کاغذ دیواری سقف آشپزخانه

استفاده از کاغذ دیواری روشی ارزان، زیبا و آسان برای ایجاد تغییر وتحول در دکوراسیون خانه محسوب می‌شود. زیبایی آشپزخانه به عنوان قلب خانه، تاثیر شگفت انگیزی بر انرژی مثبت خانه می‌گذارد. با استفاده از کاغذ دیواری سقف آشپزخانه می‌توان تحولی جذاب در محیط آشپزخانه ایجاد کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود انواع کاغذ سقفی با جنس‌های مختلف و طرح‌های متنوع به بازار هستیم. هدف اصلی تولید کاغذ دیواری سقف آشپزخانه افزایش زیبایی آن است، اما برای انتخاب بهترین کاغذ برای پوشش سقف باید به سایز آشپزخانه نیز توجه داشت. معمولا رنگ‌های ملایم برای سقف‌های کوتاه و آشپزخانه‌های کوچک مناسبند و رنگ‌های قوی و پررنگ روی سقف‌های بلند در آشپزخانه‌های بزرگ جلوه‌ بیشتری پیدا می‌کنند. زیباترین پوستر دیواری با طرح‌های متنوع و زمینه‌های رنگی را می‌توانید طبق سلیقه خود و همچنین در نظر گرفتن سایز و رنگ تم آشپزخانه‌تان انتخاب کنید.

جنس کاغذ دیواری سقف آشپزخانه

از آن‌جایی که محیط آشپزخانه به علت این‌که محیط پخت و پز است، معمولا کمی مرطوب است، بنابراین اگر قصد دارید سقف آشپزخانه را با کاغذ دیواری پوشش دهید باید هنگام خرید کاغذ دیواری سقف آشپزخانه به جنس آن توجه داشته باشید. مرغوبیت جنس کاغذ دیواری پوستری که در محیط آشپزخانه بر روی سقف قرار می‌گیرد، موجب دوام و طول عمر دکوراسیون آشپزخانه می‌شود.

پوستر دیواری با روکش وینیل بهترین گزینه برای پوشش سقف آشپزخانه است، چرا که این محصول قابلیت شستشو دارد و در برابر رطوبت و چربی بسیار مقاوم است. در واقع می‌توان آن را با استفاده از آب و مواد شوینده به راحتی تمیز کرد، چرا که ضد آب و ضد لکه است.

کاربردهای کاغذ دیواری سقف آشپزخانه

سقف آشپزخانه‌ها در دکوراسیون امروزی به شیوه حالت‌دار طراحی می‌شوند و نورپردازی نیز در آن‌ها مدرن و جذاب است. بر روی فضای سقف، می‌توان پوششی زیبا دارای طرح و نقش‌های جذاب و دیدنی نصب کرد و با همین اقدام ساده تا حد زیادی به زیبایی محیط آشپزخانه و حس خوب آن افزود‌.

در واقع سقف، نقطه کانونی توجه است و از آن در اصطلاح دکوراسیون داخلی، به عنوان دیوار پنجم یاد می‌شود. زیبایی فضای سقف آشپزخانه می‌تواند تاثیر به سزایی در نمایش ذوق و سلیقه مالک آن داشته باشد.

البته لازم به ذکر است کاربرد کاغذ دیواری سقف آشپزخانه تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه در برخی موارد می‌تواند به عنوان پوششی محافظ بر روی سقف قرار گیرد و عایق رطوبت به بدنه سقف اصلی باشد؛ همچنین در سازه‌های قدیمی که سقف، رنگ و روی خود را از دست داده با استفاده از پوستر دیواری تصویری می‌توان جلوه‌ی زیبایی بدون صرف هزینه گزاف بازسازی، به سقف آشپزخانه بخشید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

خرید کاغذ دیواری سقف آشپزخانه

چنان‌چه خواهان روح بخشی به فضای آشپزخانه هستید، هنگام خرید کاغذ دیواری سقف آشپزخانه دقت داشته باشید طرح مناسب و هماهنگ با سایر وسایل آشپزخانه انتخاب کنید. یک سقف جذاب به عنوان کانون دکوراسیون، نه تنها آشپزخانه شما را زیباتر می‌کند، بلکه فضای خانه را نیز از حالت بی روح خارج کرده وآن را به بهترین شکل زینت می‌دهد. گفتنی است، خرید این محصول قیمتی کاملا مقرون به صرفه داشته و در نتیجه با صرف هزینه‌ای کم می‌توان تغییر و تحولی چشمگیر در محیط خانه به وجود آورد.

فروشگاه اینترنتی دکوپیک

دکوراسیون نوین و مدرن امروزی نیاز به تجهیزاتی از قبیل پرده، پوستر دیواری، کفپوش اپوکسی، آسمان مجازی، رادیاتور شیشه ای دکوراتیو و… است. برای خرید این محصولات فروشگاه دکوپیک انتخابی ایده آل است، چرا که تولید کننده محصولات دکوراتیو بوده و آن‌ها را با قیمتی استثنایی به فروش می رساند.

با انتخاب کاغذ دیواری سقف آشپزخانه از فروشگاه دکوپیک می‌توانید از میان تنوع رنگی خریدی مطلوب و متناسب با ست سایر وسایل آشپزخانه خود داشته باشید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد