پرده حریر شیشه ای

پرده یکی از اجزاء مهم و کلیدی در دکوراسیون منزل است و حتی دکوراسیون منزل تحت تاثیر نوع، طرح و رنگ پرده‌ است. از جمله انواع پرده‌های پراستفاده، پرده حریر است که خود دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. پارچه پرده‌ای حریر ضخامت بسیار کمی دارد و به همین دلیل هم در دسته‌ی پرده‌های نازک و شفاف قرار گرفته است. اگر منزل شما نورگیر کمی داشته باشد و از سمت ساختمان یا واحدهای دیگر دید به داخل منزل وجود نداشته باشد و واحدها مشرف به منزل شما نیستند، بهترین انتخاب برای جلوگیری از کورشدن نور ورودی به منزل، انواع پرده حریر است و در این شرایط استفاده از پرده حریر شیشه ای بیشتر از سایر مدل‌های پرده حریر به شما توصیه می‌شود.

البته در انتخاب پرده حریر باید توجه داشته باشید که پارچه حریر دارای ضخامت‌های متنوعی است و از مدل خیلی نازک آن بیشتر به عنوان مکمل پرده، بصورت تزئینی و لایه ثانویه پرده‌های ضخیم استفاده می‌شود. بنابراین اگر برای پوشش پنجره منزلی که از سمت سایر واحدهای مجاور دید دارد، می‌خواهید فقط از پرده حریر استفاده کنید، باید سراغ مدل‌های ضخیم‌تر بروید. چون پرده حریر نازک و پرده حریر شیشه ای برای پنجره‌های مات و غیرمشرف مناسب است. در این مطلب به معرفی پرده حریر شیشه ای می‌پردازیم.

پرده حریر شیشه ای چگونه پرده‌ای است؟

پرده حریر شیشه ای، یکی از پرطرفدارترین انواع پرده‌های حریر است که ضخامت آن از سایر مدل‌های پرده حریر کمتر است. در قسمت ابتدایی گفته شد که به دلیل ضخامت بسیار کم این پرده برای پنجره‌هایی که دید ندارند، مات و یا غیرشفاف هستند انتخاب مناسبی است. این نوع پرده از زیبایی بسیار بالا و خیره کننده‌ای برخوردار هستند و با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ است.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

نحوه شستن پرده حریر شیشه ای

پرده‌ حریر شیشه‌ ای به دلیل بافت ظریفی که دارند راحت‌تر از سایر پرده‌ها آسیب می‌بیند بنابراین در شستشوی آن‌ها لازم است که بیشتر دقت داشته باشید. به همین دلیل در این مطلب نحوه‌ی شستشوی پرده حریر شیشه ای را توضیح می‌دهیم. البته دقت داشته باشید که بهترین راه سپردن پرده‌ها به مراکز معتبر برای شستشو است.

برای شستشوی پرده‌ حریر شیشه‌ ای به میزان زیادی آب سرد نیاز دارید. دقت داشته باشید که فقط از آب سرد استفاده کنید چون آب گرم باعث تغییر شکل و از دست رفتن فرم اولیه پرده می‌شود.

پس ابتدا پرده‌ حریر شیشه‌ ای را بسته به میزان آلودگی و گردوغباری که دارد چند مرتبه با آب سرد بشویید. اگر بعد از این کار همچنان دوده و گردوخاک زیادی روی پرده‌ حریر شیشه‌ ای وجود داشت  برای شستشوی بهتر، به آب سرد کمی نمک اضافه کنید تا دوده و گردوخاک را به‌خوبی از بافت پرده‌ خارج کند و شستشو را ادامه دهید.

اگر بعد از چندبار شستشو با آب سرد و نمک پرده‌ حریر شیشه‌ ای شما تمیز نشد، زمان شستشوی اصلی می‌رسد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از سفیدکننده‌ها استفاده نکنید چراکه مواد شیمیایی روی بافت پرده‌های حریر تأثیر نامطلوبی گذاشته و باعث کدر شدن رنگ پرده می‌شود.

بهترین ماده برای سفید کردن و تمیز کردن پرده‌ حریر شیشه‌ ای جوش‌شیرین است. اگر به‌خوبی تمیز نشده بودند به‌ اندازه پودر لباسشویی مورد استفاده، جوش‌شیرین را به آب سرد اضافه کنید و پرده‌ حریر شیشه‌ ای را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و برای آبکشی کردن از دور آهسته خشک‌کن لباسشویی استفاده کنید.

مرکز فروش پرده حریر شیشه ای

فروشگاه دکوپیک از جمله مراکز فروش معتبر انواع پرده است که تنوع خوبی هم برای انواع پرده حریر دارد. شما می‌توانید قیمت پرده حریر شیشه ای مورد نظر خود را مشاهده کرده و پرده را در طرح و قیمت مورد نظر خود انتخاب کنید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه دکوپیک

دکوپیک فروشگاهی است که انواع محصولات نوین دکوراسیون را تولید و عرضه می‌کند. محصولات تولیدی دکوپیک شامل انواع پرده، پوستر دیواری، کف‌پوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه ای دکوراتیو است. شما می‌توانید در دکوپیک ست‌های هنری و اختصاصی خودتان را داشته باشید، می‌توانید پرده، کوسن، رومیزی، آباژور، رانر، مبلمان و حتی کاغذدیواری منزل را بصورت ست و هماهنگ با سایر اجزا انتخاب کنید.

مجموعه دکوپیک با هدف ایجاد تغییرات چشم‌گیر و زیبا برای منزل شما مشتریان عزیز در این مسیر همراهی مداوم و همیشگی با شما خواهد داشت. در هر مرحله‌ای از این روند چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می‌توانید با مهندسان و کارشناسان دکوراسیون دکوپیک مشورت کرده و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

می‌توانید تنوع بالای محصولات موردنظر خود و مخصوصا پرده حریر شیشه ای را در سایت دکوپیک با مشخصات کامل هر محصول و قیمت مشاهده کنید تا خریدی مطمئن و حساب شده داشته باشید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد