کاغذدیواری پوستری با نقوش اسلیمی

کاغذ دیواری پوستری یا پوستر دیواری یک نوع دیوارپوش است که روی آن طرح بزرگی وجود دارد و بخاطر سهولت در نصب روی دیوار، طرفداران بیشتری دارد. کاغذ دیواری پوستری با کاغذ دیواری معمولی از نظر جنس و طرح متفاوت است. کاغذ دیواری پوستری را برای هر فضایی می‌توانید استفاده کنید؛ چرا که تنوع تصاویر بالایی دارد و با هر مکانی می‌توانید طرح متناسب پیدا کنید. بهترین مکان برای نصب یک کاغذ دیواری پوستری اصلی‌ترین دیوار منزل است، مثلا در سالن پذیرایی بهترین گزینه، بزرگترین دیوار یا دیوار پشت تلویزیون است. در این مطلب درمورد ویژگی‌های کاغذ دیواری پوستری، نحوه تمیز کردن و مراقبت از آن و به طور تخصصی‌تر کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی صحبت خواهیم کرد.

اصلی‌ترین ویژگی‌های کاغذ دیواری پوستری

  • طرح متنوع
  • عدم ترک خوردگی بعد نصب روی دیوار
  • یکپارچگی طرح و نمای زیبا
  • نصب آسان
  • طول عمر بالا

قیمت کاغذ دیواری پوستری

قیمت کاغذ دیواری پوستری به طور کلی به عواملی ازجمله نوع و جنس کاغذ استفاده شده، نحوه چاپ کاغذ دیواری پوستری بستگی دارد. اما عوامل دیگری هم در قیمت کاغذ دیواری پوستری تاثیر دارند. عواملی ازجمله:

  • ضد آب بودن کاغذ دیواری پوستری که از آن با قابل شستشو بودن هم یاد می‌شود
  • میزان ضخامت کاغذ دیواری پوستری
  • عرض چاپ کاغذ دیواری پوستری
  • نوع چاپ کاغذ دیواری پوستری
  • طرح و کیفیت طرح

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

کاغذ دیواری پوستری دکوپیک با نقوش اسلیمی، مناسب برای منازل ایرانی

استفاده از سبک‌های سنتی ایرانی علاوه‌بر نشانی از‌ اصالت، آرامش و انرژی خاصی به محیط منزل می‌بخشد. طراحی داخلی ایرانی‌ها دارای تاریخچه‌ای طولانی است و پشت هر طرح و رنگ آن یک مفهوم و فرهنگ وجود دارد. از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین طرح‌های ایرانی، می‌توان به نقوش اسلیمی اشاره کرد که در جای جای ایران استفاده شده و علاوه‌بر پارچه‌ها، به طراحی داخلی منازل هم راه پیدا کرده است و روی وسایل و دکوراسیون خانه دیده می‌شود. جالب است بدانید که از نقوش اسلیمی نه‌تنها در ایران بلکه در کشور‌های دیگر هم استفاده می‌شود. استفاده از این طرح را در کاغذ دیواری پوستری هم شاهد هستیم. در همین راستا شرکت دکوپیک برای ارج نهادن به نقوش اصیل ایرانی اقدام به تولید و ارائه کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی کرده است.

در انتخاب طرح کاغذ دیواری پوستری به این نکات توجه کنید

هنگام خرید کاغذ دیواری پوستری بعد از انتخاب جنس، انتخاب طرح مورد اهمیت است. انتخاب طرح کاغذ دیواری پوستری بستگی به محیط نصب دارد و امری سلیقه‌ای است اما نکاتی در این زمینه وجود داردکه بهتر است رعایت کنید. برخی از این موارد عبارت اند از:

اگر فضای شما کوچک است بهتر است از تصاویری که عمق دارند استفاده کنید. این تصاویر باعث می‌شوند فضای مورد نظر بزرگ‌تر جلوه کند، هرچقدر رنگ کاغذ دیواری پوستری روشن‌تر باشد، زیبایی بیشتری به منزل می‌دهد پس بهتر است از خرید رنگ‌هایی با زمینه مشکی و تیره خودداری کنید.

طرح‌ را متناسب با نوع دکوراسیون منزل انتخاب کنید. برای دکوراسیون مدرن، طرح مدرن و برای منزلی کلاسیک یا سنتی بهتر است از طرح‌های سنتی استفاده کنید که یکی از بهترین طرح‌ها برای این نوع دکوراسیون کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی است.

یکی از ترفندهای انتخاب صحیح طرح کاغذ دیواری پوستری، انتخاب طرح متضاد با قالی و فرش است. اگر قالی یا فرش شما طرح گرد یا هندسی دارد، بهتر است طرحی ساده با خطوط عمودی یا افقی انتخاب کنید. کاغذهایی که طرح افقی دارند، زیبایی خاصی به فضا می‌بخشند.

اگر به طرح‌های سنتی و دکوراسیون سنتی علاقه دارید، کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی یک پیشنهاد خوب برای شما خواهد بود.

کاغذ دیواری پوستری را به چه صورت می‌توان تمیزکرد؟

کاغذ دیواری پوستری حجم زیادی از رطوبت را نمی‌تواند تحمل کند، یعنی نمی‌توان آن را با شلنگ آب شست! با یک دستمال نرم و مرطوب و با کمی مواد شوینده سبک مانند چند قطره مایع ظرفشویی حل شده در آب، کاغذ دیواری پوستری را می‌توانید تمیز کنید. به هیچ وجه از دستمال های زبر، دستمال کاغذی، کاردک و یا سیم ظرفشویی برای تمیزکردن کاغذ دیواری پوستری استفاده نکنید که باعث خش افتادن روی آن می‌شود.

به هیچ وجه از مواد شوینده قوی از جمله جوهرنمک، سفید کننده، استون، تینر، بنزین و… استفاده نکنید.

خرید کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی

برای خرید کاغذ دیواری پوستری بهترین راه مشاهده‌ی طرح‌ها و جنس‌های مختلفی است که متناسب با دکوراسیون منزل شما هستند. خرید از یک سایت و فروشگاه معتبر به شما این امکان را می‌دهد که با مقایسه‌ و مطالعه‌ی کامل اطلاعات هر کاغذ دیواری پوستری به گزینه‌ی مورد نظر خود برسید. دکوپیک اقدام به فروش کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی کرده است. همچنین شما می‌توانید کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی را هم بصورت آنلاین خریداری کنید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

راهکارهای افزایش طول عمر کاغذ دیواری پوستری

  • برای پاکسازی لکه‌ها از رویکاغذ دیواری پوستری از آب‌ ولرم و محلول ملایم استفاده کنید .بعد از پاک کردن لکه حتما با دستمال حوله‌ای تمیز و خشک، نم آن را بگیرید تا زودتر خشک شود.
  • از اسفنج‌های نرم برای پاک کردن لکه استفاده کنید و سیم ظرفشویی را کنار بگذارید.
  • در طول هفته یک‌بار سعی کنید به گردگیریکاغذ دیواری پوستری بپردازید. چرا که در اثر ماندن طولانی‌مدت گردوغبار روی کاغذ دیواری پوستری آلودگی تثبیت شده و پاک کردن آن‌ها سخت خواهد شد و شفافیت کاغذ دیواری پوستری را ازبین خواهد برد.
  • گاهی اوقات با لکه‌هایی روبه‌رو خواهید شد که هرچه تلاش به پاک کردن‌شان کنید پاک نمی‌شوند. این لکه‌ها را نادیده بگیرید چراکه در اثر سابیدن بیش ازحد ممکن است حجم لکه روی دیوار بیش‌تر شود و یا بافت کاغذ دیواری پوستری را ازبین ببرید.

فروشگاه دکوپیک

دکوپیک تولیدکننده محصولات نوین دکوراسیون داخلی است که در زمینه‌ی تولید انواع پرده، پوستر دیواری، کف‌پوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه ای دکوراتیو فعالیت دارد.

دکوپیک این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید پرده، کوسن، رومیزی، آباژور، رانر، مبلمان و حتی کاغذدیواری منزل را بصورت ست‌های هنری و اختصاصی انتخاب کنید.

مشاوران و تکنسین‌های دکوپیک در مسیر ایجاد تغییرات چشم‌گیر، زیبا و اقتصادی منزل‌تان در کنار شما خواهند بود و شما می‌توانید در هرمرحله‌ای و هرجا که نیاز داشتید از مشاوره مهندسان و کارشناسان دکوپیک استفاده کنید.

کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی دکوپیک سفارش دهید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد