پرده پارچه ای مخمل با نقوش اسلیمی | پرده مخمل با نقوش اسلیمی

امروزه استفاده از پرده مناسب و زیبا برای طراحی دکوراسیون منازل بسیار پر کاربرد بوده و یکی از مهمترین موارد در زیبایی هر چه بیشتر سالن پذیرایی و اتاق‌های خانه است و باید دقت زیادی در انتخاب آن شود. در هنگام ورود به سالن پذیرایی و یا اتاقها پرده اولین نمایی است که چشم مخاطب به آن برمی‌خورد و تاثیر بسیار زیادی در طراحی و زیبایی خانه خواهد داشت. یک نمونه از پرده‌هایی که علاوه بر تنوع پارچه تأثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه و جلوه‌گر کردن هر چه بیشتر وسایل و دکوراسیون آن خواهد داشت پرده مخمل با نقوش اسلیمی است.

پرده پارچه‌ای مخمل با نقوش اسلیمی دارای طرح و رنگ متنوع بوده و جلوه خاص و شیک به خانه شما خواهد داد. این نوع پرده را به راحتی می‌توان با دیگر وسایل خانه ست کرد و با انتخاب رنگ و طرح مناسب، گرما و زیبایی را در فضای خانه جلوه‌گر نمود. نقوش اسلیمی طرح‌های زیبا و سنتی با رنگهای متنوع هستند که ترکیب آنها با طراحی مدرن و تلفیق سنت با مدرنیته، ظاهری خاص و متفاوت و آرام بخشی به خانه خواهد داد. پرده مخمل نقوش اسلیمی هم دارای جلا و شکوه پارچه‌مخمل بوده و هم با مزین شدن به طرح و نقوش اسلیمی، حس زیبایی و آرامش را به مخاطب انتقال می‌دهد.

پرده پارچه ای مخمل با نقوش اسلیمی

پرده پارچه ای مخمل با نقوش اسلیمی، پارچه‌ای خاص با ویژگی‌های مخصوص به خود است. این پارچه از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفته و در صنعت مد حضور پررنگی داشته است. این پارچه گران قیمت و لوکس، بافت کرکی و نسبتا ضخیم داشته و لطافت و نرمی خاصی به آن داده است. این نوع پارچه دارای خاب بوده و اگر پرزهای پارچه در جهت خواب آن باشند حالت صاف و براق داشته و اگر خلاف جهت باشند به صورت تیره به نظر می‌رسند. این ویژگی در پرده پارچه‌ای مخمل با نقوش اسلیمی حالت سایه روشن و متفاوتی به پرده داده و نمای سالن پذیرایی و اتاق‌ها را دو چندان می‌کند.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

ویژگی های پرده پارچه‌ای مخمل

امروزه پارچه مخمل از ترکیب الیاف ابریشم با دیگر الیاف مانند الیاف ریون تهیه می‌شود. کیفیت و قیمت پارچه مخمل متاثر از جنس و ترکیب آن و با توجه به نوع الیاف به کار رفته در آن است. فروشگاه دکوپیک دارای پرده‌های پارچه‌ای مخمل با جنس بسیار مرغوب و قیمتی مناسب است و از این جهت می‌توانید با اطمینان پرده مخمل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از ویژگی‌های بارز پارچه های مخمل نرمی و لطافت آنها است که ظاهری متفاوت نیز به آن می‌دهد. همچنین این نوع پارچه دوام و ماندگاری بالایی داشته و می‌توانید با مراقبت صحیح مدت زمانی طولانی از آن استفاده نمایید.

در زمان‌های گذشته پارچه مخمل بسیار پارچه‌ای تجملاتی بوده و فقط در خانه اشراف زادگان مورد استفاده قرار می گرفته و قیمت بسیار بالایی نیز داشته است. اما امروزه با کمک تکنولوژی و تهیه این پارچه، می‌توان آن را در منازل به راحتی خریداری و استفاده نمود. پرده پارچه ای مخمل با نقوش اسلیمی یکی از همین موارد است که امروزه در طراحی خانه‌ها کاربرد بسیار زیادی داشته و تجمل و زیبایی و در عین حال آرامش و سادگی را به همراه دارد و دکوراسیون و وسایل خانه را بیشتر نمایان می‌کند. پرده مخمل با نقوش اسلیمی را می‌توانید از فروشگاه دکوپیک انتخاب نموده و خریداری کنید. فروشگاه دکوپیک دارای پرده مخمل با نقوش اسلیمی با رنگ و طرح متنوع است و تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

پرده دکوپیک کد 321 به همراه دو عدد کوسن- نمای رو به رو

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

 نقوش اسلیمی در طراحی داخلی

یکی از موارد مهمی که در طراحی داخلی و دکوراسیون خانه بسیار اهمیت دارد، تزئینات است. در حقیقت می‌توان گفت تزئینات و کاربرد درست آن در طراحی داخلی به خانه روح تازه‌ای می‌بخشد و آن را زیباتر و آرامش‌بخش خواهد نمود. یکی از این نوع تزئینات نقوش اسلیمی بوده که دارای نقش و نگارهای متنوع و زیبایی است. ترکیب نقوش اسلیمی در دیگر وسایل تزئینی، جلوه‌ای متفاوت و خاص به خانه می‌دهد. پرده پارچه‌ای مخمل با نقوش اسلیمی یکی از همین موارد است که علاوه بر آنکه پرده مخمل فضای خانه را زیبا تر و بزرگ تر نشان می‌دهد، ترکیب آن با نقوش اسلیمی و استفاده از طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون خانه، ظاهری شیک همراه با حسی آرام بخش و لطیف به مخاطب القا می‌کند. در فروشگاه دکوپیک می‌توانید مدل‌ها و طرح‌های متفاوت پرده مخمل با نقوش اسلیمی را مشاهده و انتخاب نمایید و خریدی رضایت بخش داشته باشید و به خانه خود جلال و شکوهی متفاوت و زیبا ببخشید.

فروشگاه اینترنتی دکوپیک انواع محصولات دکوراسیون داخلی از جمله پرده پارچه ای مخمل با نقوش اسلیمی را تولید می‌کند. همچنین ست‌های هنری همراه با طرح های خاص و زیبا را فراهم کرده تا بتوانید با انتخاب هر کدام از این ست‌ها خانه خود را بیش از پیش زیباتر کنید و از آن لذت ببرید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد