پوستر دیواری طرح غذا و میوه

پوستر غذا و میوه بهترین گزینه برای استفاده کسانی است که می خواهند دکوراسیون آشپزخانه یا اتاق پذیرایی خود را تقویت کنند و در عین حال چیزی جابجا نشود و دردسرهای رنگ زدن دیوار را نداشته باشند.

البته چیزی که در این مقاله از آن به پوستر غذا و میوه یاد می شود، اصلاً از نوع پوسترهای معمولی که همه ما بر روی در و دیوار می بینیم نیست و فن‌آوری است که طی سالیان اخیر به بازار دکوراسیون خانه ها آمده است. این پوستر از خانواده پوستر دیواری است که در ادامه سعی می کنیم توضیحی کوتاه در مورد آن بدهیم:

پوستر دیواری

پوستر دیواری، پوستری است که علی‌رغم اینکه مانند پوسترهای دیگر از کاغذ ساخته شده است، ضخامت بیشتری دارد و کیفیت تصویر بسیار بالاتری از پوسترهای معمولی دارد به طوری که تصاویر باورنکردنی زنده و واقعی را خلق می‌کند.

پوستر دیواری که اغلب با سفارش طرح توسط مشتری تهیه می شود، فرق اساسی با کاغذ دیواری دارد. اول آنکه در کاغذ دیواری از طرح های تکرار شونده استفاده می شود و کاغذ دیواری به صورت یک تکه و رولی بر دیوار نصب می شود این در حالیست که پوسترهای دیواری مانند پوستر غذا و میوه، از چند نوار تشکیل شده اند که هنگام نصب باید به دقت کنار هم قرار داده شوند تا طرح به صورت یکپارچه دیده شود.

سفارش و انتخاب طرح برای پوستر غذا و میوه

برای تهیه پوستر غذا و میوه یک راه این است که از پوسترهای آماده موجود در بازار استفاده کنید که در این صورت باید مساحت دیوار یا سقف شما از مساحت آن بیشتر باشد. ولی برای شکیل تر شدن دیوار و ست شدن پوستر غذا و میوه بر روی دیوار یا سقف مورد نظر، می‌ توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

نکته دیگر اینکه پوسترها در دو نوع دو بعدی و سه بعدی، سفارش داده می شوند که ناگفته پیداست پوستر سه‌بعدی، واقعی بودن و زیبایی بیشتری را برای مخاطب به همراه می آورد. در مرحله طراحی پوستر خود می توانید با سلیقه خود به کار طراحی بپردازید و یا به طراح شرکت، طراحی پوستر غذا و میوه خود را سفارش دهید.

می توانید به سلیقه خود از طرح های سنتی و غذاهای سنتی مانند آش رشته، آبگوشت وکباب و یا میوه های گرم مثل انگو و موز استفاده کنید و یا از غذاهای جدید و مدرن مانند فست فود و میوه های سرد استفاده کنید. با توجه به شلوغ بودن بیشتر آشپزخانه‌ها، گزینه سقف آشپرخانه معمولاً بهترین گزینه برای استفاده از پوستر غذا و میوه است مگر اینکه فضای مناسب دیگری در آشپزخانه شما باشد.

مطمئن باشید که زیباسازی فضای داخل خانه با پوستر غذا و میوه که معمولاً در آشپزخانه یا پذیرایی استفاده می‌شود، می تواند به لحاظ روانشناسی رنگ و روانشناسی تصویر، تأثیر مناسبی روی روان شما و اعضای خانواده یا مهمانان خانه داشته باشد.

دکوپیک تولید کننده محصولات نوین دکوراتیو در ایران با سابق چندین ساله در ارائه پوسترهای دیواری، تابلو، آسمان مجازی و تایل دکوراتیو، پرده و محصولات پارچه ای، می‌ تواند مشاوری امین برای شما در طراحی دکوراسیون منزل و طراحی و نصب پوستر دیواری باشد.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد