کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی:

در عصر حاضر آپشن های زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که شما می توانید متناسب با سلیقه خود آن ها را انتخاب و خانه خود را زیبا کنید. یکی از آپشن هایی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و قدمتی بسی طولانی دارد، کاشی بین کابینتی است که مورد استقبال نیز قرار گرفته است. استفاده از کاشی بین کابینتی تاثیر فوق العاده ای در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. توجه داشته باشید که فضای خالی میان کابینت همیشه پیش روی شما است و عدم توجه به این مورد می تواند باعث آزار شما بخصوص بانوانی شود که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند. استفاده از کاشی های بین کابینتی انعکاس نور را در آشپزخانه منعکس می کند و باعث روشنایی می شود و فضای را دلباز می کند.

کاشی بین کابینتی چیست:

همانطور که در بالا گفته شد یکی از ملزومات آشپزخانه استفاده از کابینت می باشد اما در این میان بین کابینت ها فاصله ای رخ می دهد بخصوص میان کابینت های بالایی و پایینی که شما باید این فضای خالی بین کابینتی را به شیوه دلخواه خود تزیین نمایید، که استفاده از کاشی بین کابینتی می تواند علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را نیز دگرگون کند. به زبان ساده تر می توان گفت کاشی بین کابینتی برای استفاده در فضای های خالی میان کابینت ها می باشد. توجه داشته باشید معماران و  طراحان ساختمانی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه از کاشی بین کابینتی استفاده می کنند. اگر شما قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارید تغییر فضای بین کابینتی می تواند اولین قدم در این زمینه باشد.

ویژگی های کاشی های بین کابینتی:

در انتخاب کاشی بین کابینت به این نکته توجه کنید که کاشی های را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با محیط درون دارند. در انتخاب کاشی های بین کابینتی باید به نکاتی توجه داشت بنابراین کاشی ای انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشند.

1.قابل شستشو: مهمترین عامل در انتخاب کاشی این است که کاشی قابیلت شستشو را داشته باشد چرا که این امر برای بانوان بسیار مهم است. هر چند تمامی کاشی های بین کابینتی قابلیت شستشو را دارند ولی برخی از کاشی به مرور و به هنگام شسته شدن کیفیت خود را از دست می دهند.

2.توجه به رنگ: در انتخاب کاشی و نوع رنگ دلخواه خود وسواس به خرج دهید و کاشی های بین کابینتی خود را طوری انتخاب کنید. که با کایبنیت شما هماهنگی داشته باشد. استفاده از کاشی دلربا در فضای بین کابینت سبب می شود تا ما اتحاد میان ملزومات آشپزخانه را مشاهده کنیم.

3.توجه به چگونگی چیدمان کاشی های بین کابینت: نوع استفاده از کابینت تاثیر بسزایی در انتخاب نوع کاشی بین کابینتی دارد. به طور مثال اگر کابینت استفاده شده شما از چوب می باشد استفاده از رنگ سبز می تواند تلفیق جالبی را به وجود آورد. اگر نور زیاد آشپزخانه شما را اذیت می کند می توانید از رنگ های ملایم استفاده کنید، و اگر رنگ های روشن شما را آزار نمی دهد می توانید از رنگ های براق و مات استفاده نمایید و زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید.

  1. مقاوم در برابر حرارت و ضربه: کاشی بین کابینتی را انتخاب کنید که در برابر ضربه و همچنین حرارت مقاوم باشد، چرا که فضای آشپزخانه به دلیل وجود وسایل گرمایشی همیشه گرم است بخصوص در انتخاب کاشی های پشت اجاق گاز.
  2. ساخت آثار هنری با استفاده از کاشی های گوناگون: شما می توانید فضای بین کابینت را با کاشی های گوناگون پر کرده و اثر هنری با مدل خود بسازید، که زندگی در آن جریان داشته باشد.

موارد استفاده  از کاشی بین کابینتی:

درست است که استفاده از کاشی های بین کابینتی قدمتی طولانی دارند، هنوز هم کاشی یکی از ملزومات اساسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد. درست است که فضای میان کابینت ها کم است ولی با انتخاب درست و بجا می توانید زیبایی، هیجان و جذابیت را به دکوراسیون داخلی خود تزریق کنید. شما می توانید کاشی های بین کابینتی را در دیوارهای صاف و ستون فضای بین کابینت آشپزخانه و حمام استفاده کنید، همچنین می توانید از کاشی های بین کابینتی برای صفحات کابنیت، رومیزی، پشت اجاق گاز، سینگ ظرفشویی و مکان های که با گچ بری شده و صاف هستند استفاده کنید. فضای درون منزل خود را با کاشی های بین کابینتی زیبا کنید. آشپزخانه از جمله مکان هایی که زیاد به چشم می آید پس در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به این نکته توجه کنید و فضای خالی را با کاشی های مدرن و شیک پر کنید و از زندگی لذت ببرید.

انواع کاشی های بین کابینتی :

کاشی های بین کابینتی دارای انواع مختلفی می باشند، که شما متناسب با سلیقه خود می توانید آنها را تهیه و مورد بهره برداری قرار دهید. در این نوشتار ما به برخی از کاشی های مورد استفاده در فضای بین کابینت اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

1.کاشی های سنتی:  کاشی های سنتی همانطور که از نامش پیداشت از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است و هم اکنون نیز دارای طرح ، مدل و رنگ های مختلفی می باشند.

  1. کاشی های بین کابینتی شیشه ای: این کاشی بین کابینتی مدرن از جنس شیشه با اسلاید کاشی می باشد که شما می توانید از این کاشی در پشت اجاق گاز استفاده کنید. این نوع کاشی ها زود تمیز می شوند و می توانید آشپزخانه خود را براق و تمیز کنید.

3.کاشی های طرح دار: استفاده از کاشی های طرح دار در فضای میان کابینت سبب دلربایی فضای آشپزخانه می شود. با اتکا به سلیقه خود می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

4.کاشی های ریز و طرح دار: استفاده از کاشی بین کابینیی ریز و طرح دار چشم انداز زیبای از آشپزخانه شما را در معرض دید قرار می دهد. این کاشی های ریز توجه همگان را به سوی خود جلب می کند و می تواند آشپزخانه شما را خاص و مدرن جلوه دهد.

5.کاشی رنگی براق: استفاده از کاشی رنگی و براق سبب شادابی محیط اطراف می شود شما می توانید از این کاشی در بالای سینگ و … استفاده کنید و زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه بدهید.

6.کاشی گل دار با طرح های متنوع و شیک:

7.کاشی های طرح دار تو درتو و پیچیده: کاشی بین کابینتی خود را به شکل یک نقاشی مدرن کلاسیک در آورید و هر کسی را که وارد آشپزخانه شما می شود مجذوب طرح خود کنید.

8.کاشی های گچ بری زیبایی خاصی را با محیط می بخشد.

دیگر کاشی های بین کابینتی عبارتند از: آجری، چهار رنگ، موج و ستاره ، طرح های برجسته، گل بوته و … متناسب با سلیقه خود کاشی بین کابینتی خود را انتخاب نمایید.

سخن پایانی:

طراحی دکوراسیون داخلی منزل همیشه پر از زیبایی و هیجان است که شما می توانید با طراحی دکوراسیون داخلی منزل و استفاده از کاشی های بین کابینتی فضای درون آشپزخانه خود را مدرن و شیک نمایید و زندگی خود را از خستگی، کسالت و یکنواختی خارج کنید و با شور و اشتیاق به زندگی ادامه دهید و همیشه سعی کنید کاشی بین کابنیت را طوری انتخاب کنید که با روحیه شما سازگار باشد.

 

 

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد