کوسن دکوراتیو با طرح و نقش هنری

در این مطلب قصد آشنایی با کوسن با طرح دلخواه ، کوسن با طرح سنتی،کوسن با طرح ایرانی ، کوسن با طرح اسلیمی ، کوسن با طرح اختصاصی ، کوسن با نقوش اسلیمی ، کوسن دکوراتیو و کوسن با تصویر اختصاصی را که همگی نوعی از کوسن یا بالشتک هستند را داریم. در ادامه به شرح بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

کوسن یا بالشتک یکی از ابزارهایی است که علاوه ‌بر دکوری بودن قابلیت‌های دیگری هم دارد. ابعاد کوسن معمولا کوچک است اما بسیار در چیدمان داخلی و فضای منزل تأثیرگذار است. کوسن هم ایجاد راحتی و آرامش برای شما خواهد داشت و هم از عناصری برای زیبایی دکوراسیون منزل به شمار می‌رود. اجزای کوچکی که سلیقه‌ی شما را خیلی خوب به نمایش می‌گذارند. استفاده از کوسن طرح دار را می‌توان یک راه حل ساده برای تغییر و جلوه بخشیدن به فضای خانه دانست که می‌تواند رنگ و بوی جدیدی به دکوراسیون شما بدهد. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای کوسن که برای همه‌ی ما آشکار است پوشاندن مبل‌ها و پر کردن قسمت‌هایی از مبل برای نشیمن راحت‌تر است. در حقیقت کوسن‌ها به سادگی می‌توانند راحتی مبل را تا چند برابر بیشتر کنند و تغییرات و تأثیرات چشم‌گیری در زیبایی مبلمان به‌وجود بیاورند.

شاید خیلی از افراد فکر کنند که کوسن دکوراتیو تنها برای مبل‌های راحتی و استیل مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما باید بدانید که استفاده از کوسن علاوه‌بر مبلمان روی صندلی‌های آشپزخانه، تخت خواب، گوشه های دنج منزل و… باعث می‌شود زیبایی دکوراسیون شما چندین برابر شود.

استفاده از کوسن با طرح ایرانی برای صندلی‌های چوبی و یا فلزی آشپزخانه جدا از داشتن زیبایی ظاهری می‌تواند باعث راحتی قابل توجه آن‌ها شود.

تزئین تخت خواب با کوسن‌های تزئینی در اشکال و سایزهای متفاوتی که وجود دارد باعث جلوه بخشیدن به تخت خواب و اتاق شما می‌شود.

شما حتی می‌توانید گوشه‌ای دنج از منزل خود را با کوسن‌های مناسب برای این فضاها، پر کنید که ازجمله ایده‌های خاص در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. مخصوصا اگر به سبک سنتی علاقه دارید و دوست دارید گوشه‌ای از منزل‌تان حال و هوای سنتی داشته باشد. کوسن‌هایی با سایز بزرگ وجود دارند که برای استفاده‌ به این منظور طراحی شده‌اند.

در این مطلب نکاتی که به داشتن انتخابی درست و خرید کوسن موردنیاز شما کمک می‌کند را بیان خواهیم کرد. توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید کوسن حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

انواع کوسن

کوسن دکوراتیو و کاور کوسن‌ها براساس جنس، طرح و ابعاد به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند.

از نظر جنس گروه‌بندی کوسن‌ها به این صورت است: کوسن نمدی، کوسن گلیمی، کوسن چرم، کوسن پولیش، کوسن گرد چین دار و کوسن بافتنی.

البته اکثر کوسن‌ها را از جنس کتان تولید می‌کنند که قابلیت شستشو داشته باشند و بتوان آن‌ها را با ماشین لباسشویی شست. هنگام خرید کوسن حتما دقت کنید که قابلیت قرار گرفتن در ماشین لباسشویی را دارد یا خیر. البته بهترین راه برای تمیز کردن کوسن، تمیز کردن تکه‌ای است که کثیف شده. با این کار عمر کوسن هم بیشتر خواهد شد.

انواع کوسن بر اساس شکل ظاهری به این صورت اسم‌گذاری شده اند:

كوسن‌هایی با لبه‌های تیز: این كوسن‌ها را می‌توان از محبوب‌ترین انواع كوسن‌ها‌ دانست. این کوسن از دو قطعه پارچه و چهار درز در اطراف خود تشکییل شده ‌است که این دو تكه پارچه لزوما یکسان نیستند و یا در اکثر موارد پارچه رویی دارای تزئینات است.

کوسن‌های مکعبی: شکل هندسی این كوسن‌ها شبیه مكعب است و دارای دو كف است که به‌وسیله‌ی چهار تكه پارچه به هم متصل شده‌اند.

كوسن‌های منگوله‌دار: برای افراد خلاق این دسته از کوسن‌ها بسیار مناسب است چراکه می‌توانند هر چیزی را به لبه‌ها و چهارگوشه‌ی آن بدوزند تا از کوسن‌ آویزان باشد.

كوسن‌های تركیه‌ای: در لبه‌های کوسن ریسمان‌هایی ضخیم دوخته می‌شود و شكل ظاهری‌ آن‌ها شبیه مستطیل‌های كشیده با عرضی كم است.

كوسن‌هایی به شكل پشتی: از این کوسن‌ها علاوه‌بر مبل برای گوشه‌های دنج خانه هم می‌توان استفاده كرد. این كوسن‌ها ابعاد بزرگی دارند.

كوسن‌هایی با لبه پارچه‌ای: این كوسن‌ها هم نوع دیگری از كوسن‌های منگوله‌دار هستند که در قسمت لبه‌های آن‌ها به جای منگوله‌ از همان پارچه خود كوسن‌ها استفاده می‌شود و می‌توان در اتاق خواب‌ها از آن‌ها استفاده کرد.

کوسن‌های گرد: از جمله کوسن‌های فانتزی که آن‌قدر مناسب هستند که در هر خانه‌ای با هر سبک دکوراسیونی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کوسن‌های سوسیسی: این کوسن‌ها به شکل استوانه‌ای طراحی و تولید می‌شوند.

کوسن دکوراتیو تخت: این کوسن‌ها عرض‌ کمی دارند و بیشتر برای تزئین تخت‌ها و کاناپه‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

برای اکثر کوسن‌ها می‌توان کاوری تهیه کرد تا از سادگی در بیایند اما دسته‌ای هم وجود دارد که کوسن‌ طرح دار است و دارای طرح چاپ شده روی خود کوسن است. این نوع کوسن در انواع طرح و نقش موجود است و آن را با نام کوسن دکوراتیو هم می‌شناسند.

کوسن طرح دار

نکته بسیار مهمی که در مورد بالشتک ها و کوسن طرح دار مطرح است، نکته ی ایجاد احساس راحتی و افزودن زیبایی به فضای خانه با استفاده از کوسن طرح دار است.

کوسن طرح دار دکوپیک با ویژگی جنس پارچه با کیفیت بالا و رنگ بندی مناسب می تواند با قرار گرفتن  روی مبلمان راحتی و تخت خواب، فضا را گرم تر و صمیمی تر کند.

همچنین کوسن طرح دار میتواند خانه را به فضایی راحت تر برای استراحت و مطالعه تبدیل کند.

کوسن با تصویر اختصاصی

امروزه کوسن و منسوجات در انواع متنوعی طرح ها و سایز ها تولید می‌شوند. کوسن با تصویر اختصاصی دکوپیک یکی از محصولات ویژه و مشتری پسند دکوپیک محسوب می شود.

کوسن با تصویر اختصاصی همان گونه که از عنوانی که دارد پیداست، با تصایر مخصوص و منحصر به فرد تولید شده و غرضه می شود. این تصویر ممکن است یک تصویر هنری، طبیعت و …. باشد.

طرح و جنس پارچه ای که کوسن با طرح اختصاصی ساخته می شود، از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه ها و رنگ ها می باشد. شما می توانید با استفاده از کوسن با تصویر اختصاصی به دکوراسیون داخلی منزل تان نمای مخصوصی بدهید.

کوسن با طرح دلخواه

امروزه در بازار مبل و لوازم دکوری منزل مانند کوسن طرح های بسیار متفاوت و دلنشینی به چشم می خورد.

حال تصور کنید که در منزل تان کوسن با طرح دلخواه تان را داشته باشید. با وجود کوسن با طرح دلخواه در منزل دلنشینی فضای خانه برایتان چندین برابر خواهد شد و از حضور در منزلی که به سبک و طرح خودتان تزئین شده است؛ لذت خواهید برد.

شما می توانید کوسن با طرح دلخواه خودتان را با کیفیت بالا و در طرح های هنری، اسلیمی، سنتی و … از شرکت دکوپیک سفارش دهید.

کوسن با نقوش اسلیمی

امروزه استفاده از آثار و نقش‌های هنری به‌خصوص نقش‌های دارای خطاطی‌های زیبا، طرح‌های اصیل و قدیمی ایرانی و نقش‌های تزیینی به شکل گیاه با ساقه‌های مارپیچی که بانام اسلیمی نیز شناخته می شود، یکی از محصولات دکوپیک در طرح اسلیمی کوسن با نقوش اسلیمی است.

کوسن با نقوش اسلیمی در دکوراسیون منازل ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای پیداکرده است.

در آثار به‌جامانده از هنرمندان قدیمی ایرانی اسلامی طرح‌های زیادی از این قبیل بر روی کاشی‌ها، گچ‌بری‌ها و تزیینات ساختمان‌ها و مساجد دیده می شود که این طرح‌ها امروز طرفداران بسیاری زیادی در بین معماران داخلی برجسته پیداکرده است.

ترکیب کوسن با نقوش اسلیمی دکوپیک با طرح‌های زیبای ایرانی و اسلامی فضای محیط را مطابق با دکوراسیون هنری و ایرانی تزیین می نماید.

کوسن با طرح سنتی

کوسن با طرح سنتی یکی از لوازم و وسایل دکوری است که در عین کوچک بودن، تاثیر فوق العاده بالایی در ظاهر اتاق نشمین دارد.

کوسن می تواند به شکل و ظاهر منزل تنوع خوبی بدهد. کوسن با طرح سنتی دکویپیک یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات دکوپیک است.

این محصول توانسته است با کیفیت بالا و طرح های متنوعی که در زمینه ی سنتی و ایرانی اصیل دارد، جایگاه خوبی در بین محصولات دکوپیک به دست آورد.

اگر شما به فکر ایجاد تنوعی با رنگ و بوی سنت ایرانی هستید انتخاب کوسن با طرح سنتی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

طرح‌های ایرانی اسلامی کوسن‌ دکوپیک

دکوپیک در کنار کوسن‌های پارچه‌ای، محصولات پارچه‌ای دیگری را نیز به‌صورت ست تولید می کند که این محصولات در کنار هم زیبایی منزل شما را چندین برابر نموده و شما می توانید هریک از این محصولات زیبا و منحصربه‌فرد را به‌صورت مجموعه ست و یا تک سفارش بدهید.

کوسن دکوراتیو خاص و متفاوت دکوپیک با طرح‌های متفاوت و نوین ایرانی و اسلامی با نیم‌نگاهی به هنرهای ارزشمند سنتی کشور عزیزمان ایران، کامل‌کننده دکوراسون منزل ازجمله پرده و مبلمان هستند. ترکیب این کوسن با طرح ایرانی پارچه‌ای با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف علی‌الخصوص در کنار سایر محصولات دکوپیک هارمونی و هماهنگی کامل و خاصی در فضای خانه ایجاد می کند. در این طرح‌های زیبا می توان انواع نقش‌های سنتی ایرانی اسلامی ازجمله طرح‌های اسلیمی بندی، اسلیمی افشان، اسلیمی لچك و ترنج را مشاهده کرد. با توجه به تنوع بسیار زیاد آرشیو طرح‌های منحصربه‌فرد و هنری کوسن دکوپیک امکان انتخاب‌های بسیار خوبی برای شما فراهم می شود. شما می توانید با داشتن یک مبل ساده تعداد زیادی از کوسن‌های طرح دار دکوپیک را انتخاب کرده و بر روی مبل خود بچینید و به‌ظاهر ساده مبل جلوه‌ای خاص و جدید بدهید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

دکوراسیون هنری با کوسن دکوپیک

مناسب‌ترین مدل برای داشتن دکوراسیونی هنری در خانه خود استفاده از محصولات مختلف شرکت دکوپیک به‌صورت ست است. شما می توانید به‌راحتی و در کمترین زمان با ست کردن پرده‌ها، آباژورها، کوسن‌ها، پاف ها و رانرها دکوراسیون منزلتان را تغییر داده و تأثیر شگفت‌انگیز طرح‌های زیبای سنتی ایرانی و اسلامی و همچنین طرح‌های بین‌المللی را در منزل خود مشاهده کنید. قرار دادن کوسن‌های رنگی و طرحدار در دکوراسیون منزل می تواند فضای آن را به کلی تغییر داده و حال و هوای خانه شما را در جهت مثبت و پویا تغییر دهد و از حال و هوای کسل‌کننده و خاکستری به محیطی شاد و پویا تبدیل کند. این تغییر نیاز به هزینه زیادی ندارد و به‌راحتی می توانید با کوسن‌های رنگارنگ و طرحدار دکوپیک تفاوتی منحصر به فرد و شگفت انگیز را در کمترین زمان در چیدمان خانه و آپارتمان خود ایجاد نمایید.

راهنمای انتخاب طرح کوسن طرح دار یا کوسن دکوراتیو

هنگام انتخاب‌ کوسن با طرح دلخواه زیادی روبرو خواهید شد، اما به خاطر داشته باشید مناسب‌ترین طرح برای کوسن، طرحی است که هارمونی و هماهنگی لازم را با دکوراسیون منزل و سایر اجزاء منزل داشته باشد.

در انتخاب طرح کوسن، یک نکته‌ی مهم رنگ و مدل مبل است. اگر مبل‌های شما دارای رنگ‌های خنثی و پارچه‌ای ساده و بدون طرح هستند استفاده از کوسن با طرح اسلیمی یا کوسن با طرح اختصاصی انتخاب مناسبی برای دادن روح پویایی به مبلمان است.

چنانچه مبلمان شما جلوی پنجره چیده‌ شده‌اند، بهتر است در انتخاب طرح‌کوسن به طرح و رنگ پرده و والان پرده هم دقت کنید.

بهتر آن است که طرحی که انتخاب می‌کنید رنگ‌های خنثی هم داشته باشد ، خصوصا زمانی که طرح‌ها ضخیم هستند. با این ویژگی چشم‌ها کمتر خسته خواهند شد و طرح کوسن جذابیتی همیشگی خواهد داشت. در کل بهتر است از انتخاب طرح‌های شلوغ با رنگ‌های جیغ پرهیز کنید که خیلی زود جذابیت خود را از دست خواهند داد.

اگر می‌خواهید از چند کوسن با طرح اسلیمی  یا طرح‌های مختلف استفاده کنید، بهتر است طرح‌ها را در مقیاس‌های مختلف انتخاب کنید، تا هرکدام از آن‌ها به تنهایی هم به نظر برسند. برای مثال می‌توانید کوسن با طرح گل‌های ریز را کنار کوسن‌هایی ساده یا کوسن‌هایی با طرح گل‌های درشت انتخاب کنید.

چاپ روی کوسن | چاپ طرح دلخواه روی کوسن

شرکت دکوپیک در یک نو آوری مخصوص و منحر به بفرد سعی کرده است در تولید کوسن های دکوراتیو خود طرحی را چاپ کند که به دلخواه و مورد پسند شما می باشد. برای این شرکت همواره نظر و عقیده ی مشتریان مورد احترام می باشد.

در همین راستا چاپ طرح دلخواه روی کوسن را به مشتریان ارائه داده و در جهت انجام هر چه بهتر این نوآوری تلاش میکند.

همچنین شرکت دکوپیک نیز با چاپ روی کوسن توانسته است نظر مشتریان را به محصولاتش جذب کرده و بخش عمده ای از فروش هایش را به محصول چاپ طرح دلخواه روی کوسن اختصاص دهد. برای سفارش چاپ روی کوسن می توانید از راه ارتباطی تعیین شده تماس حاصل نمایید.

راهنمای انتخاب و خرید کوسن طرح دار

هنگام خرید کوسن باید فاکتورهایی را بررسی کرده و مواردی را برای داشتن انتخابی بهتر رعایت کنید. برخی از فاکتورهای مهم و مواردی که خوب است قبل از انتخاب و خرید کوسن بدانید را برای شما ذکر می‌کنیم:

1- جنس پارچه کوسن و محتویات داخل کوسن

درون کوسن با تصویر اختصاصی باید با موادی پر شده باشد که بسیار نرم و ضد حساسیت باشد تا احساس راحتی موردنظر را ایجاد کند. معمولاً کوسن‌ها را از پر، فوم یا ترکیب هر دوی آن‌ها پر می‌کنند. هرچه‌قدر کوسن‌ها از جنس مرغوب‌تری پر شده باشند، شکل ظاهری آن‌ها هم بیشتر به چشم می‌آید. ابتدا تصمیم بگیرید که می‌خواهید در خانه از کوسن‌ها چه استفاده‌ای کنید. فقط برای دکوراسیون یا استفاده به‌عنوان یک جور بالش؟ توجه داشته باشید که کوسن‌های ارزان را معمولاً از فوم‌های نامرغوب پرکرده‌اند که بعد از مدتی شکل و فرم اولیه خود را از دست می‌دهند.

2- مدل مبلمان

برای انتخاب شکل ظاهری کوسن، به شکل و نوع مبلمان خود توجه کنید. مثلا برای مبلمان با شکل مستطیل کوسن مستطیل شکل گزینه‌ی خوبی نخواهد بود. اصل تضاد در این زمینه بسیار جذاب خواهد بود. بهتر است برای مبل مستطیلی از کوسن دایره‌ای و یا مربعی استفاده کنید. یا برای مبل‌های استیل و یا مبل‌های راحتی باید از کوسن‌های مخصوص خودشان استفاده کنید. برای مبل‌های چوبی با لبه های تیز بهتر است از کوسن‌های گرد استفاده کنید. اگر مبل راحتی پر حجم و باد کرده دارید از کوسن‌های مربعی برای نمایی متعادل بهره ببرید. اگر در نهایت نتوانستید تصمیم بگیرید، از قانون ۲-2-1 استفاده کنید. ۲ کوسن مربع شکل هم سایز و هم الگو در دو طرف انتهایی مبل و 2 کوسن کوچکتر در کنارش قرار دهید و یک کوسن مستطیلی هم وسط مبل. می‌توانید به جای کوسن‌های مربعی از شکل دایره‌ هم استفاده کنید.

3- سبک دکوراسیون یا چیدمان منزل

استفاده از هر طرح و سبک کوسن مناسب با هر نوع دکوراسیونی نیست، بنابراین حتما باید به سبک دکوراسیون منزل‌تان توجه کنید. سبک دکوراسیون سنتی و مدرن هرکدام طرح کوسن خود را می‌طلبند. برای مثال کوسن‌هایی با سبک سنتی مانند طرح‌های پیچازی و اسلیمی مناسب منازلی با فرش ایرانی و مبلمان طرح شرقی هستند. اما برای یک مبلمان ساده‌ی کلاسیک، کوسنی با پس‌زمینه‌ی ساده و طرحی کوچک در وسط آن انتخاب مناسبی خواهد بود.

4- حداقل و حداکثر تعداد کوسن

تعداد کوسن‌های مورد استفاده یک امر سلیقه‌ای است که چند قانون کلی هم در مورد آن وجود دارد که بهتر است بدانید چراکه هارمونی بهتری ایجاد می‌کند.

اولین مورد این است که اگر تصمیم دارید کوسن‌ها را روی تخت خواب بگذارید، ماکسیمم تعدادی که استفاده می‌کنید دو عدد باشد. هرکدام از کوسن‌ها را می‌توانید در دو سمت بالش‌های تخت بگذارید تا تقارن زیبایی ایجاد شود و برهم زدن این تقارن مسلما زیبا نخواهد بود.

دومین مطلب این که قبلا از قرار دادن تعداد زوج کوسن‌ روی مبل خودداری می‌شده چراکه از نظرعلم زیبایی شناسی بکار بردن اعداد فرد گزینه‌ی بهتری است. اما امروزه نمی‌توان گفت که این امر یک اجبار است شما می‌توانید قاعده‌ی خودتان را داشته باشید.

آخرین مورد این است که اگر می‌خواهید کوسن را روی یک صندلی بدون دسته قرار دهید، سعی کنید از دو کوسن با سایزهای متفاوت استفاده کنید تا خالی بودن و خلأ این صندلی‌ها کمتر حس شده و به چشم بیاید.

انتخاب رنگ  کوسن با نقوش اسلیمی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب کوسن به آن دقت کنید این است که چه رنگ کوسنی برای محیط منزل‌تان مناسب و هماهنگ است. بهتر است سعی کنید از رنگ‌های واضح و درخشان استفاده کنید. این رنگ باید با یکی از رنگ‌های بکار رفته در مبل، فرش و یا تزئینات دیوار هماهنگ باشد و یا اینکه جسورانه از رنگی کاملاً متضاد استفاده کنید.

خرید کوسن

دکوپیک یکی از مراکزی است که اقدام به فروش‌کوسن کرده و شما می‌توانید برای خرید کوسن مرغوب و با کیفیت از طریق آن اقدام کنید. خرید اینترنتی کوسن گزینه‌ای است که کار شما را آسان کرده چراکه شما در خریدکوسن مناسب باید به ۵ اصل مهم توجه کنید: اندازه، شکل، رنگ، طرح و تعداد. با خرید آنلاین دکوراسیون خانه مقابل چشمان‌تان بوده و خیلی راحت می‌توانید این ۵ نکته را با آن تطابق دهید. تنوع قیمت کوسن های موجود، در کنار طرح‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید خریدی آزادانه و دلچسب داشته باشید. علاوه‌بر طرح‌های موجود، همانطور که در قسمت‌های قبلی گفته شد امکان چاپ روی کوسن هم وجود دارد و شما می‌توانید عکس موردنظر خود را برای چاپ روی کوسن به ما بدهید. البته دقت کنید که این عکس باید کیفیت مناسبی داشته باشد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان دکوپیک، مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز ، با ما در تماس باشید

فروشگاه دکوپیک

دکوپیک فروشگاهی است که انواع محصولات نوین دکوراسیون را تولید کرده و به فروش می‌رساند. محصولات زیادی را می‌توانید در دکوپیک پیدا کنید ازجمله پرده، پوستر دیواری، کفپوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه‌ای دکوراتیو. در حقیقت تمام آن چیزی که برای ایجاد تغییری شگرف در دکوراسیون خود لازم را دارید را دکوپیک عرضه می‌کند. شما می‌توانید در مجموعه دکوپیک ست‌های هنری و اختصاصی خودتان را داشته باشید و با ست کردن یا هماهنگ کردن پرده، کوسن با تصویر اختصاصی، رومیزی، آباژور، رانر، مبلمان و کاغذدیواری، دکوراسیونی خاص، منحصربه‌فرد و مطابق با سلیقه‌ی خودتان داشته باشید.

مجموعه دکوپیک با هدف ایجاد تغییرات چشم‌گیر، زیبا و البته اقتصادی و مقرون به‌صرفه در این مسیر همواره با کارشناسان مجرب خود در کنار شما خواهد بود و شما در هر مرحله‌ای از تغییر دکوراسیون منزل می‌توانید از راهنمایی و مشاوره مهندسان و کارشناسان دکوراسیون دکوپیک استفاده کرده و از آن‌ها کمک بگیرید.

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد