پوستردیواری طرح بازیگر و سینما

پوستر دیواری یکی از پرطرفدار ترین محصولات جهت طراحی دکوراسیون خانه و اداره می باشد. یکی از نوع های محبوب و پرفروش، پوستر بازیگر و سینما است.  این محصول مورد توجه افراد زیادی بوده و بخاطر طرح های متنوعی که دارد محبوبیت زیادی کسب کرده است .

محصول پوستر دیواری یک دیوار پوش است  که مانند کاغذ دیواری تهیه و نصب می شود. البته تفاوت میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری زیاد است. مثلا طرح های روی کاغذ دیواری مانند پوستر از یک شکل و موضوع کامل و بزرگ  نیستند. طرح های کاغذ های دیواری اکثرا به صورت الگو های تکراری و منظم هستند. پوستر های دیواری به صورت سه بعدی و ساده عرضه می شوند.

پوسترهای دیواری، یک کاغذ با طول و عرض بسیار زیاد نیستند. این یک نوع تصور اشتباه درباره پوستر های دیواری است. پوستر های دیواری مانند کاغذ های دیواری به صورت رولی هستند و به دیوار چسبیده می شوند. در واقع پوسترهای دیواری از چندین نوار، با اندازه‌ی  عرض و ارتفاع یکسان وجود دارند. به این شکل که روی هر یک از این نوارها بخشی از طرح مورد نظر نقش بسته است. افراد نصب کننده ی پوسترهای دیواری هنگام نصب این قطعات را با دقت به شکلی در کنار هم قرار می دهند که بین آن ها هیچ فاصله‌ای وجود نداشته باشد و طرح کامل از کنار هم قرار گرفتن این تکه ها به صورت منظم تشکیل می شود.

پوستر دیواری در دو حالت آماده و سفارشی است. در پوستر های سفارشی طرح توسط مشتری انتخاب می گردد و ساخته می شود. چاپ پوستر در طرح و ابعاد مختلفی ممکن است. پوستر چاپی از نوع کاغذ های متفاوتی هستند که مشتری می تواند در هنگام سفارش، نوع کاغذ را نیز تعیین کند. در ساخت پوستر تصویری افقی را نمی شود به عنوان یک طرح عمودی درآورد.

پوستر بازیگر و سینما چه کاربردی دارد؟

پوستر بازیگر و سینما پوستری است که در زمینه ی سینما و اعضای آن ساخته می شوند. این نوع پوسترهای دیواری در فضای مرتبط با سینما و بازیگران مانند دفتر تبلیغاتی و آموزشگاه های بازیگری کاربرد دارند.

کاربرد پوستر بازیگر و سینما بدین گونه است که این پوستر های دیواری را همانطور که از نامشان پیداست بر روی دیوار می چسبانند. این محصول تصویری بزرگ از شخص خاصی است. به دلیل امکان نصب آسان بر روی دیوار، برش خورده  است.

سخن آخر

گاهی با استفاده از متفاوت جلوه دادن یک دیوار از محیط با پوستر های دیواری، تغییرات شگرفی ایجاد خواهد شد. پوستر ها با طرح های جذاب می توانند محیط خانه یا اداره را تازگی دهند. شما می توانید جهت خرید بهترین پوستر های دیواری با قیمت مناسب و کیفیت بالا با شرکت دکوپیک تماس بگیرید. شرکت دکوپیک یکی از تولید کننده گان عمده و معتبر پوستر های دیواری در طرح و نقش های متفاوت است. این شرکت با تنوعی که در محصولاتش ایجاد کرده، توانسته است به یکی از قطب های قدرتمند ساخت و ارائه این محصول تبدیل شود.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد