پوستر دیواری طرح نقشه

پوستر نقشه یکی از جذاب ترین انواع پوستر دیواری می باشد که اغلب توسط افراد خاص پسند انتخاب می گردد. از این پوستر می توان در هر محیطی چه مسکونی و چه اداری استفاده نمود و به فضا جلوه ای خاص بخشید. امروزه طراحی پوستر نقشه با تنوع بسیار بالایی مواجه است. از این رو متناسب با سایر فضای محیط می توان بهترین آن ها را انتخاب نمود.

پوستر نقشه جغرافیایی اغلب در بردارنده تصاویر زنده و با کیفیت کره زمین می باشد. گفتنی است این نوع پوستر برای افرادی که علاقه به جهانگردی دارند بهترین گزینه است. به راحتی می توان با استفاده از پوستر با طرح نقشه بر روی دیوار حس نگاه به سراسر جهان را داشت. این امر علاوه بر لوکس نمودن فضا و کمک به شیک تر بودن آن، الهام بخش حس خوب و انرژی مثبت نیز می باشد.

بهترین پوستر با طرح نقشه

برای دانستن نحوه انتخاب بهترین پوستر نقشه باید به موارد متعددی توجه نمود. اهم این موارد جنس کاغذ پوسترهای دیواری می باشد. امروزه از کاغذهای وارداتی با کیفیت عالی و قابلیت شستشو برای تهیه این نوع پوستر استفاده می شود. این کاغذها حفظ دوام طولانی مدت پوستر را تضمین می نمایند.

لازم به ذکر است در خرید پوستر نقشه باید به رنگ آن نیز توجه داشت که علاوه بر ظاهر زیبا و شفافیت، با کیفیت باشد. یعنی ضد حساسیت بوده و با محیط زیست هم خوانی داشته باشد. رنگ های شیمیایی بو دار بر روی پوستر می توانند به تنفس افراد ساکن در محیط آسیب برسانند. لذا باید پوستری را برای دیوار انتخاب نمود که رنگ آن درجه یک و مرغوب باشد.

البته رنگ و جلوه ظاهری آن نیز وابسته به جنس کاغذ است که اصطلاحا باید به خوبی روی آن بنشیند تا فضایی زیبا و زنده را در پوستر نقشه تداعی نماید.

کاربرد پوستر نقشه در دکوراسیون

امروزه برای جلوه شیک دیوارها به جای کاغذ دیواری از پوسترهای دیواری استفاده می کنند که حجم کمتری را با کیفیت بیشتر پوشش می دهد. از میان انواع انبوه طرح های پوستر دیواری، پوستر نقشه طرفداران به خصوصی دارد. چرا که استفاده از این طرح پوستر نشان گر وسعت نظر و ظاهر مدرن دیوارها و به طور کلی دکوراسیون محیط می گردد. این محصول با طرح های متنوع قابلیت سفارش در هر سایزی را دارند که متناسب با دیوار مورد نظر و همچنین تناسب با دکوراسیون باشد. لذا به خودی خود نقش مهمی را در جذابیت دکوراسیون فضا ایفا می نماید.

سخن آخر

پوسترنقشه تصویری زنده و با کیفیت است که بر روی کاغذهای مخصوص چاپ می گردد و برای تزئین دیوارها کاربرد دارد. طرح نقشه جغرافیایی پا فراتر از محیط گذاشته و جلوه گر وسعت جهانی در یک قاب می باشد. از این رو از آن برای جذابیت و نمایش دکوراسیونی لوکس در همه محیط ها می توان استفاده نمود. لازم به ذکر است پوسترنقشه محدودیت مکانی نداشته و هم در محیط های مسکونی و هم در فضای کاری قابل استفاده می باشد. در هر صورت پوستر نقشه کاربرد مهمی در جلوه دکوراسیون دیوار اتاق ها دارد.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد