کاغذ سقفی با طرح سنتی

چنان‌چه به هنرهای اصیل ایرانی علاقمندید، با بهره‌گیری از کاغذ سقفی با طرح سنتی می‌توانید القاگر هنر اصیل و کهن ایرانی به فضای داخلی منزل خود باشید؛ همچنین از این مدل کاغذ سقفی در دکوراسیون سایر محیط‌های سنتی مثل سفره‌خانه ها نیز می‌توانید استفاده کنید. طرح و نقش‌های سنتی بر روی سقف القا کننده حس و تفکر نوستالژی بوده، چرا که از تصاویر سنتی با پیشینه تاریخی الهام گرفته شده‌ و دارای ریشه فرهنگی است. هنر کهن و اصیل ایرانی که در نگاره‌های تاریخی قابل مشاهده است، هم اینک می‌تواند به عنوان کاغذ سقفی با طرح سنتی خالق پس زمینه‌ای زیبا بر روی سقف اتاق‌های مختلف باشد.

پوستر دیواری سه بعدی لوکس کد 016 نمای کار شده در دکوراسیون خانه

کاغذ سقفی با انواع طرح‌های سنتی و اصیل

در تولید کاغذ سقفی با تم سنتی انواع مدل‌های اصیل را به کار می‌برند که عمده‌ترین آن‌ها نقوش اسلیمی هستند. نقش و نگارهای اسلیمی که برگرفته از نماد درخت زندگانی است به صورت دوار ولی منظم به خوبی زینت بخش سقف خواهد بود. قدمت این طرح به دوران پس از اسلام می‌رسد و لذا حال و هوای سقف را تاریخی جلوه خواهد داد.

علاوه بر نقوش اسلیمی، در طرح های سنتی نگاره جذابی که فراوان به چشم می‌خورد طرح بته جقه است. بته جقه نماد زیبایی از یک سرو خمیده است و نشان مزدکیان به شمار می‌رود. طرح بته جقه با جذابیت بالایی که دارد نقش مهمی در طرح‌های سنتی ایفا می‌کند و در اغلب تم‌های اصیل ایرانی به چشم می‌خورد. با استفاده از کاغذ سقفی با طرح سنتی که نقش بته جقه داشته باشد، می‌توان به خوبی شکوه هنر ایرانی را به محیط داخلی ساختمان منتقل کرد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

اهمیت استفاده از کاغذ سقفی با طرح سنتی

از کاغذ سقفی می‌توان برای پوشش سقف و جلوه زیباتر آن استفاده کرد. کاغذ سقفی با طرح سنتی جذابیت ویژه‌ای به محیط بخشیده و سقف را به بهترین شکل، کانون توجه خواهد کرد. بهره‌گیری از این نوع کاغذهای سقفی نشان‌گر سلیقه مالک بوده و همچنین نمادی از حفظ ارزش‌های اصیل ایرانی است.

در واقع استفاده از کاغذ سقفی با طرح سنتی به معنای ورود اصالت و فرهنگ کهن ایرانی به زندگی امروزی است. با استفاده از این محصول دکوراسیون زیبای محیط با هدف حفظ هنرهای سنتی، جلوگیری از فراموشی فرهنگ اصیل ایرانی و انتقال آن به نسل آینده صورت می‌گیرد.

پوستر دیواری لوکس طرح 044 کار شده در اتاق خواب پشت تخت خواب

خرید کاغذ سقفی با طرح سنتی

پوستر دیواری که از طریق فروشگاه دکوپیک عرضه می‌شود، با کیفیت درجه یک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول در طولانی مدت امکان‌پذیر است، چرا که قابل شستشو بوده و به سادگی می‌توان آن را به وسیله مواد شوینده و آب تمیز کرد. این قابلیت موجب عمر طولانی آن شده و لذا مثل سایر کاغذ دیواری‌های قدیمی پس از مدتی استفاده و کثیف شدن لازم به تعویض آن نیست، لذا خرید این کاغذ سقفی با طرح سنتی کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه دکوپیک

مجموعه دکوپیک با تولید و عرضه انواع تجهیزات دکوراسیون نظیر: کاغذ سقفی، پوستر دیواری، کفپوش اپوکسی، پرده، آسمان مجازی و کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری تصویری و … آماده خدمت رسانی در زمینه امور دکوراتیو است. دکوپیک با طرح‌های خاص و جذاب بهترین ست‌های دکوراسیون را برای محیط مورد نظر شما به ارمغان می‌آورد. مهندسان و کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره در زمینه زیباسازی و ایجاد تغییرات شگفت انگیز دکوراسیون شما هستند و همواره سعی بر آن دارند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد