آسمان مجازی آشپزخانه

یکی از جدیدترین روش‌ها برای زیباسازی محیط‌های مختلف نصب آسمان مجازی است.آسمان مجازی آشپزخانه نوعی سقف کاذب، مانند کناف است که علی‌رغم تفاوت ظاهری، از نظر‌ سازه‌ی سقف شباهت بسیار به آن‌ها دارد. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت سقف کاذب آسمان مجازی نسبت به دیگر انواع سقف‌های کاذب را تنوع بسیار زیاد و انعطاف‌پذیری ظاهر آن با توجه به سلیقه و انتخاب مشتریان به‌شمار آورد. در اجرای آسمان مجازی کاربر می‌تواند از بین چندصد طرح با تم‌های مختلفی مانند نقوش اسلیمی، آثار هنری مشهور، آسمان، نقوش مذهبی و بسیاری موارد دیگر یکی را انتخاب کند. آسمان مجازی آشپزخانه می‌تواند در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد و فضای آشپزخانه، یکی از قسمت‌های اصلی تقریباً تمامی منازل، از جمله فضاهایی ست که می‌توان برای هرچه زیباتر کردن آن از آسمان مجازی استفاده کرد. در این نوشته به معرفی آسمان مجازی آشپزخانه خواهیم پرداخت.

ساختار آسمان مجازی آشپزخانه

تجهیزاتی که در نصب آسمان مجازی آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل سه جزء اصلی هستند: لامپ‌های کم‌مصرف برای نورپردازی آسمان مجازی، سازه‌ی سقف کاذب آسمان مجازی و تایل‌ها. برای نصب آسمان مجازی روی سقف یا دیوار آشپزخانه و دیگر فضاها لامپ‌هایی کم‌مصرف و با عمر مفید بالا، که رنگ و اندازه‌ی آن‌ها با توجه به طرح و نقش انتخاب شده برای آسمان مجازی انتخاب می‌شود، روی دیوار نصب می‌شوند.

سقف کاذب آسمان مجازی همچنین دارای سازه‌ای ست که به‌گونه‌ای به دیوار متصل می‌شود که بتوان تایل‌های آسمان مجازی آشپزخانه را روی آن سوار کرد. این سازه شباهت بسیاری به سازه‌های دیگر انواع سقف کاذب دارد. پس از نصب سازه، تایل‌ها که صفحاتی پارچه‌ای هستند که روی هریک بخشی از طرح مورد نظر چاپ شده، داخل سازه‌ی سقف کاذب به شکلی جای می‌گیرند تا با قرار گرفتن آن‌ها در کنار هم مانند قطعات یک پازل در انتها طرحی که مشتری انتخاب کرده رو دیوار آشپرخانه ایجاد شود.

مزایای استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه

درصورت انتخاب مناسب طرح آسمان مجازی استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه در این قسمت از منزل می‌تواند باعث شکیل و زیباتر شدن دکور آن شود. آسمان مجازی با نورپردازی خود می‌تواند فضای آشپرخانه را دلبازتر کرده و علاوه بر این بخشی از نور مورد نیاز هنگام تاریکی را تأمین نماید. آسمان مجازی آشپزخانه می‌تواند فضای آشپرخانه‌های کوچک را وسیع‌تر جلوه دهد. گذشته از این باز هم با انتخاب طرح مناسب آسمان مجازی آشپزخانه می‌توان فضایی دلنشین و خوشایندی را در این محیط ایجاد کرد و باعث آرامش بیشتر افرادی شد که بخش زیادی از ساعات روز را در این مکان می‌گذرانند. ضمناً این محصول ضدحریق است و درنتیجه منعی برای استفاده از آن در آشپزخانه وجود ندارد.

خرید آسمان مجازی آشپزخانه

برای خرید آسمان مجازی آشپزخانه ابتدا با توجه به دکوراسیون کلی آشپرخانه و ابعاد آن طرحی انتخاب می‌شود. بهتر است این طرح با کاربری فضای آشپزخانه نیز هماهنگ باشد. به‌عنوان نمونه تصاویر آسمان، پرندگان، شکوفه‌ها، ستاره و همچنین طرح‌های انتزاعی طرح‌های مناسبی برای آسمان مجازی آشپزخانه هستند. نکته‌ی مهم در خرید آسمان مجازی آشپزخانه مراجعه به فروشنده‌ای ست که علاوه بر استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب در ساخت آسمان مجازی و چاپ باکیفیت طرح روی تایل‌ها، دارای تیمی متخصص برای نصب این سقف کاذب روی سقف و یا دیوارهای آشپرخانه باشد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه آسمان مجازی دکوپیک

دکوپیک فروشگاه آسمان مجازی و دیگر تجهیزات نوین دکوراتیو، انواع متنوع آسمان مجازی با طرح‌های تقریباً نامحدود را با استفاده از بهترین مواد اولیه برای نورپردازی، ساخت سازه و تایل‌ها و با بهره‌گیری از چاپ‌گرهای بسیار پیشرفته برای چاپ طرح روی پارچه‌ی تایل‌ها و همچنین با استفاده از تخصص نصاب‌های باتجربه و ماهرِ آسمان مجازی ،در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

 

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد