کاغذ دیواری بین کابینتی | کاغذ دیواری آشپزخانه

نوع کاغذ ذیواری بین کابینتی مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی دکوپیک سفارش دهید.

مرکز اصلی خانه که با عنوان قلب خانه نیز نامیده می‌شود، آشپزخانه است. نوع دکوراسیون آشپزخانه، تاثیر زیادی در روحیه افراد و فضای آشپزخانه دارد. برای داشتن آشپزخانه‌ای با محیطی گرم و نشاط‌‌آور، می‌توان از کاغذ دیواری برای طراحی دکوراسیون آن استنفاده نمود. استفاده از کاغذ دیواری در قسمت‌های مختلف آشپزخانه، جلوه زیبا و متفاوتی به آن می‌دهد. به همین جهت برای بخش‌های مختلف آشپزخانه، کاغذ دیواری مناسب با آن طراحی و ارائه شده است؛ مانند: کاغذ دیواری بین کابینتی ، کاغذ دیواری برای دیوار آشپزخانه، کاغذ دیواری سقف آشپزخانه، کاغذ دیواری داخل کابینت، کاغذ دیواری اپن و کاغذ دیواری بالای هود یا گاز.

برای مدل کاغذ دیواری آشپزخانه باید در ابتدا مکان مورد نظر را مشخص کنید تا با توجه به آن، بتوان طرح و رنگ مناسب را انتخاب کرد. در هنگام انتخاب مدل کاغذ دیواری آشپزخانه، علاوه بر مکان مورد نظر باید به اندازه آشپزخانه و میزان نور طبیعی آن و هم‌چنین تناسب با دیگر اجزای آشپزخانه نیز دقت نمود.

در حالت کلی فضای آشپزخانه را می‌توان کاملا متفاوت با دیگر قسمت‌های خانه طراحی و از طرح‌های مختلف کاغذ دیواری در آن استفاده کرد.

کاغذ دیواری بین کابینتی چیست؟

یکی از قسمت‌های آشپزخانه که می‌توان برای دکوراسیون آن از کاغذ دیواری استفاده کرد، فضای بین کابینت‌ها است. این فضا که از دو طرف به کابینت محدود می‌شود، بیشتر در معرض دید قرار دارد و می‌توان به جای کاشی‌های بین کابینتی از کاغذ دیواری مقاوم با طرح و مدل‌های زیبا استفاده نمود.

مدل کاغذ دیواری بین کابینتی باید هماهنگ با دیگر بخش‌های آشپزخانه باشد. برای مثال اگر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری بین کابینتی دارید و از طرفی به سبک و طرح کاشی نیز علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما انتخاب کاغذ دیواری طرح‌دار با طرح کاشی یا سنگ دکوراتیو است. به این ترتیب می‌توانید در آشپزخانه خود، جلوه‌ای زیبا شبیه کاشی واقعی داشته باشید.

با توجه به اینکه کاغذ دیواری‌های جدید قابل شستشو بوده و کیفیت بالایی دارند، می‌توان آنها را با آب و مواد شوینده، تمیز کرده و از ظاهر زیبای آن لذت ببرید.

خرید کاغذ دیواری بین کابینتی

برای خرید کاغذ دیواری بین کابینتی بهتر است به این نکته توجه کنید که فضای بین کابینت‌ها، آسیب‌پذیر‌تر از دیگر بخش‌های آشپزخانه بوده و به همین علت باید از کاغذ دیواری مقاوم و با کیفیت برای این قسمت‌ها استفاده شود.

اگر در آشپزخانه و فضای بین کابینت‌ها از کاشی استفاده شده است و از طرح آن خسته شده‌اید، می‌توانید کاغذ دیواری‌هایی را انتخاب کنید که قابل نصب روی کاشی هستند. با نصب کاغذ دیواری بین کابینتی روی کاشی آشپزخانه، فضای آن را زیباتر و پر نشاط‌تر کرده و آشپزخانه‌ای خاص و متفاوت خواهید داشت.

کاغذ دیواری آشپزخانه

همانطور که توضیح داده شد، محیط آشپزخانه باید ظاهری پر نشاط و خاص داشته باشد تا لذت آشپزی کردن و فضای گرم آشپزخانه را دوچندان نماید. امروزه با ارائه کاغذ دیواری‌های با کیفیت در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون، دوباره استفاده از آنها در بخش‌های مختلف خانه رواج یافته است.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه، آشپزخانه است که ‌می‌توان با انتخاب کاغذ دیواری مناسب، روحی تازه در آن دمید و فضای آن را متفاوت نمود. هم‌چنین با استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو آشپزخانه دیگر نگران لک و کثیفی آن نباشید. زیرا با آب و مواد شوینده می‌توانید سطح کاغذ دیواری را به راحتی تمیز کرده و دوباره جلا و زیبایی اول را به آن برگردانید.

قیمت کاغذ دیواری آشپزخانه با توجه به نوع و جنس کاغذ، ضد آب بودن، میزان ضخامت و طرح و کیفیت کاغذ دیواری، متفاوت است. فروش کاغذ دیواری مناسب آشپزخانه در فروشگاه‌های معتبر صورت می‌پذیرد. در فروشگاه دکوپیک کاغذ دیوار‌ی‌هایی با کیفیت و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود. در این فروشگاه می توانید برای بخش‌های مختلف خانه خود کاغذ دیواری‌‌های متنوع انتخاب کنید. تنوع در طرح و مدل‌های مختلف کاغذ دیواری، هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید خانه‌ای زیبا و خاص داشته باشید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

کاغذ دیواری سه بعدی آشپزخانه

برای آنکه فضای خاص و متفاوتی در آشپزخانه تجربه کنید و از کار کردن در آن لذت ببرید، می‌توانید از کاغذ دیواری سه بعدی برای دکوراسیون آن استفاده نمایید. کاغذ دیواری‌های سه بعدی طرح‌های جدیدی در دکوراسیون مدرن هستند و در صورت استفاده از آنها، فضای یونیک و خاصی به آشپزخانه خود خواهید بخشید. کاغذ دیواری سه بعدی آشپزخانه، تنوع طرح و رنگ بالایی داشته و طرفداران بسیاری دارد و محیط داخلی آشپزخانه را منحصر به فرد خواهد کرد. طرح‌های سه بعدی طبیعت و منظره به آشپزخانه حس تازگی می‌بخشند و طرفداران زیادی دارد.

هم‌چنین طرح‌های سه بعدی مدرن مانند بلوک‌های برجسته، نمای خاص و متفاوتی به آشپزخانه می‌دهد. در حالت کلی برای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای آشپزخانه بهتر است به سبک دکوراسیون آشپزخانه دقت شود. برای آشپزخانه‌ای با سبک معاصر استفاده از کاغذ دیواری‌هایی در طرح‌های مدرن بسیار مناسب است.

با انتخاب کاغذ دیواری اپن نیز می‌توان فضای ورودی آشپزخانه را بسیار تاثیرگذار و زیبا نمود. با در نظر گرفته دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب طرح‌های مدرن یا کلاسیک و سنتی برای کاغذ دیواری اپن، می‌توان تاثیر زیادی در نظر مخاطب گذاشت و حس دلنشینی به آن القا کرد.

پرده دکوپیک سری پرنیا کد 10 به همراه کوسن-تصویر دکوراسیون منزل-کنار مبل های سفید

فروشگاه دکوپیک

فروشگاه اینترنتی دکوپیک، در زمینه تولید محصولات نوین دکوراسیون داخلی فعالیت داشته و محصولاتی مانند پوستر دیواری، کفپوش اپوکسی، پرده، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه‌ای دکوراتیو به مشتریان خود عرضه می‌کند. این فروشگاه ست‌های هنری و طرح‌های اختصاصی برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند دکوراسیون بخش‌های مختلف منزل خود را به صورت زیبا و هماهنگ تغییر داده و جلوه‌ی متفاوت و زیباتری به خانه خود بدهند. هم‌چنین می‌توانید برای تغییر دکوراسیون بخش‌های مختلف خانه خود با مشاوران این مرکز صحبت کرده و از راهنمایی‌های آنها استفاده نمایید.

پرده دکوپیک سری پرنیا کد 04 به همراه یک عدد کوسن-تصویر کنار مبل سفید

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد