پوستر دیواری منظره و طبیعت

نمایش 1–6 از 11 نتیجه

اهمیت طراحی و دیزاین داخلی منازل و سایر فضاهای عمومی نظیر ادارات و سالن ها و غرفه های تجاری امروزه دیگر برکسی پوشیده نیست. القا احساس امنیت و آرامش در منازل و یا تهییج احساسات در فضاهایی مانند سالن های بازی و ورزش از جمله کارکرد ها و نمود بارز چیدمان است. از جمله محصولات جدیدی که می تواند باعث ایجاد فضایی متنوع و جذاب شود، پوستر های سه بعدی هستند. در این مبحث قصد داریم محصولات جدید و متنوع گروه دکو پیک نظیر انواع پوستر سه بعدی دیواری طرح منظره و طبیعت را بطور مختصر معرفی نماییم.

پوستر دیواری منظره و طبیعت

پوستر دیواری دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری، با این تفاوت که طرح های روی پوستر یک نما و شکل و موضوع خاص، مانند تصویری از یک ساحل و یا عکسی از یک درخت در طبیعت و منظره اطراف آن را به نمایش می گذارد، اما کاغذ دیواری سه بعدی منظره و طبیعت از تکرار یک تصویر در کل ابعاد تشکیل شده است.

پوستر دیواری سه بعدی منظره و طبیعت یکی از محصولات محبوب در سال های اخیر است که طرح هایی از جنگل، آبشار، منظره های زیبا، طبیعت دل انگیز و … را به تصویر می کشد و برای نصب در اتاق خواب، اتاق نشیمن و یا حتی ادارات و محل کار هم مناسب است. حضور رنگ های روشن و طبیعی مانند سبز باعث ایجاد حس آرامش و دلپذیری در فضای خانه می شود.

پوستر دیواری طرح منظره برای دوستداران و عاشقان طبیعت و مناطق دیدنی بسیار مناسب است. تصاویر مورد استفاده در اغلب پوسترهای دیواری توسط عکاسان حرفه ای گرفته شده است، که با نصب این گونه پوستر ها بر دیوار خود می توانید حس حضور در طبیعت را در خانه خود داشته باشید و از دیدن طبیعت در خانه لذت ببرید.

پوستری دیواری طبیعت و منظره در ۲ نوع مات و براق با قابلیت شستشو موجود می باشند. اندازه و ابعاد پوستر در دو حالت ابعاد آماده و سفارشی می باشد. البته قابلیت شستشو در پوسترهای دیواری سه بعدی به این صورت است که می توان با دستمال مرطوب یا اسفنج نرم، آلودگی و لک را از روی آن پاک نمود.

از پوستر سه بعدی طبیعت و منظره می توان در مکان های مختلف مانند اتاق های خانه، ادارات، محل کار استفاده و نصب نمود. وجود این مدل پوسترهای دیواری در دیوار پشت تلویزیون، سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، دیوار پشت مبلمان، اتاق خواب و حتی اتاق خواب دختر و پسر، فضایی شیک و با صفا ایجاد می کند. در محل کار نیز می توان پوستر دیواری را در پشت میز رییس یا کارمندان نصب نمود تا تصویر جذابی برای ارباب رجوع ایجاد شود.

پوستر دیواری سه بعدی منظره

کشور ما ایران با تنوع طبیعی مختلفی که دارد، همیشه مورد علاقه گردشگران ایران و توریست های خارجی واقع شده است. علاقمندان طبیعت ایران به جز گشت و گذار های همیشگی خود به اقصی نقاط کشور و دیدن مناظر و طبیعت در شهرها و روستاها و مناطق بکر، می توانند طرح از طبیعت ایران، جنگل های گیلان و مازندران ، آبشارهای دل انگیز ، کوه های استوار ، کویر آرام ، پارک جنگلی ، دریا های شمال و جنوب و… را با کیفیت بسیار بالا در خانه خود نیز داشته باشند. وجود این مناظر می تواند یادآور خاطرات خوش از سفرها و همسفرانشان باشد.

نصب پوستر دیواری منظره و طبیعت در اتاق پذیرایی یا دفتر کار بسیار متداول است. اما به یاد داشته باشید که پوستر دیواری را جایی نصب کنید که، طرح و رنگ های موجود در پوستر منظره و طبیعت با دیوارها و لوازم اتاق هارمونی مناسبی داشته باشد. وجود طرح و رنگ های مختلف از پوستر های دیواری طبیعت و منظره، انتخاب را برای خریداران راحت نموده تا طرحی مناسب با چیدرمان و دکوراسیون اتاق خود انتخاب نمایند.

انواع طرح های پوستر دیواری سه بعدی منظره و طبیعت

پوسترهای دیواری همانند کاغذ دیواری ها دارای طرح و مدل های بسیار گوناگونی هستند. که انتخاب هریک از آنها بستگی به محل نصب و سلیقه افراد دارد. پوستر دیواری منظره و پوستر دیواری طبیعت دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشد، مانند تصاویر سه بعدی از طبیعت در فصل های بهار و تابستان و پاییز و زمستان، جنگل های سر سبز، سبزه زارهای پهناور، کوه های استوار و زیبا، رودخانه های طبیعی، آبشار دل انگیز، درختان و گل ها و گیاهان در فصول مختلف سال و… می باشند.

پوستر ۳ بعدی طرح جنگل از پر فروش ترین طرح های پوستر منظره است. علت محبوبیت این طرح، وجود ترکیب های متنوع از جمله رنگ های تیره و روشن، سبز و زرد و قهوه ای و… و همینطور تصاویر طبیعی دل انگیز، مثل سرسبزی و شادابی جنگل در فصل بهار، جنگل پر درخت با انوارهای خورشید در تابستان، درختان هزار رنگ پاییز و درختان پوشیده از برف در زمستان می باشد.

در پوستر های ۳ بعدی طرح طبیعت و منظره می توان در خانه ماند و سفری خیالی به طبیعت را مجسم کرد. با پوستر دیواری طرح طبیعت می توان در بهار بین درختان قدم زد و عطر گل ها و شکوفه های بهاری را به مشام کشید. می توان در گرمای تابستان، بین جاده های و جنگل، کوه و رودخانه سفر کرد و یا به منظره ای از دریا خیره شد و خنکی آب دریا را لمس نمود.

در پوستر دیواری طرح منظره پاییزی می توان رنگ های گرم برگ ها را دید و صدای خش خش برگ زیر قدم های عابران را شنید. درختان سفید پوش جنگل در زمستان نیز آرامش خاصی به بیننده القا می کند.

قیمت و نصب پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

قیمت پوستر دیواری طرح طبیعت مانند دیگر مدل ها متفاوت است. جنس و کیفیت کاغذ دیواری منظره و طبیعت، ابعاد دیوار و دوام آن از عواملی است که بر قیمت پوستر سه بعدی تاثیر می گذارد. برند محصول نیز در قیمت محصول و ارزش کیفیتی و کمیتی آن دخیل خواهد بود.

نصب این محصولات کار سختی نیست ولی اگر تجربه ای در این زمینه ندارید می توانید از نصابان کمک بگیرید تا به پوستر دیواری خود صدمه وارد نکنید.

نتیجه گیری:

استفاده از پوسترهای دیواری سه بعدی علاوه بر زیبایی و تنوع در طرح و رنگ به دلیل اقتصادی بودن و سهولت در نصب و اجرا باعث شده است تا اقبال چشمگیر به آن گردد. طرح های بسیار از جمله طبیعت و منظره به صورت سه بعدی در آلبوم پوستر های دیواری فروشگاه اینترنتی دکو پیک موجود می باشد. پیشنهاد می کنیم تا از همه طرح ها با دقت و حوصله دیدن نمایید تا بهترین طرح را برای فضای منزل خود برگزینید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد