را نیز به ارمغان خواهد آورد. پرده مخمل طرح سنتی را می‌توان با وسایل خانه ست نمود و متناسب با طراحی داخلی خانه طرح و رنگ آن را انتخاب کرد و تجلی گر زیبایی و ظرافت شد.

پرده پارچه‌ای مخمل و ویژگی‌های آن

پارچه‌ی مخمل، پارچه‌ای تجملاتی و شیک بوده که امروزه بسیار برای پرده و زیبایی دو چندان آن کاربرد دارد. این پارچه از ترکیب الیاف ابریشم با دیگر الیاف تهیه می‌شود و با توجه به جنس و ترکیب این الیاف و نوع آنها روی کیفیت و قیمت پارچه تأثیرگذار خواهد بود. پارچه مخمل دارای دوام و ماندگاری بالایی است و در صورتی که از آن به درستی مراقبت شود، مدت زمان طولانی قابل استفاده خواهد بود. این پارچه از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته و همچنین در صنعت مد نیز بسیار پر کاربرد بوده است.

پارچه مخمل دارای خاب بوده و حالت سایه روشن ایجاد می‌کند. در حالتی که پرزهای آن به سمت خاب پرده باشد، دارای نمایی صاف و براق بوده و اگر در خلاف جهت خاب پرده باشد، تیره به نظر می رسد و نمایی متفاوت در دید مخاطب به وجود می‌آورد. شما می‌توانید پرده مخمل با جنس بسیار مرغوب را در فروشگاه دکوپیک مشاهده و انتخاب نمایید. تنوع در طرح و رنگ این نوع پرده هر سلیقه‌ای را تامین می‌کند. پرده مخمل با طرح سنتی آرامش و گرما را به خانه شما می‌آورد و ظاهری خاص و متمایز خواهد داشت که نشانگر سلیقه‌ای زیبا و متفاوت است.

انتخاب  پرده مخمل با طرح سنتی

تزئینات داخلی منازل نقش بسزایی در طراحی داخلی و زیبایی آن دارد. طراحی سنتی یکی از موارد تزئینات در دکوراسیون داخلی بوده که جایگاه ویژه‌ای داشته و روحی تازه به فضای خانه می‌بخشد. با توجه به اینکه استفاده از پرده مناسب در زیبایی خانه بسیار موثر است، چنانچه پرده مخمل با نقوش سنتی استفاده شود و رنگ‌های زیبا و لطافت و نرمی پارچه مخمل با طرح سنتی در هم آمیخته گردد، طراوت، زیبایی، شکوه و آرامش را در فضای خانه منتشر خواهد کرد و حسی از لطافت و آسودگی و در عین حال تجمل و زیبایی را به بیننده القا خواهد نمود. فروشگاه دکوپیک دارای طرح و مدل‌های مختلف از پرده مخمل با طرح سنتی است و با انتخاب پرده مورد نظر خریدی مطمئن خواهید داشت و جلا و شکوهی خاص و زیبا به خانه خود خواهید بخشید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه اینترنتی دکوپیک

فروشگاه دکوپیک انواع محصولات دکوراسیون داخلی مانند: پرده، کفپوش اپوکسی، پوستر دیواری، آسمان‌مجازی و رادیاتور شیشه‌ای را تولید می‌کند. این فروشگاه ست‌های هنری با طرح‌های خاص و زیبا را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانید با انتخاب هر کدام از این ست‌ها به خانه خود رنگ و جلای تازه ببخشید و آن را بیش از پیش زیبا کرده و از آن لذت ببرید. همچنین برای راحتی بیشتر در انتخاب وسیله مورد نیاز خود می‌توانید از مشاوران این مرکز کمک بگیرید و خریدی مطمئن و آسوده داشته باشید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد