پوستر دیواری طرح اماکن تاریخی و شهری

یکی از جدیدترین پوشش های دیواری که امروزه در دکوراسیون داخلی بیشتر منازل نیز بسیار پر کاربرد است پوستر دیواری است. این پوستر ها در شکل ها و طرح های مختلفی وجود دارند و پوستر اماکن تاریخی و شهری یکی از این نوع پوستر ها است.

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسیاری بر روی نوع کاغذ دیواری ها داشته است و امروزه به جای استفاده از کاغذ دیواری و یا هر دیوار پوش دیگری می توان هر تصویری که دلخواه باشد بر روی پوستر دیواری چاپ کرده و بر دیوار نصب نمود. پوستر های دیواری به دلیل تنوع بسیاری که دارند می توانند با هر دکور داخلی و دیزاینی هماهنگ شده و زیبایی منزل شما را دو چندان کنند.

معمولا در بسیاری از خانه ها و یا دفاتر اداری که دارای دکوراسیونی با سبک خاص هستند برای این که یک قسمت از دکوراسیون داخلی را از یکنواختی خارج کنند پوشش دیوارها را تعویض می کنند و از پوستر های دیواری استفاده می کنند.  پوستر اماکن تاریخی و شهری با شکل های بسیار خاص بسیار مورد توجه است که بیشتر افراد برای دفتر کار و یا اتاق خود از این نوع پوستر دیواری استفاده می کنند.

مهم ترین تفاوت کاغذ دیواری با پوستر اماکن تاریخی و شهری

درباره ی پوستر اماکن تاریخی و شهری باید بگوییم که این نوع پوستر در واقع نوعی پوشش برای دیوارها است که می توان آن را بر روی یک و یا چند قسمت از دیوار نصب کرد.

نکته مهم این که پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری نیست که دارای طرح و نقش های تکراری باشد. بلکه پوستر دیواری از یک طرح و نقش بزرگ تشکیل شده و به صورت رولی نصب نمی شود .بلکه از چند قسمت تشکیل شده که هنگام نصب آنرا به صورت پازل در کنار یکدیگر قرار میدهند تا کامل شود.

پوستر اماکن تاریخی و شهری و انواع مختلف پوستر دیواری

با توجه به کاربرد این نوع دیوار پوش ها، این نوع پوستر ها در طرح های مختلفی وجود دارد که پوستر اماکن تاریخی و شهری یکی از پرفروش ترین این نوع پوستر دیواری ها است. طرح های این نوع پوستر دیواری یعنی پوستر اماکن شهری و تاریخی همان طور که از نامش مشخص است تصاویری از برج ها و مناطق بسیار تاریخی و قدیمی است که یکی از پر فروش ترین نوع پوستر اماکن تاریخی و شهری پوستر برج ایفل است که این پوستر مورد پسند بیشتر افراد است از این رو از این پوستر هم در محیط کار و هم برای دیوار اتاق خواب استفاده می شود.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد