پرده حریر دکوراتیو

پرده حریر

استفاده از پرده در دکوراسیون پنجره‌ها و محیط، زیبایی منحصربه‌فردی به فضا و نورپردازی خانه می دهد و محیط را گرم‌تر و هارمونی وسایل را هماهنگ‌تر باهم نشان می دهد. معروف‌ترین دکوراتورهای داخلی از پرده به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در معماری خانه یاد می کنند و آن را همانند معجزه‌ای در ترکیب و چیدمان فضا می دانند؛ زیرا پرده زیبایی چیدمان منزل را چندین برابر و منحصربه‌فرد می کند. ازجمله پرده‌هایی که کاربرد فراوانی در دکوراسیون منزل دارند پرده حریر است.

پرده سری پرنیا کد 07 به همراه یک عدد کوسن-تصویر دکوراسیون منزل-تصویر روبرو

پرده حریر دکوپیک مناسب برای ست کردن با پرده مخمل و ایجاد روشنایی بیشتر در منزل

پارچه حریر دارای انواع مختلف با کاربردهای متفاوت است که در پرده‌ها از نوع حریر پرده‌ای بهره می برند. پرده حریر دکوراتیو را می توان هم در پذیرایی، اتاق نشیمن و غذاخوری و هم در اتاق‌خواب‌ها استفاده نمود. استفاده‌ی آن بستگی به دید پنجره‌ها و همچنین میزان نور محیط دارد. معمولاً در اتاق‌هایی که افراد علاقه‌مند هستند نور بیشتری داشته و فضا روشن و بزرگ‌تر دیده شود از پرده حریر استفاده می شود؛ اما در مکان‌هایی که نیاز به حریم خصوصی داشته یا دارای دید از خارج از منزل است، معمولاً پرده‌های حریر را با استفاده از پارچه‌های آستری در زیر آن جهت دیده نشدن محیط داخل منزل بکار می گیرند. در فصل‌های گرم سال مناسب‌ترین گزینه برای پنجره‌ها پرده حریر است زیرا محیط را بیش‌ازحد گرم نکرده و نور را از خود عبور می دهند.

پارچه‌های حریر دکوپیک بسیار زیبا و رؤیایی بوده و حس لطافت و ظرافت را به بیننده القا می کنند و ضد حساسیت نیز هستند. این پارچه‌ها را می توان در رنگ‌بندی‌های مختلف با طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد ایرانی و اسلامی علاوه بر پرده در سایر وسایل منزل ازجمله کوسن‌ها، رانرها، آباژورها و پاف ها استفاده نمود و ترکیب بسیار زیبایی در معماری داخلی خانه خلق کرد. امروزه ست کردن وسایل خانه با پرده حریر دکوراتیو بارنگ‌های مختلف در کوسن‌ها و رانرها بسیار مد بوده و چیدمانی بسیار شیک و مدرن را همراه با آخرین‌مدل‌های ایرانی، اسلامی و بین‌المللی پارچه برای شما به ارمغان می آورد.

شرکت دکوپیک در تولید و ارائه این پرده دکوراتیو با طرح اختصاصی زیبا بسیار نوآور و پیشرو بوده و ازجمله شرکت‌های مبتکر و پیشتاز در ارائه پرده حریر دکوراتیو با کیفیت و دوام رنگ بالا است .  شما می توانید زیباترین رنگ‌های پارچه حریر را در دکوپیک انتخاب کرده و در کم‌ترین زمان دکوراسیون منزل خود را تغییر داده و آن را مطابق با مد روز نمایید. استفاده از پرده دکوراتیو با طرح اختصاصی دکو پیک در چیدمان نقاط مختلف آپارتمان به‌صورت ست تصویری رؤیایی و رمانتیک را به فضای خانه شما هدیه می دهد.همچنین این شرکت برای منازل در شهر تهران خدمات نصب را نیز ارائه می دهد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

رنگ‌ها و طرح‌های متنوع پرده حریر دکوپیک

استفاده از پرده دکوراتیو با طرح اختصاصی دکوپیک در دکوراسیون‌هایی با رنگ‌بندی متنوع بسیار راحت است زیرا این پارچه در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می شود. محبوب‌ترین رنگ‌های در این جنس از پرده رنگ‌های روشن و ملایم مانند سفید، کرم، طوسی، طلایی و بژ، صورتی چرک، سبز و آبی کم‌رنگ است. معمولاً از پرده‌های آستری ضخیم و هم‌رنگ پرده حریر در زیر آن برای جلوگیری از ورود نور استفاده می شود. همچنین با انتخاب پرده حریر روشن می توان از نور طبیعی خورشید بهره برده و انرژی و گرمای خاصی به محیط خانه داد. امروزه استفاده از پرده‌های حریر طرح دار برخلاف پارچه‌های ساده که کسل‌کننده و قدیمی هستند، در چیدمان خانه‌ها رواج بسیار زیادی پیداکرده و مطابق با مد روز است. شما می توانید با استفاده از محصولات شرکت دکوپیک به‌راحتی پارچه حریر را در پرده، کوسن، رانر و آباژورها به‌صورت ست تهیه کنید.

پرده حریر دکوراتیو، پرده‌ای دارای لطافت و ظرافت بسیار زیادی است و جنسی نسبتاً نازک و بافت ظریفی دارد. به همین دلیل این پارچه در هر فضایی که قرار داده شود حس نرمی و آرامش را به افراد آن محیط انتقال می دهد. امروزه در سبک دکوراسیون‌های خانه‌های مدرن از پرده‌های حریر با طرح‌های هنری، ایرانی، اسلامی و همچنین طرح‌های بین‌المللی بسیار استفاده می شود.

پرده سری پرنیا کد 12 به همراه یک عدد کوسن-تصویر روبرو-دکوراسیون منزل

دکور آشپزخانه با پرده حریر

امروزه در بسیار از آشپزخانه‌ها برای نوردهی به محیط آشپزخانه و زیباتر کردن هر چه بیشتر محیط آن و همچنین ایجاد فضایی دل‌باز و شیک در آشپزخانه از پرده حریر استفاده می کنند. بهترین نوع از چیدمان به‌گونه‌ای است که رنگ پرده آشپزخانه را متناسب با کابینت‌ها، کاشی‌ها و کف آن انتخاب کنیم. همچنین در آشپزخانه‌هایی که اپن هستند و به اتاق پذیرایی دید دارند می توان پرده را متناسب با محیط پذیرایی انتخاب کرد. می توان از پارچه‌های حریر طرحدار با طرح‌های هنری، طرح‌های کاشی و سنتی ایرانی به‌صورت پشت پنجره‌ای همراه با چین‌های فراوان نیز در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرد که فضای آن را بسیار شیک و مدرن می کند.

شستشو و نگهداری پرده دکوراتیو با طرح اختصاصی

پرده‌های حریر شرکت دکوپیک قابل شستشو نیز هستند. اگر پرده حریر زیادی از حد کثیف نشده باشد می توان آن را با سرعت کم در ماشین لباسشویی شست و تمیز کرد. همچنین برای خراب نشدن و استفاده طولانی‌مدت از این پرده بهتر است آن را هرچند وقت یک‌بار به خشک‌شویی بدهید.

پرده دکوپیک سری پرنیا کد 11 به همراه کوسن-تصویر روبرو-دکوراسیون منزل-کنار مبل سفید
پرده حریر سری پرنیا کد 01 ارتفاع 250 سانتی متر-تصویر استفاده شده در دکوراسیون خانه-کنار میز چوبی
پرده دکوپیک سری پرنیا کد 11 به همراه کوسن-تصویر روبرو-دکوراسیون منزل-کنار مبل سفید
پرده دکوپیک سری پرنیا کد 10 به همراه کوسن-تصویر دکوراسیون منزل-کنار مبل های سفید

استفاده از طرح‌های سنتی و ترکیب رنگ‌ها در پرده حریر

در دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن پرده دکوراتیو با طرح اختصاصی گزینه بسیار مناسبی هست. این پرده علاوه بر زیباتر کردن محیط به دلیل سبکی و لطیفی جنس آن محیط را مدرن و مطابق با جدیدترین مد روز نشان می دهد. همچنین می توان با در نظر گرفتن رنگ‌بندی بکار گرفته شده در معماری داخلی اتاق نشیمن و غذاخوری از رنگ‌های مختلف پرده حریر در کنار هم استفاده نمود و هارمونی جالبی به محیط القا کرد. این جنس از پارچه دارای چین‌های طبیعی است که این چین‌ها زیبایی فراوانی به پرده می دهد و گزینه بسیار خوبی برای پنجره‌های بزرگ در اتاق نشیمن هستند که می خواهیم پرده آن‌ها به‌صورت شل و لخت بر روی زمین بریزد. این مدل از چیدمان با طرح‌های اصیل دکوپیک احساس راحتی و فضایی غیررسمی را در محیط ایجاد می کند.

پرده دکوپیک سری پرنیا کد 04 به همراه یک عدد کوسن-تصویر کنار مبل سفید

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد