پوستر دیواری طلایی

 

کاغذ دیواری طلایی | پوستر دیواری طلایی :

کاغد دیواری در حال حاضر در مدل ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شود. یکی از طرح های کاغذ دیواری که باعث می شود خانه شما زیبا و پر زرق و برق به نظر برسد، استفاده از کاغذ دیواری طلایی می باشد. پوستر دیواری طلایی در ابتدا خانه شما را به یک خانه لوکس تبدیل می کند، چرا که  ما همیشه طلا را جزء ملزومات تجملاتی می شناسیم  و به همین منظور استفاده از کاغذ دیواری طلایی خانه را تجملاتی و در عین حال زیبا و جذاب می کند. در این مبحث که ما داریم درباره کاغذ دیواری طلایی صحبت می کنیم ذهن شما ناخودآگاه به سمت ثروت ، دارایی، شکوه و … رهنمون می شود. دکوراسیون داخلی خانه خود را با استفاده از کاغذ دیواری طلایی شیک و زیبا نمایید و از آن لذت ببرید. شرکت دکوپیک تولید کننده انواع لوازم لوکس منزل با امکان چاپ متن و تصاویر دلخواه شما بر روی پرده، کوسن، آباژور، مبل و … در خدمت زیبا سازی دکوراسیون داخلی شما می باشد.

کاغد دیواری طلایی | پوستر دیواری طلایی چیست:

به زبان ساده می توان گفت کاغذ دیواری طلایی عبارت است از استفاده از رنگ طلایی در کاغذ دیواری است. توجه داشته باشید رنگ طلایی یک از لوکس ترین رنگ های حاضر جهان به شمار می رود و در لوکس بودن این فلز همین بس که گرانترین فلز دنیا می باشد و بیشتر معاملات با طلا صورت می گیرد. اگر شما از رنگ طلایی خوشتان می آید و دوست دارید از این رنگ در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری طلایی می باشد. توجه داشته باشید که پوستر دیواری طلایی خود نیز دارای طرح و مدل های زیادی است که شما می توانید متناسب با دکوراسیون داخلی خود طرح مورد نظر را انتخاب کنید و اشرافی بودن را تجربه نمایید. کاغذ دیواری طلایی با نور پردازی درست جلوه های ویژه ای را به وجود می آورد، بازتاب نور در کاغذ دیواری طلایی مکانی رویایی را پیش روی شما قرار می دهد. برند دکوپیک تولید کنده انواع لوازم لوکس منزل با ارائه آپشن های جدید خود همچون چاپ متن و تصویر دلخواه شما بر روی پرده، مبل، کوسن، اباژور و … توانسته رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. با استفاده از محصولات دکوپیک دکوراسیون داخلی خود را زیبا کنید.

ویژگی های کاغذ دیواری طلایی:

کاغد دیواری طلایی دارای خصوصیات و ویژگی های زیادی است. در این  بخش به برخی از ویژگی های پوستر دیواری طلایی اشاره خواهیم نمود. در ادمه نیز همراه ما باشید.

1.استفاده از کاغذ دیواری طلایی به انسان حس قدرت و لاچری بودن، اشرافی و سلطنتی بودن ، ثروتمند بودن و … دست می دهد. حس قدرت و ثروت به انسان آرامش می دهد و به نوعی احساس برتری می کند. همچنین می توان گفت یک نوع ابهت خاصی را برای مکان مورد نظر به وجود می آورد. در یک کلام زیبایی و مدرنیته را برای دکوراسیون داخلی شما به ارمغان می آورد.

  1. توجه داشته باشید که کاغد دیواریشما با اجزای دکورا خانه شما همخوانی داشته باشد. بدین صورت که در دکوراسیون داخلی منزل از همین رنگ استفاده کنید. اینکار سبب می شود تا یکپارچگی دکوراسیون داخلی حفظ شود. اگر در دکوراسیون داخلی منزل شما از رنگ های طلایی کمتر استفاده شده است کاغذ دیواری طلایی خود را طوری انتخاب کنید که رنگ های طلایی کمتری دارد تا هماهنگی بین دکور شما به وجود بیاید.
  2. تلفیق نور خورشید و کاغذ دیواری طلایی جلوه های زیبایی را پدید می آورد و می تواند گرما بخش محیط مورد نظر باشد. شرکت دکوپیک تولید کننده انواع لوازم لوکس منزل با امکان چاپ متن و تصاویر دلخواه شما بر روی پرده، کوسن، آباژور، مبل و … در خدمت زیبا سازی دکوراسیون داخلی شما می باشد.

انواع (کاغد دیواری طلایی | پوستر دیواری طلایی) :

کاغد دیواری طلایی همانطور که گفتیم دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است که در ذیل به بخشی از انها اشاره خواهیم نمود.

1.کاغد دیواری طلایی براق و مات : در این حالت رنگ طلایی بیشتر بصورت براق می باشد، که در نوع مات آن رنگ طلایی بیشتر به زرد شباهت دارد و نوع براق کاغد دیواری طلایی بیشتر به اشرافی بودن و لاچری بودن می خورد. در انتخاب پوستر دیواری طلایی توجه داشته باشید که رنگ  طلایی آن بیشتر نباشد.

2.کاغد دیواری طلایی نوع برجسته: همانطور که از نام آن پیداست این نوع کاغذ دیواری دارای طرح های طلایی برجسته ای است، که به راحتی می توان آن را لمس کرد. طرح های طلایی بر روی کاغذ دیواری چسبانده می شود و زیبایی خاصی را به وجود می آورد. کاغد دیواری برجسته علاوه بر زیبایی حس قدرت را به آدمی منتقل می کند. کاغد دیواری طلایی خود نیز دارای طرح های مختلفی همچون طرح دماسک و اسلیمی می باشد که در این نوع از کاغد دیواری طرح های مورد نظر برروی کاغذ دیواری بصورت الیاف نخی بافته می شوند یا دارای پی وی سی برجسته ای می باشند. اشرافی گری را با کاغد دیواری طرح برجسته تجربه  کنید.

3.کاغد دیواری طلایی نوع قهوه ای: یکی از پر مصرف ترین کاغذ دیواری ها می باشد. استفاده از این نوع کاغد دیواری به همراه رنگ های دیگر زیبای خاصی را به محیط می دهد و فضا را دلنشین و زیبا می کند. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از کاغذ دیواری قهوه ای دکوراسیون داخلی خانه را تاریک می کند و فضای غمباری را به وجود می آورد.

4.کاغذ دیواری طلایی قرمز رنگ: این کاغد دیواری با رنگ قرمز با طرح های طلایی می باشد. استفاده از رنگ قرمز با طرح های طلایی زیبایی خاصی را به محیط درون می دهد.

5.کاغذ دیواری طلایی سفید: یکی از پرکاربرد ترین موارد استفاده از کاغد دیواری طلایی در دکوراسیون داخلی منزل استفاده از این نوع کاغذ دیواری در پشت تلویزیون می باشد که فضای دلبازی را به وجود می آورد.

6.کاغذ دیواری طلای کرم: شاید بتوان گفت یکی از پر مصرف ترین کاغذ دیواری طرح طلایی می باشد که شاید شما نیز این طرح را در فضای های مختلف مشاهده کرده اید. برند دکوپیک تولید کنده انواع لوازم لوکس منزل با ارائه آپشن های جدید خود همچون چاپ متن و تصویر دلخواه شما بر روی پرده، مبل، کوسن، اباژور و … توانسته رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. با استفاده از محصولات دکوپیک دکوراسیون داخلی خود را زیبا کنید.

سخن پایانی:

امروزه زندگی مدرن طوری پیش می رود که همه به دنبال یک زندگی اشرافی می باشند و این را می توان در تصاویری که در شبکه های مختلف از فضاهیا لاچری می گیرند مشاهده نمود. استفاده از کاغد دیواری طلایی همه خصوصیاتی را که در بالا گفته شد را دارا می باشد. کاغد دیواری طلایی را باید طوری انتخاب کنید که به فضای مورد نظر شما بیاید. توجه داشته باشید کاغد دیواری طلایی زمانی زیبا و جذاب به نظر می رسد که به هنگام نصب ظرافتش در نظر گرفته شود.

 

 

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد