پوستر سه بعدی طرح گل و شکوفه ( پروفروش)

نمایش 1–6 از 84 نتیجه

پوستر دیواری طرح گل یکی از پرفروش‌ترین انواع پوستر تصویری برای دیوار است که زیبایی خیره کننده‌ای دارد. این طرح پوستر معمولا برای اتاق پذیرایی بیشتر استفاده می‌شود ولیکن برای پوشش سایر دیوارهای منزل یا محل کار نیز می‌توان از آن استفاده کرد. در این مقاله به بررسی پوستر دیواری گل پرداخته‌ایم؛ چنانچه قصد خرید و نصب این محصول را دارید با ما همراه باشید.

پوستر دیواری طرح گل

تصویر گل یکی از زیباترین طرح های پوستر دیواری هستند. حالت طبیعی گل ها به فضا روح می‌بخشد و باعث حس طراوت و شادابی محیط می‌گردد. در حال حاضر پوسترهای دیواری با تصاویر متنوعی از گل‌های زیبا و چشمگیر به صورت آماده قابل فروش هستند. این نوع پوسترها به دلیل رنگ های شاد و زنده ای که دارند، بسیار چشمگیر بوده و جلوه ای مدرن و چشم نواز به فضا می دهد. همینطور وجود سایه روشن های زیبا در پوستر سه بعدی طرح گل، باعث ایجاد عمق به فضاهای کوچک می شود.

تصاویر از گل های رز، لاله، گل هلندی، مریم، زنبق، شقایق، شکوفه ها و… قسمتی از طرح های این بخش از پوستر دیواری هستند. پوستر دیواری سه بعدی طرح گل رز و گل ارکیده از پر فروش ترین ها هستند که طرفداران خاص خود را دارد.

این مدل پوستر دیواری به صورت ترکیبی از گل های طبیعی و فانتزی نیز موجود می باشد، همچنین در این مدل پوسترهای تصویری طرح هایی از پروانه، جواهر، پرنده و… نیز دیده می شود.

پوستر دیواری سع بعدی طرح گل

پوستر دیواری سه بعدی با طرح گل به دلیل ایجاد عمق و برجستگی که دارد، نسبت به مدل‌های ساده محبوب تر است و جلوه بسیار زیباتری به فضا می دهد. این مدل پوستر با توجه به طرح آن که شامل گل‌های طبیعی و فانتزی می شود، چنانچه به صورت سه بعدی چاپ شوند مثل تابلویی زنده و طبیعی جلوه خواهند کرد. کاغذ دیواری طرح گل را می توان در پذیرایی منازل، اتاق خواب، اتاق دختر و حتی در شرکت ها و محیط های تجاری نیز نصب نمود و زیبایی و آرامش را در دکوراسیون داخلی جلوه نمود.

نصب پوستر دیواری طرح گل به عنوان پوستر دیواری پشت تلویزیون بسیار کاربرد دارد. در واقع دیوار پشت تلویزیون یکی از دیوارهای مهم منزل یا محل کار است که به علت وجود تلویزیون نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند، بنابراین طرح طبیعی و سه بعدی گل‌های طبیعی روی این دیوار بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود.

از کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل می توان برای ایجاد آرامش در اتاق خواب نیز استفاده نمود، این کار علاوه بر ایجاد حس ویژه باعث بزرگ جلوه دادن اتاق خواب نیز می شود.

طرح های مختلف پوستر دیواری گل

این نوع پوستر تصویری با طیف رنگ و طرح های گوناگونی که دارد، مورد پسند افراد زیادی با سلیقه های متفاوت قرار خواهد گرفت. پوستر دیواری گل رز در ابعاد و رنگ های مختلف مانند گل رز قرمز، رز سفید، رز صورتی و طیف رنگی متفاوتی که دارد زیبایی را به دکوراسیون خانه ارمغان می آورد. همچنین پوستر دیواری طرح گل ارکیده نیز جلوه ویژه ای به فضا بخشیده و چه به صورت ساده و سه بعدی می تواند برای اتاق پذیرایی خانه بسیار مناسب باشد.

از میان پوسترهای دیواری طرح گل، با رنگ‌های متنوعی که وجود دارند، آن‌هایی که رنگ طلایی دارند، ظاهر لوکس و شیک‌تری به فضا می‌دهند. اگر از آن دسته افرادی هستید که طرفدار طرح گل هستید و در عین حال می‌خواهید دکوراسیون داخلی شما لوکس باشد، می‌توانید از این طرح برای پوشش دیوار خود استفاده کنید.

قیمت پوستر طرح گل

اگر قصد خرید پوستر دیواری گل را دارید و می‌خواهید قیمت آن را بدانید، توجه داشته باشید که قیمت این محصول تا حد زیادی به ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت این محصول می‌توانید با واحد پشتیبانی فروش تماس بگیرید و تصویر و سایز مورد نظر خود را سفارش دهید تا مشاوران فروش شما را از قیمت نهایی آن آگاه نمایند.

پوستر دیواری طرح گل

پوستر دیواری طرح گل از جنس کاغذ ضخیم است و کیفیت تصویر بسیار بالا و متفاوتی با پوسترهای معمولی دارد. برخی با دیدن این پوسترها مخصوصاٌ از نوع سه بعدی آن ها به یکباره از میزان بالای جلوه واقعی آن، جا می خورند و از صاحبخانه در مورد آن سؤال می کنند.

این پوستر هم از نوع همین پوسترهای دیواری است که می تواند دو بعدی یا سه بعدی باشد. تفاوت اصلی کاغذ دیواری تصویری با کاغذ دیواری، این است که در کاغذ دیواری پوستری معمولاً یک طرح خاص به طور ویژه برای مشتری طراحی می شود و به دلیل استفاده از دستگاه های چاپ با کیفیت، این پوسترها از نوارهای کاغذی مجزا ساخته می شوند که با کنار هم قرار دادن آن ها در هنگام نصب روی دیوار، یک منظره زیبا خلق می شود. در کاغذ دیواری معمولاً از طرح های تکرار شونده استفاده می شود و کاغذ دیواری به صورت رولی است که به دیوار می چسبد.

سفارش و انتخاب طرح برای پوستر طرح گل

اگر شما هم علاقه به استفاده از کاغذ دیواری طرح گل در خانه خود دارید باید بدانید که پوستردیواری طرح گل یکی از عمومی ترین پوسترهاست که توسط مشتریان استفاده می شود چرا که پوستر دیواری طرح گل قابلیت نصب در آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خوب و یا حتی در نقاط دور از رطوبت سرویس بهداشتی را دارد. در هنگام تهیه پوستر دیواری، هم می توانید آن را به طور آماده خریداری کنید و هم اینکه طرح جدید سفارش دهید. در حالت اول هزینه شما پایین تر است ولی باید اندازه دیوار شما بزرگتر از پوستر انتخاب شده باشد. در حالت دوم شما می توانید طرح مورد دلخواه خود را سفارش دهید و از طرفی، کاغذ دیواری طرح گل خود را به طور کامل روی دیوار یا سقف خود، ست کنید.

پیشنهاد ما به شما برای استفاده از پوستر دیواری طرح گل در پذیرایی، پوستر سه بعدی است چرا که بسیار واقعی تر از پوستر دو بعدی خواهد بود و زیبایی زیادی برای شما و مهمانان خانه، ایجاد خواهد کرد.

در پایان باید بگوییم که دکوراسیون خانه شما از لحاظ روانشناسی تأثیر زیادی بر اعضای خانواده خواهد داشت و نمی توان به سادگی آن را ندید گرفت.

دکوپیک تولید کننده محصولات نوین دکوراسیون در ایران، می تواند به شما در انتخاب و طراحی طرح برای کاغذ دیواری طرح گل خود، مشاوره دلسوزانه ای ارائه دهد. شما می توانید با دکوپیک در مورد محل نصب پوستر دیواری و اینکه چه گلی مناسب خانه شماست، مشاوره نمایید.

سخن آخر

طرح‌ گل طبیعی یکی از طرح‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد و شما می‌توانید به صورت بلندمدت از آن استفاده کنید. پوستر دیواری طرح گل با الهام از طبیعت، فضایی دلنشین را به وجود می‌آورد که تقریبا هر فردی با هر سلیقه‌ای با آن ارتباط برقرار می‌کند. این مدل پوستر به صورت سه بعدی در ابعاد دلخواه شما نیز چاپ می‌گردد و با قیمتی مقرون به صرفه از طریق فروشگاه دکوپیک عرضه می‌شود.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد