کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی

کاغذ سقفی با پوشش سقف و زیباسازی آن می‌تواند تحولی چشم‌نواز در محیط به وجود آورد. خوشبختانه امروزه انواع کاغذهای سقفی و کاغذ دیواری تصویری با طرح‌های متنوع تولید می‌شوند که خریدار به راحتی می‌تواند با اعمال سلیقه خود بهترین کاغذ سقفی را انتخاب نموده و آن را با سایر وسایل منزل نیز ست کند. کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی یکی از پرطرفدارترین انواع کاغذ سقفی نزد ایرانیان است. طرح‌های اسلیمی در سنت اصیل ایرانی نقش پررنگی داشته و در سایر وسایل خانه، به خصوص فرش‌ها به وفور دیده می‌شود، لذا استفاده از کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی هارمونی جذابی بین سقف و کف منزل به وجود خواهد آورد.

تاریخچه نقوش اسلیمی

طرح اسلیمی به این علت اسلیمی خوانده می‌شود که دوران اوج آن همزمان با ظهور اسلام بوده است. نگاره‌های اسلیمی نقشی همچون یک گیاه مارپیچ دارند که با دنبال کردن این گیاه به مبدا و مقصد آن نمی‌توان رسید، زیرا طرح‌های اسلیمی پر از قوس‌ها و انحناهای بی سر و ته است و همین امر به جذابیت آن می‌افزاید. کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی به راحتی بر روی انواع سقف قرار می‌گیرد و طرح آن علاوه بر نظم درونی که دارد، نیاز به تنظیم مبدا و مقصد ندارد.

در حقیقت نماد طرح‌ها و نقش‌های اسلیمی، درخت زندگانی است که ساقه‌های متعددی از یک تنه بیرون آمده و برگ‌های آن با نظم و هماهنگی ویژه‌ای کنار یکدیگر قرار دارند. طرح با شکوه درخت زندگانی بر روی سقف خانه می‌تواند فضای منزل را آکنده از روحیه و نشاط کند.

رنگ‌های متداول کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی

از ویژگی‌های خاص طرح‌های اسلیمی نقش و نگارهای هماهنگ با رنگ‌های متنوع است. اگر به معماری اسلامی توجه کرده باشید نقش‌های اسلیمی را بر روی مساجد و مکان‌های تاریخی دیده‌اید. کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی برای افرادی که به محل‌های تاریخی علاقه بیشتری دارند، انتخابی ایده‌آل است.

این مدل پوستر دیواری با تنوع رنگی بالا به فروش می‌رسد که متداول‌ترین رنگ‌های آن، آبی فیروزه‌ای و کرمی است. این رنگ‌ها شباهت بیشتری با مکان‌های تاریخی دارند و از این رو ابهتی ویژه به محیط می‌بخشند.

خرید کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی با قابلیت شستشو

امروزه کاغذ سقفی‌های نوین با استفاده از تکنولوژی روز تولید می‌شوند و از این رو قابلیت شستشو دارند، بنابراین مدت طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اغلب کاغذ سقفی‌ها در معرض دوده و چربی‌ قرار دارند و لذا با جذب این آلودگی‌های‌ها ظاهر جذاب خود را از دست می‌دهند. استفاده از کاغذ مخصوص و یا پوشش وینیل در تولید این محصول موجب قابلیت شستشو در سه سطح کم، متوسط و زیاد می‌شود.

کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی که در فروشگاه دکوپیک به فروش می‌رسد، قابل شستشو بوده و لذا در طولانی مدت زیبایی ظاهر خود را حفظ خواهد کرد. جنس این مدل کاغذ سقفی در برابر آب و مواد شوینده مقاوم بوده و به راحتی تمیز و پاکیزه می‌شود. خرید کاغذ دیواری پوستری و طرح‌‌ها و رنگ‌های متنوع خریدی رضایت بخش خواهد بود، چرا که کیفیت آن طول عمرش را تضمین می‌کند.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه دکوپیک

یکی از تولیدکنندگان محصولات مخصوص دکوراسیون، دکوپیک است که انواع تجهیزات دکوری مثل: پرده، پوستر دیواری، کفپوش اپوکسی، آسمان مجازی، رادیاتور شیشه‌ای و… را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می‌کند.

دکوپیک همراهی مطمئن در راستای زیباسازی منزل شما است که بهترین ست‌های دکوراتیو را به منظور زینت بخشی به محیط ارائه می‌دهد. کاغذ سقفی با نقوش اسلیمی یکی از محصولات پرطرفدار این فروشگاه اینترنتی است که با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد