پوستر سقفی فرشته | کاغذ سقفی طرح فرشته

پوسترهای قدیمی، تصاویر مختلف چاپ‌شده با کیفیت کم‌وبیش بالا روی مقواهای معمولاً براق با ابعاد نسبتاً محدود، یکی از فاکتورهای پراستفاده برای تزئین دیوار فضاهای مختلف بودند و انواع متنوع آن‌ها با طرح‌ و ابعاد مختلف با استفاده از قاب‌هایی نه‌چندان زیبا روی دیوار نصب می‌شدند. پوسترها به‌تدریج، با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های چاپ، شکیل‌تر و زیباتر شده‌اند و درحال حاضر به‌طور گسترده در طراحی‌های حرفه‌ای دکوراسیون فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. درحال حاضر پوسترها با بهترین کیفیت، آن‌چنان که تصاویر آن‌ها کاملاً زنده به‌نظر برسد، در ابعاد مختلف طراحی و چاپ و اغلب به دیوار فضای مورد نظر چسبانده می‌‌شوند. طرح‌های قابل چاپ روی پوسترهای مدرن تقریباً محدودیتی ندارند و می‌توان هر تصویری را با ابعاد دلخواه روی آن‌ها پیاده کرد. طرح فرشته یکی از زیباترین این طرح‌ها ست و متقاضیان بسیاری دارد و به‌همین علت تصمیم داریم این نوشته را به معرفی پوستر سقفی فرشته اختصاص دهیم.

پوستر دیواری طرح فرشته طلایی

پوستر سقفی چیست؟

کاغذ سقفی طرح فرشته یا پوستر دیواری برای سقف نوعی پوستر با ابعاد و طرح‌های تقریباً نامحدود است که با چسباندن آن روی دیوار سقف می‌توان جلوه‌ی زیبایی به فضای مکان مورد نظر بخشید. از تفاوت‌های بارز پوستر سقفی با پوسترهای قدیمی این است که پوسترهای سقفی کاغذی یکپارچه نیستند بلکه تشکیل شده از نوارهای عمودی متعددی هستند که روی هر کدام قسمتی از طرح مورد نظر چاپ شده و با چسباندن این نوارها به‌صورت منظم در کنار یکدیگر در نهایت تصویر انتخاب شده روی دیوار ایجاد می‌شود. مسلماً کیفیت کاغذهای مورد استفاده برای چاپ تصاویر کاغذ دیواری و کیفیت چاپ تصاویر روی کاغذها تأثیر بسیاری بر کیفیت پوستر دیواری برای سقف دارند و هنگام خرید پوستر سقفی لازم است تا گذشته از دقت به طرح پوستر به این فاکتورها نیز دقت بسیار داشت.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

پوستر سقفی فرشته | کاغذ سقفی طرح فرشته

همان‌طور که گفتیم یکی از طرح‌ها پرکاربرد در پوستر سقفی فرشته است. کاغذ سقفی طرح فرشته خود دارای تنوع بالایی ست و تصاویر متعددی که عنصر اصلی در آن‌ها فرشته‌ها هستند برای انتخاب به‌عنوان طرح پوستر سقفی در اختیار خریداران پوستر سقفی طرح فرشته قرار داده می‌شوند. استفاده از تصویر فرشته به‌عنوان بخشی از نقاشی خصیصه‌ی نقاشی‌های مسیحی دوره‌های بیزانتین، قرون وسطی، رنسانس و همچنین برخی از نقاشی‌های اسلامی ست. در بسیاری از نقاشی‌های این دوره‌ها که اختصاص به تصاویر مذهبی از عیسی مسیح، مریم مقدس، حواریون و … دارد، از تصاویر فرشتگان نیز استفاده شده است.

 

خرید کاغذ سقفی طرح فرشته

درنظر داشتن برخی نکات پیش از خرید پوستر سقفی فرشته می‌تواند در انتخابی بهتر و مناسب‌تر مؤثر باشد. به‌عنوان نمونه پیش از خرید پوستر سقفی فرشته بهتر است کاملاً از مناسب بودن این طرح برای فضایی که قرار است پوستر در آن مورد استفاده قرار گیرد اطمینان حاصل کرد. مثلاً این طرح حالتی تقریباً کلاسیک به فضا می‌بخشد و برای فضاهایی که دکوراسیونی مدرن دارند چندان مناسب نیست. گذشته از این همان‌طور که اشاره شد لازم است تا هنگام خریدکاغذ سقفی طرح فرشته از کیفیت کاغذی که برای چاپ طرح فرشته از آن استفاده خواهد شد و کیفیت چاپ تصویر، با مشاهده‌ی نمونه‌کارهای قبلی فروشنده مطمئن شد.

پوستر دیواری طرح فرشته
پوستر دیواری فرشته
پوستر دیواری طرح و شکل فرشته

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

دکوپیک تولیدکننده و فروشگاه محصولات نوین دکوراتیو

دکوپیک تولیدکننده و فروشگاه تخصصی جدیدترین محصولات دکوراتیو از جمله انواع پوستر، آماده‌ی دریافت سفارش تولید و اجرای کاغذ سقفی طرح فرشته با تنوع بسیار گسترده‌ی طرح‌هایی با این تم است. انواع پوستر سقفی فرشته قابل سفارش در ابعاد مختلف هستند و در چاپ آن‌ها از بهترین رنگ‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ استفاده می‌شود. دکوپیک همچنین با در اختیار داشتن تیمی متخصص و ماهر در نصب کاغذ دیواری سقفی تلاش می‌کند تا در مجموع سفارش مشتریان را به‌بهترین نحو ممکن طراحی، تولید و اجرا کند. مناسب بودن قیمت پوستر سقفی فرشته و سایر طرح‌های پوستر دکوپیک، کیفیت کاغذهای مورد استفاده، قابلیت شست‌وشو، مقاومت در برابر نور خورشید و امکان ست کردن پوستر سقفی فرشته با دیگر تولیدات دکوپیک از جمله دیگر مزایای خرید این محصول از فروشگاه دکوپیک هستند.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد