پوستر دیواری طرح پترن (بافت و الگو)

پوستر پترن (بافت و الگو) برای تزئین دیوارهای مختلف کاربرد دارد. تفاوت اصلی این پوسترهای دیواری با کاغذ دیواری های معمول در ابعاد پوشش آن می باشد. پوستر دیواری تنها فضای محدودی را می پوشاند و ابعاد و سایز آن قابل گزینش است. اما مهم ترین تفاوت بین پوستر دیواری با کاغذ دیواری، میزان کیفیت و وضوح تصویر روی آن می باشد. تصاویر روی پوستر دیواری های جدید حالتی طبیعی و زنده دارند.

امروزه در طراحی دکوراسیون نوین از این نوع پوستر به منظور جلوه هر چه بیشتر دیوارها استفاده می شود. لازم به ذکر است انواع پوستر دیواری قابلیت سفارش به ابعاد مورد نظر مصرف کنندگان را دارند. همچنین طرح و رنگ آن نیز قابل انتخاب می باشد.

انواع پوستر پترن

پوستر پترن به پوسترهای دیواری گفته می شود که معمولا روی آن طرح های گل دار درج گشته است. این پوسترها متناسب با فضای محیط مسکونی، اداری و یا تجاری باید انتخاب گردند تا الهام بخش جذابیت و مدرنیته محیط باشند. پوستر پترن (بافت و الگو) از جمله پر فروش ترین انواع پوستر دیواری هستند. چرا که به صورت آماده نیز موجود هستند و قابلیت برش به سایز دلخواه را نیز دارند.

پوستر پترن انواع مختلفی دارد که روی همه آن ها از طرح ها و نقاشی های زنده استفاده می گردد که فضایی طبیعی را بر روی دیوار مهیا می نماید. اما از میان انواع مختلف پوسترهای دیواری نوع سه بعدی آن جلوه ویژه ای دارد. این پوسترها با ایجاد خطای دید حجم دهی با فضای طراحی شده را منجر می شوند و لذا بسیار چشم نواز و جالب توجه هستند.

پوستر پترن با کیفیت

کیفیت مستلزم استفاده از مواد اولیه مرغوب می باشد. مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی کیفیت پوستر پترن جنس کاغذی می باشد که طرح ها بر روی آن قرار می گیرند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاغذهای بسیار با کیفیت و قابل شستشو در این امر استفاده می شوند که موجب زیبایی بیشتر این محصول می گردند.

جنس کاغذ در نمایش طرح تاثیر به سزایی دارد. از این رو پوستر پترن را بر روی کاغذهای با کیفیت خارجی طراحی می کنند. این امر موجبات دوام و طول عمر پوسترهای دیواری را فراهم می آورد. لذا کیفیت و جلوه ویژه آن برای مدت طولانی بایی خواهد ماند. پوستر پترن با طراحی منحصر به فردی که دارد پر واضح است برای انواع محیط ها مناسب بوده و زیبایی خیره کننده ای را به ارمغان می آورد.

سخن آخر

پوستر پترن (بافت و الگو) مطابق با سلایق مختلف بوده و بر روی کاغذهای با کیفیت با رنگ سازگار با محیط زیست طراحی می گردد. امروزه از پوستر پترن برای پوشش تزئینی و جذاب دیوار استفاده می گردد که در ابعاد مختلف به فروش می رسند. نقشه های این نوع پوستر اغلب الهام گرفته از طبیعت می باشد و انواع سه بعدی آن جان بخشی به تصاویر را بیشتر بروز می دهند. لازم به ذکر است پوستر بافت و الگو به بهترین شکل ممکن قادر به تغییر حال و هوای فضا بوده و منجر به جلوه شیک دکوراسیون می گردد.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد