کاغذدیواری پوستری با طرح سنتی | پوستر دیواری با طرح سنتی

کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی دکوپیک سفارش دهید.

کاغذ دیواری پوستری یا پوستر دیواری یکی از انواع دیوارپوش‌های جدید است که دارای طرح بزرگ و پیوسته است و مزایای بسیاری دارد ازجمله سهولت در نصب روی دیوار، طرح‌های متنوع، عدم ترک بعد از نصب و عمر و دوام بالا. امروزه معماران علاقه زیادی به بکارگیری سبک سنتی، هنرهای ایرانی اصیل و المان‌های مربوط به دکوراسیون داخلی ایرانی پیدا کرده‌اند. به همین علت دکوپیک اقدام به توزیع کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی کرده تا بتواند با این سبک از کاغذ دیواری و پوستر دیواری، زیبایی را به منازل شما بیاورد. در همین راستا دکوپیک اقدام به فروش پوستر دیواری با طرح سنتی کرده است. در این مطلب اطلاعاتی درمورد خرید پوستر دیواری با طرح سنتی، قیمت کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی، نگهداری از آن، استفاده از آن در چیدمان منزل و فروش پوستر دیواری با طرح سنتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چرا از کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی استفاده کنیم؟

اگر به سبک سنتی و دکوراسیون سنتی علاقه دارید این امکان برای شما وجود دارد که دیوارپوش خود را هم سنتی انتخاب کنید و با انتخاب کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی دکوراسیون سنتی شما تکمیل و چشم‌نواز خواهد شد. از آن‌جا که هر طرح سنتی نماینده‌ی یک فرهنگ و اصالت است شما با انتخاب طرح مورد نظر می‌توانید در فضای مدرنیته امروز زنده کننده‌ی اصالت و فرهنگ دیار خود باشید. طرح‌های سنتی متنوعی در کاغذ دیواری‌های پوستری وجود دارد، از جمله طرح نستعلیق، طرح‌های اسلیمی، بناهای تاریخی، میناکاری، نگارگری و…

برای افرادی که دوست دارند خاطرات گذشته را زنده کنند و در فضایی سنتی و با آرامش زندگی کنند، پوستر دیواری با طرح سنتی انتخاب خوبی برای تکمیل این فضا خواهد بود.

پوستر دیواری با طرح سنتی را می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد حتی در اماکن مذهبی. اگر دوست دارید طرح‌هایی مشابه کاشی‌کاری‌های سنتی داشته باشید بهترین انتخاب برای شما استفاده از طرح کاشی کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی است.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی چگونه طرح‌هایی دارد؟

پوستر دیواری با طرح سنتی شامل طرح‌های متنوعی ازجمله کاشی کاری‌های قدیمی، نمایی از کاروانسراها، طرح‌هایی از نقوش اسلیمی، میناکاری، بناهای تاریخی عمق‌دار، طرح‌هایی برگرفته از شاهنامه و… تشکیل شده است.

برای استفاده در منزل می‌توانید از طرح‌های پیوسته استفاده کنید. مانند یک نوشته نستعلیق یا طرحی از یک بنای تاریخی. طرح‌های سنتی این پوستر دیواری برای استفاده در مکان‌هایی ازجمله رستوران‌های سنتی، کافی‌شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها هم کاملا مناسب است.

نکاتی برای چیدمان متناسب با کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی

اگر از کاغذ دیواری پوستری سنتی با طرح سنتی شلوغ استفاده می‌کنید و می‌خواهید با چیدمان باعث به چشم آمدن آن شوید می‌توانید فضا را با اشیا و دکورهای تزئینی کوچک و ساده و تا جای ممکن سنتی بیارایید که طرح پوستر دیواری را تحت تاثیر قرار ندهید و چیدمان هماهنگ با این طرح باشد. وجود یک آینه با طرح قاب سنتی و یا چراغ‌هایی به شکل فانوس هم می‌تواند برای جلوه بهتر دیوار کمک کند. همچنین فضاآرایی با گلدان‌های گل طبیعی هم بسیار متناسب با این طرح پوستر دیواری است.

نحوه‌ی تمیز کردن کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی

برای تمیز کردن پوستر دیواری با طرح سنتی از یک دستمال نرم و مرطوب و کمی مواد شوینده سبک غیر اسیدی استفاده کنید. می‌توانید از چند قطره مایع ظرفشویی حل شده در آب، استفاده کنید. دستمال‌های زبر، دستمال کاغذی، کاردک و یا سیم ظرفشویی را کنار گذاشته و تنها از یک دستمال نرم استفاده کنید. بعد از تمیزکردن هم بهتر است با یک دستمال حوله‌ای نم روی آن را بگیرید.

بهترین شیوه برای تمیز نگه داشتن کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی گردگیری هفتگی یا حداقل ماهانه آن است. با این کار دیگر آلودگی روی کاغذ دیواری تصویری ننشسته و تثبیت نمی‌شود که نیاز به شستشو پیدا کنید. همچنین از کدر شدن و ازبین رفتن جلا و نمای کاغذ دیواری پوستری خود جلوگیری می‌کنید.

قیمت کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی

قیمت کاغذ دیواری پوستری به عواملی ازجمله نوع و جنس کاغذ استفاده شده، نحوه چاپ کاغذ دیواری پوستری، ضد آب بودن یا در بیان عامه قابل شستشو بودن، ضخامت و عرض چاپ و… بستگی دارد. شما می‌توانید قیمت انواع کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی را در سایت دکوپیک مشاهده کرده و با مقایسه‌ی کامل هر طرح بتوانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید پوستر دیواری با طرح سنتی مورد نظرتان کنید چراکه فروشگاه دکوپیک اقدام به فروش پوستر دیواری با طرح سنتی با تنوع بالا کرده است.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

چگونه پوستر دیواری با طرح سنتی را نصب کنیم؟

فرقی نمی‌کند که خودتان اقدام به نصب این پوستر دیواری می‌کنید و یا این کار را به متخصص می‌سپارید، در هرصورت باید مراحل نصب را بدانید. برای نصب کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی قبل از هر اقدامی باید زیرسازی روی دیوار انجام شود. به این معنا که هیچ ایرادی از جمله کنده‌کاری و… نداشته باشد و تمام عیوب دیوار برطرف شوند. مرحله بعد در واقع مهم‌ترین قسمت نصب کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی است که یک کار تخصصی است و بهتر است آن را به نصاب حرفه‌ای و باتجربه که ابزار لازم را در اختیار دارد، بسپارید.

در این مرحله طرح‌ها با دقت و به طرز صحیح کنار هم قرار می‌گیرند طوری‌که درز میان کاغذها مشخص نشود، اگر طرح روی کاغذ دیواری تصویری شما سه‌بعدی باشد اهمیت این مرحله بیشتر می‌شود. چراکه حتی جابجایی به اندازه چند میلی‌متر هم در طرح سه‌بعدی به چشم می‌آید و باعث خراب شدن یا بهم‌ریختگی طرح می‌شود. به طورکلی باید بدانید که نصب کاغذ دیواری پوستری ظرافت و دقت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری معمولی نیاز دارد.

فروشگاه دکوپیک

دکوپیک از جمله تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات نوین در صنعت دکوراسیون داخلی است. این شرکت اقدام به تولید انواع پرده، پوستر دیواری، کف‌پوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه ای دکوراتیو کرده است.

شما می‌توانید در دکوپیک به‌صورت کاملا هنری و اختصاصی پرده، کوسن، رومیزی، آباژور، رانر، مبلمان و حتی کاغذدیواری منزل و محیط کار خود را هماهنگ و ست انتخاب کنید.

در مسیر ایجاد تغییرات چشم‌گیر، زیبا و اقتصادی در منزل‌ یا محل کارتان مشاوران دکوپیک در کنار شما خواهند بود و می‌توانید در هر مرحله از مشاوره مهندسان و کارشناسان دکوپیک استفاده کنید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد