پوستر دیواری طرح گل

پوستر گل یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می توان برای تلطیف فضا در هر فضای خانگی یا اداری استفاده کرد. مخصوصاً وقتی شما نمی خواهید که نظم اداره یا خانه شما به هم زده شود ولی در عین حال یک کار شکیل داشته باشید، پوستر گل یک گزینه عالیست.

البته منظور از پوستر گل در اینجا، همان پوسترهای معمولی که بسیار دیده می شود نیست بلکه کاملاً به معنای خاصی که در حال حاضر در بازار استفاده می شود، مورد نظر ماست. این نوع پوسترها که زیرمجموعه خانواده پوستر دیواری محسوب می شوند، ویژگی های جالبی دارند که در ابتدا خیلی کوتاه در مورد آن‌ها توضیح می دهیم:

پوستر دیواری

پوستر دیواری از جنس کاغذ ضخیم است و کیفیت تصویر بسیار بالا و متفاوتی با پوسترهای معمولی دارد. برخی با دیدن این پوسترها مخصوصاٌ از نوع سه بعدی آن ها به یکباره از میزان بالای جلوه واقعی آن، جا می خورند و از صاحبخانه در مورد آن سؤال می کنند.

پوستر گل هم از نوع همین پوسترهای دیواری است که می تواند دو بعدی یا سه بعدی باشد. تفاوت اصلی پوستر دیواری با کاغذ دیواری، این است که در پوستر دیواری معمولاً یک طرح خاص به طور ویژه برای مشتری طراحی می شود و به دلیل استفاده از دستگاه های چاپ با کیفیت، این پوسترها از نوارهای کاغذی مجزا ساخته می شوند که با کنار هم قرار دادن آن ها در هنگام نصب روی دیوار، یک منظره زیبا خلق می شود. در کاغذ دیواری معمولاً از طرح های تکرار شونده استفاده می شود و کاغذ دیواری به صورت رولی است که به دیوار می چسبد.

سفارش و انتخاب طرح برای پوستر گل

اگر شما هم علاقه به استفاده از پوستر گل در خانه خود دارید باید بدانید که پوستر گل یکی از عمومی ترین پوسترهاست که توسط مشتریان استفاده می شود چرا که پوستر گل قابلیت نصب در آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خوب و یا حتی در نقاط دور از رطوبت سرویس بهداشتی را دارد. در هنگام تهیه پوستر گل، هم می توانید آن را به طور آماده خریداری کنید و هم اینکه طرح جدید سفارش دهید. در حالت اول هزینه شما پایین تر است ولی باید اندازه دیوار شما بزرگتر از پوستر انتخاب شده باشد. در حالت دوم شما می توانید طرح مورد دلخواه خود را سفارش دهید و از طرفی، پوستر گل خود را به طور کامل روی دیوار یا سقف خود، ست کنید.

پیشنهاد ما به شما برای استفاده از پوستر گل در پذیرایی، پوستر سه بعدی است چرا که بسیار واقعی تر از پوستر دو بعدی خواهد بود و زیبایی زیادی برای شما و مهمانان خانه، ایجاد خواهد کرد.

در پایان باید بگوییم که دکوراسیون خانه شما از لحاظ روانشناسی تأثیر زیادی بر اعضای خانواده خواهد داشت و نمی توان به سادگی آن را ندید گرفت.

دکوپیک تولید کننده محصولات نوین دکوراسیون در ایران، می تواند به شما در انتخاب و طراحی طرح برای پوستر گل خود، مشاوره دلسوزانه ای ارائه دهد. شما می توانید با دکوپیک در مورد محل نصب پوستر دیواری و اینکه چه گلی مناسب خانه شماست، مشاوره نمایید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد