پوستر دیواری طرح طبیعت

امروزه با توجه به رایج شدن دکوراسیون داخلی خاص و زیبا استفاده از دیوار پوش ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است از همین رو نیز یکی از محصولات محبوب در سال های اخیر که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و طرفداران زیادی پیدا کرده است پوستر دیواری است که در طرح ها و شکل های متنوعی وجود دارد.

پوستر طبیعت یکی از همین طرح ها است که این پوستر علاوه بر این طرح در طرح های مختلفی مثل طرح منظره ، سنگ و اشکال هندسی و به صورت سه بعدی وجود دارد.

دکوراسیون داخلی امروزی و استفاده از پوستر طبیعت

با توجه به نوع دکوراسیون داخلی معمولا استفاده از پوستر طبیعت و این نوع پوستر ها در خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن طرفداران بسیاری را دارد و در بیشتر منازل برای بخش هایی از خانه نظیر دیوار پشت تلوزیون استفاده از پوستر طبیعت کاربرد دارد.

همان طور که در ابتدا گفتیم پوستر دیواری در واقع دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری که بارزترین تفاوت پوستر با کاغذ دیواری طرح های روی آن است که در پوستر طبیعت از یک شکل و موضوع کامل و بزرگ مانند تصویری از یک جنگل و یا عکسی از درخت و منظره وجود دارد.

اندازه پوستر دیواری در پوستر طبیعت

بیشتر افراد وقتی که یک دیوار بزرگ که از پوستر طبیعت و یا پوستر با یک طرح هندسی دارد مشاهده می کنند تصور می کنند که سایز این پوستر ها بسیار بزرگ است باید بگوییم که پوستر های دیواری با هر شکل و طرح مثلا پوستر طبیعت برخلاف ظاهری که دارند، یک کاغذ با طول و عرض بسیار زیاد نیستند که بتوان آن‌ها را شبیه کاغذ دیواری به صورت رولی به دیوار چسباند. در واقع پوستر های دیواری از چند نوار، با توجه به اندازه‌ی پوستر سفارش داده شده، تشکیل می‌شوند. روی هر یک از این نوارها قسمتی از طرح انتخاب شده چاپ می‌شود. هنگام نصب پوستر دیواری نوار ها با دقت به شکلی در کنار هم قرار می‌گیرند که بین آن ‌ها هیچ فاصله‌ای ایجاد نشده و طرح پوستر کاملاً یکدست و یکپارچه روی دیوار یا سقف مورد نظر ایجاد شود.

نوع نصب و قیمت پوستر دیواری در پوستر طبیعت

امروزه برخی خانواده ها برای تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کار خود استفاده از پوستر های دیواری را در اولویت دارند زیرا این پوستر ها هم نصب آسان تری نسبت به کاغذ دیواری رولی دارد و هم به دلیل تنوع در طرح و رنگ راحت تر با دکور محیط هماهنگ می شود و می توان گفت که کم هزینه تر نیز می باشد

با توجه به این که قیمت پوستر دیواری از کاغذ دیواری رولی بیشتر است و قیمت برحسب متر مربع می باشد و با توجه به جنس پوستر دیواری که کیفیت بالاتری را دارد، قیمت آن نیز بالاتر است، اما با توجه به این که در این پوستر مثلا در پوستر طبیعت جنس کاغذ بسیار با کیفیت و ماندگار است از این رو نیاز نیست تا  هر چند سال یکبار تعویض شود.

مهمترین عامل در زیبایی و منحصر به فرد بودن یک پوستر دیواری و مخصوصا پوستر طبیعت چاپ و رنگ بندی آن است که حال و هوای بسیار خاصی را به محیط نصب شده می دهد.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد