پوستر دیواری طرح حیوانات

جهت آشنایی با پوستر حیوانات که یکی از انواع پوستر های دیواری است، به بیان تفاوت های میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری می پردازیم. همانطور که می دانید، پوستر دیواری با کاغذ دیواری تفاوت های بسیاری در طرح، رنگ و جنس دارد. کاغذهای دیواری به شکل رول تولید و به فروش می رسند. طرح های کاغذ های دیواری به صورت یک طرح تکرای در عرض و طول می باشد. بدین معنی که در کاغذ دیواری یک الگو به صورت افقی و عمودی تکرار شده است. کاغذ دیواری به صورت قطاع های عمودی  است که با در کنار هم قرار گرفتن شان سطح تمام دیوار را می پوشانند. برای کاغذ های دیواری محدودیتی وجود ندارد، بدین معنی که قابلیت این را دارد که اندازه سطح به هر میزانی که است را پوشش دهد. پوستر های دیواری پس از نصب شدن توسط دکوراتور ها، یک تصویر بزرگ را ایجاد می کنند.

پوسترهای دیواری در دو نوع آماده و چاپی هستند، پوستر های آماده دارای طرح و اندازه مشخصی می باشند. این نوع پوسترها چند تکه هستند که پس از نصب یک تصویر بزرگ را تشکیل می دهند. این تصاویر تشکیل شده از کنار هم نشستن قطعه ها می تواند تشکیل هر تصویر و طرحی را بدهد. یکی از طرح های پرطرفدار و پرفروش پوستر حیوانات می باشد.

پوستر چاپی، نوع دیگری از پوستر های دیواری است. تکنولوژی چاپ پوستر چاپی در چند سال اخیر وارد کشورمان شده و محبوبیت زیادی به دست آورده است. دکوپیک با استفاده از به روز ترین طرح ها و تصاویر پوستر های چاپی زیادی را تولید و منتشر می کند. مشتریان باید در هنگام سفارش، توجه داشته باشند که می بایست نوع کاغذ پوستر دیواری را تعیین کنند. از نکات دیگر این است که تصاویر پرتره و عکس شخصی، به پوستر دیواری می توانند تبدیل شوند، اما باید این نکته را بدانند که رنگ مشکی در تصویر نباید زیاد باشد. زیرا موجب پایین آمدن کیفیت و زیاد شدن هزینه چاپ می شود. مشتریان در انتخاب اندازه پوستر، باید به این را بدانند که تصویری افقی را نمی توان به یک طرح عمودی تبدیل کرد. در اندازه ی افقی اگر کشیدگی زیاد باشد ، قسمتی از تصویر  برش داده خواهد شد.

هرگز خودتان اقدام به نصب پوستر دیواری خریداری شده تان نکنید. اگر پوسترتان در هنگام نصب خراب شود، حتی اگر تنها یک پنل باشد. امکان تهیه مجدد آن وجود ندارد و باید یک پوستر دیگر در همان طرح خریداری کنید. پوستر حیوانات و پوستر های دیواری دیگر قابل شستشو نیستند. در صورت لزوم می توان با یک دستمال با نم کم آن را تمیز کرد.

یکی از شرکت های موجود در ساخت و نصب پوستر حیوانات، شرکت دکوپیک است. علت محبوبیت محصولات شرکت دکوپیک گلچین کردن بهترین و با کیفیت ترین تصاویر برای ساخت پوستر دیواری می باشد. یکی از محصولات مدرن و به روز شرکت دکوپیک، پوستر حیوانات است. به شما پیشنهاد می کنیم، که اگر به فکر خریداری پوستر حیوانات می هستید محصولات شرکت دکوپیک در این زمینه را بررسی کنید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد