پوستر دیواری طرح ورزشی

آلبوم تصاویر ورزشی

[envira-gallery id=”9413″]

پوستر ورزشی دیواری با تصاویر مختلف ورزشی طراحی می شوند و اغلب برای دکوراسیون دیوار باشگاه ها و یا اتاق هایی با تم اسپرت کاربرد دارند. پوستر دیواری طرح ورزشی باید متناسب با سایز دیواری که قرار است بر روی آن قرار بگیرد طراحی گردد، بهتر است پوستر با سایز مناسب را سفارش داد و از خرید پوسترهای آماده به امید برش و تغییر سایز خودداری نمود. چرا که برش منجر به آسیب به طرح گشته و حال و هوای اصلی آن را از بین می برد.

امروزه انواع طرح های ورزشی مثل: تصویر مشاهیر ورزشی و یا صحنه های هیجان انگیز یک مسابقه ورزشی بر روی پوستر دیواری طرح ورزشی چاپ می گردد. بنابراین به راحتی قابلیت تطابق با سلیقه مشتری را دارد. از این رو طرح ها می توانند از سوی خود مشتریان نیز پیشنهاد شوند. البته برخی تصاویر نیز به عنوان پیش فرض موجود هستند.

پوستر ورزشی زنده

پوسترِ ورزشی به نسبت کاغذهای دیواری از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و طراحی تصاویر روی آن به صورت کاملا زنده صورت می گیرد. یک پوسترِ دیواری طرح ورزشی سه بعدی زمینه ورزشی کاملا طبیعی را بر روی دیوار اعمال می کند. این محصول سه بعدی به قدری زنده و طبیعی است که تداعی کننده هیجان و انرژی ورزشی در فضای اتاق می باشد‌.

اغلب برای چیدمان اتاق های پسرانه از پوسترِ دیواری ورزشی استفاده می کنند. از جمله پر فروش ترین پوستر دیواری ورزشی می توان پوسترهایی با طرح فوتبالی را نام برد که محبوب قریب به اتفاق همه می باشد. بر روی این گونه پوستر ورزشی طرح چهره مسی و رونالدو از لحاظ محبوبیت پیشتاز است. البته طرح صحنه های طبیعی گل نیز خصوصا گل مرتبط با تیم مورد علاقه ساکن اتاق نیز یادآور شعف همان زمان به ثمر رسیدن گل می باشد.

از آن جایی که اغلب ورزش ها به همراه توپ هستند لذا بر روی پوستر دیواری ورزشی خصوصا انواع سه بعدی آن از عبور توپ نیز به حالت زنده و طبیعی استفاده می کنند. این طرح ها با ایجاد خطای دید منجر به احساس خروج توپ از دیوار می شوند که بسیار هیجان انگیز است.

پوستر ورزشی با کیفیت

کیفیت پوسترِ طرح ورزشی تا حد زیادی وابسته به جنس کاغذ آن می باشد. در واقع این جنس کاغذ است که میزان عمر و کیفیت جلوه طرح را نشان می دهد. لذا برای خرید بهترین پوستر باید از میان انبوه محصولات مشابه با کیفیت ترین آن ها را انتخاب نمود. این امر موجب حفظ کیفیت پوسترِ ورزشی در طولانی مدت می گردد.

سخن آخر

این پوستر می تواند فضای اتاق را تبدیل به محیطی هیجان انگیز و جذاب نماید. امروزه از پوستر طرحِ ورزشی برای جلوه اسپرت فضا استفاده می شود که در اتاق ها و همچنین فضاهای ورزشی مثل باشگاه ها کاربرد دارد. از جمله مهم ترین مزایای پوستر ورزشی قابلیت انتخاب تصویر و ابعاد می باشد که به راحتی با سایر دکوراسیون هماهنگی پیدا می کند. پوسترِ ورزشی را می توان در انواع مختلف زنده و سه بعدی به منظور جذابیت هر چه بیشتر فضا به کار برد.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد