پوستر دیواری طرح مذهبی

جهت آشنایی با پوستر مذهبی که یکی از انواع پوستر های دیواری است، ابتدا مقدمه ای درباره ی این محصول پرکاربرد بیان می کنیم. پوستر دیواری پوششی است که با استفاده از آن در یکی از دیوارهای اتاق نشیمن یا دیوار اتاق‌خواب در محیط خانه، و دیوار شرکت و اداره در محیط کاری به کار می رود و موجب ایجاد تغییرات اساسی در شکل و ظاهر فضای مورد نصب می شود. نصب پوستر دیواری به این صورت می تواند باشد که مثلا سه ضلع دیوار اتاق را با ‌کاغذ دیواری کرمی رنگ و طرحدار پوشش داده ایم؛ در این صورت بهتر است ضلع چهارم را بوسیله ی پوستری مناسب با رنگ بندی کاغذ دیواری ها پوشش دهیم.

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری

اولین تفاوت اساسی، بین اندازه و قاب بندی بین پوستر دیواری و کاغذ دیواری می باشد. به این صورت که در نصب پوستر دیواری به صورت پازل مانند و قطعه قطعه است. که این قطعه ها درکنار یکدیگر قرار می گیرند و کاغذ دیواری کامل را به وجود می آورند. اما پوستر های دیواری از جمله پوستر مذهبی به صورت یک تکه هستند. همین موضوع موجب برتر بودن پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری است.

تفاوت دیگر پوستر دیواری قیمت به صرفه و مناسب آن نسبت به کاغذ دیواری است. نصب آسان تر پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری است. تنوع طرح های پوستر دیواری یکی از مزیت های دیگر آن محسوب می شود.

زمانی که کاغذ دیواری‌ به عنوان پوشش دیوار اتاق یا پذیرایی استفاده می شود، باید هر چهار دیوار را با یک طرح کاغذی که از پیش انتخاب شده است، پوشش داده شود. در این صورت یک‌نواختی بیش از حد خانه به وجود خواهد دارد.

پوسترهای دیواری در طرح و رنگ ها متنوعی موجود می باشند، مثلا :

  • پوستر دیواری با طرح مذهبی
  • پوستر دیواری با طرح هنری
  • پوستر دیواری با طرح تاریخی
  • پوستر دیواری با طرح سنتی
  • پوستر دیواری با طرح طبیعت
  • پوستر سه بعدی
  • پوستر دیواری با طرح حیوانات
  • پوستر دیواری با طرح اسلیمی
  • پوستر دیواری با طرح مسجد و کلیسا
  • و ….

پوستر مذهبی چه نوع پوستری است؟

همانطور که اشاره کردیم پوسترها در نوع ها و طرح های مختلفی وجود دارد، طرح مذهبی پوستری است که موضوع طرح آن تصاویر و شخصیت ها و مکان های مذهبی است. این نوع پوسترها برای فضا هایی مانند مسجد و کلیسا بسیار مناسب می باشند.

یکی از راه های تغییر دکوراسیون و ایجاد محیطی جذاب استفاده از پوستر های دیواری با طرح ها و رنگ های متنوع است. پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات شرکت دکوپیک است. این محصولات در طرح های متنوع و قیمت مناسب موجود می باشند. شرکت دکوپیک با ارائه ی انواع پوسترهای دیواری با بهترین کیفیت ها و متنوع ترین طرح ها، می تواند در خانه و اداره شما تازگی و نشاط ایجاد کند.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد