وبلاگ

دسته‌بندی نشده

پرده شید آشپزخانه

واژه شید در زبان انگلیسی به معنای “سایه” است؛ به همین منظور هدف اصلی از طراحی و نصب انواع پرده شید، جلوگیری از ورود نور خورشید و حفظ حریم خانه و محل کار شماست.

آشپزخانه، قلب هر خانه ایست و بایستی در طراحی دکوراسیون و زیبا سازی آن نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید تا بتوانید محیط گرم و دلنشینی برای وقت گذراندن خود و خانواده تان داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم انواع شید آشپزخانه را به شما معرفی کرده و یک فرصت طلایی برای خرید پرده شید مورد علاقه تان به شما پیشنهاد دهیم.پس این مقاله مفید و جذاب را از دست ندهید و اگر به فکر خرید پرده شید آشپزخانه هستید؛ حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های پرده شید آشپزخانه

پرده شید دارای یک سری ویژگی ها و خصوصیات بارز است که در همه مدل های آن رعایت می شود. در واقع پرده شید آشپزخانه یا شید رول متشکل از یک تکه پارچه صاف و یکپارچه است که حول یک محور در بالای پنجره قرار می گیرند.

با توجه به قیمت شید آشپزخانه، در صورتی که دوست دارید فضای آشپزخانه خود را به محیطی دوست داشتنی و زیبا تبدیل کنید؛
می توانید به سایت دکوپیک مراجعه کرده و با انتخاب مدل شید آشپزخانه مد نظر خود که می تواند از ساده تا طرح دار باشد را با بهترین و ارزان ترین قیمت، از این سایت سفارش دهید.

سفارشات شما بدون واسطه و به طور مستقیم توسط کارشناسان ما در سایت دکوپیک دریافت شده و در موعد مقرر به دستتان می رسد. بنابراین کافیست طرح و مدل شید آشپزخانه که در نظر دارید را با تیم دکوپیک در میان بگذارید و پس از دریافت مشاوره، سفارش خود را به ثبت برسانید.
با خرید از سایت دکوپیک، دیگر نگران قیمت شید آشپزخانه نباشید؛ ما به شما تضمین می دهیم که خرید خود را با ارزان ترین قیمت ممکن انجام خواهید داد.

پرده شید آشپزخانه می تواند از جنس پارچه کتان، پنبه یا پلی استر تولید شود و مکانیزم حرکتی آن به صورت بالا رو یا جمع شونده است. به این ترتیب دیگر مشکلی برای حرکت دادن یا جابه جایی وسایل برای باز و بسته کردن پرده نخواهید داشت.

پرده شید آشپزخانه می تواند به دو روش مختلف حرکت کند که شامل روش دستی یا روش برقی است. در روش دستی؛ پرده مجهز به زنجیر و گیربکس بوده و با استفاده از آنها می توانید پرده را بالا و پایین بیاورید و به این ترتیب میزان نور ورودی را کنترل کنید.

در روش برقی؛ یک موتور الکتریکی در پرده شید تعبیه می شود که این موتور به وسیله یک ریموت یا کنترل هوشمند، پرده را حرکت می دهد. به این ترتیب در هر جایی از آشپزخانه که باشید؛ می توانید با استفاده از ریموت میزان نور ورودی و دید به بیرون را تنظیم کنید.

انواع شید آشپزخانه

هر کدبانوی خوش سلیقه ای به دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه خود اهمیت می دهد؛
بنابراین حتما دوست دارید با انواع شید آشپزخانه آشنا شوید تا بتوانید مدل ایده آل خود را پیدا کنید. سایت دکوپیک انواع پرده شید آشپزخانه از ساده تا طرح دار را ارائه داده و گزینه های متنوعی برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد. در ادامه شما را با انواع شید آشپزخانه آشنا خواهیم کرد.

  • پرده شید ساده

پرده شید ساده همان طور که از نامش پیداست؛ بدون طرح بوده و در رنگ های متنوعی قابل سفارش است. به این ترتیب می توانید رنگ این نوع پرده را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر اجزای آشپزخانه شما هارمونی داشته باشد.

  • پرده شید دبل

در واقع پرده شید از یک لایه پرده ساخته شده در حالی که پرده شید دبل دارای دو لایه پارچه از هم جداست
به طوری که آستر آن همان لایه زیرین بوده و لایه رویی به صورت یک لایه ظریف، شفاف و جذاب نمایان می شود. پرده شید دبل از بهترین انواع شید آشپزخانه به شمار می رود.

  • پرده شید بلک اوت

پرده بلک اوت یا پشت فوم دار، نوعی پرده شید برای جلوگیری 100 درصد از ورود نور خورشید به فضای آشپزخانه است.  بلک اوت برای استفاده در شب و روز طراحی شده و می تواند به خوبی ورود نور خورشید را تنظیم کند.

  • پرده شید اسکرین

در صورتی که دوست دارید حین آشپزی و کار کردن در آشپزخانه، از منظره بیرون هم لذت ببرید؛
بهترین گزینه نصب پرده شید اسکرین خواهد بود. این پرده با داشتن بافت مشبک، به شما امکان دیدن محیط بیرون را می دهد و در عین حال از ورود نور خورشید به داخل جلوگیری می کند. به این ترتیب می توانید تا حد دلخواه نور ورودی را تنظیم کرده و از منظره بیرون هم لذت ببرید.

  • پرده شید بامبو

اگر آشپزخانه شما دارای دکوراسیون و لوازم چوبی است؛ بهترین گزینه خرید پرده شید بامبو خواهد بود. این پرده از جنس چوب بامبو و به صورت نوارهای افقی ساخته شده که با جمع شدن پرده، این نوارهای افقی چوبی به ترتیب از پایین به بالا در زیر هم قرار می گیرند.

  • پرده شید رومی

پرده شید رومی می تواند به خوبی از فضای آشپزخانه در برابر نور و صدا محافظت کرده و دید از بیرون به داخل را تا حد زیادی محدود کند. در صورتی که دکوراسیون مدرن را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده اید؛ پرده شید رومی می تواند یک مدل شید آشپزخانه مناسب برای آن باشد. این نوع پرده به صورت آکاردئونی جمع شده و با باز و بسته کردن آن می توانید میزان نور ورودی را تنظیم کنید.

  • پرده شید بالونی

این جنس توسط حلقه ها و بندهایی که در آن تعبیه شده باز و بسته می شوند؛
به این ترتیب با باز کردن پرده ها، بندها بلند و آویزان شده و پرده حالت پف دار به خود می گیرند. این نوع پرده با ظاهر شیک و جذاب خود، می تواند برای محیط خانه و آشپزخانه شما انتخاب ایده آلی باشد.

  • پرده شید چاپی

آیا دوست دارید تصویر مورد علاقه خود را روی پرده شید آشپزخانه چاپ کرده و محیط آشپزخانه خود را به همان فضای دلنشینی که می خواهید تبدیل کنید؟ سایت دکوپیک این فرصت را در اختیار شما قرار داده است. کافیست تصویر مورد نظرتان را برای تیم دکوپیک ارسال کنید تا پرده چاپی خاص خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تحویل بگیرید.

تا این جا به بررسی مدل های متنوع و انواع شید آشپزخانه پرداختیم. شما کدام مدل را بیشتر می پسندید؟ در صورتی که نسبت به خرید شید آشپزخانه ترغیب شده اید؛

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه خرید و قیمت، با تیم کارشناسی ما در سایت دکوپیک تماس بگیرید یا پیام دهید.

نکات طلایی خرید شید آشپزخانه

برخی تصور می کنند که دکوراسیون و طراحی اتاق نشیمن یا سایر اجزای خانه نسبت به آشپزخانه واجب تر است؛
در حالی که این تصور اشتباه بوده و آشپزخانه قلب خانه محسوب می شود. آشپزخانه محیطی است که شما بخشی از روز خود را در آن سپری می کنید و به همین دلیل باید در آن احساس نشاط و آرامش داشته باشید. به همین دلیل حین خرید شید آشپزخانه بایستی به یک سری نکات مهم توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. این بخش مهم را از دست ندهید.

  • پارچه پرده شید

همان طور که پیش از این گفتیم؛ پارچه پرده شید می تواند از جنس کتان، پنبه یا پلی استر تولید شود. کیفیت و دوام پرده تا حد زیادی به جنس پارچه آن بستگی دارد؛
به همین دلیل تیم دکوپیک همواره در تلاش بوده تا مرغوب ترین و بهترین انواع پارچه را برای تولید پرده شید آشپزخانه استفاده کند
تا میزان شفافیت، بافت پرده و تنظیم نور ورودی توسط آن به بهترین شکل اجرا شده و انتظارات شما را برآورده کند.

  • ابعاد پرده شید

پیش از اقدام به خرید؛
بایستی ابعاد و اندازه پنجره آشپزخانه خود را به طور دقیق به دست آورده و در اختیار کارشناسان تیم دکوپیک قرار دهید. در صورتی که ابعاد به درستی اندازه گیری نشوند؛
اندازه پرده سفارش داده شده متناسب با اندازه پنجره نخواهد بود و از جذابیت جلوه آن می کاهد.

  • طرح پرده شید

تیم دکوپیک انواع شید آشپزخانه از ساده تا طرح دار را به شما ارائه داده و می توانید طرح یا تصویر مورد نظر خود را روی پرده شید داشته باشید
و یک فضای دلنشین و دوست داشتنی برای آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید.

  • نصب و نگهداری پرده شید

با توجه به اینکه پرده آشپزخانه بیشتر در معرض کثیفی و چرب شدن یا لکه دار شدن قرار دارد؛ تمیز کردن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه پرده شید نسبت به سایر انواع پرده های آشپزخانه، بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود. همچنین شست وشو و نگهداری از آن آسان بوده و می توانید به راحتی آن را تمیز کنید. از طرفی می توانید با انتخاب یک جنس پارچه مناسب، پروسه شست وشوی آن را راحت تر هم بکنید.

  • قیمت شید آشپزخانه

پرده شید آشپزخانه جزو پرده های مقرون به صرفه بوده و نسبت به مدل های هم رده خود، قیمت مناسب تری دارد. با این حال سایت دکوپیک همیشه ارزان ترین قیمت را به شما ارائه می دهد و با خرید از دکوپیک دیگر نگران قیمت نباشید. البته با توجه به نوسانات بازار، بهتر است برای استعلام قیمت انواع شید آشپزخانه، با ما تیم دکوپیک تماس بگیرید یا پیام دهید.

تا این جا به بررسی انواع مدل شید آشپزخانه و نکات مهم در خرید آن پرداختیم. به نظر شما چه نکات دیگری در خرید بهترین پرده شید آشپزخانه حائز اهمیت است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مزایای نصب شید آشپزخانه

اگر شما هم مدل شید آشپزخانه خود را انتخاب کرده اید؛ حتما دوست دارید مزایای آن را هم بشناسید تا نسبت به خرید خود مطمئن تر باشید. در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مزایای نصب شید آشپزخانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

  • قطعا اولین و مهم ترین مزیت پرده شید، نصب و شست وشوی راحت آن است. به این ترتیب می توانید در صورت نقل مکان هم به راحتی پرده شید را جدا کرده و در محل جدید نصب کنید یا این که به راحتی آن را بشویید تا مثل روز اول تمیز، درخشان و زیبا شود.
  • مقداری فوم در پشت پرده شید آشپزخانه به کار رفته تا با بستن پرده، کسی نتواند از بیرون به فضای داخل آشپزخانه دید داشته باشد. به این ترتیب حریم خصوصی و امنیت شما در طول روز و شب حفظ خواهد شد.
  • ورود نور خورشید موجب گرم شدن فضای آشپزخانه و خنثی شدن خنکی کولر می شود؛
    به همین دلیل با استفاده از مدل شید آشپزخانه مورد علاقه خود، می توانید میزان نور ورودی به داخل آشپزخانه را کنترل کرده و از گرم شدن بیش از حد فضا جلوگیری کنید.
  • پرده شید قابلیت حرکت و جابه جایی از طریق دو روش دستی و برقی را دارد و شما می توانید بنا بر سلیقه یا کاربردی که دارید؛ مدل ایده آل خود را انتخاب کنید. بنابراین بهتر است به سراغ کاربردی ترین مدل شید آشپزخانه بروید.
  • از دیگر مزایای پرده شید آشپزخانه، تنوع بالای طرح و رنگ آن است. به همین دلیل می توانید به زیبایی آن را با سایر اجزای آشپزخانه خود هماهنگ کرده و یک هارمونی شگفت انگیز از رنگ های مورد علاقه خود را به آشپزخانه تان بیافزایید.
  • دوام و کیفیت بالای پرده شید آشپزخانه موجب شده تا به یکی از کاربردی ترین و بهترین گزینه های موجود برای استفاده در آشپزخانه تبدیل شود.
    به همین خاطر تیم متخصص دکوپیک از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها برای تولید پرده شید آشپزخانه بهره می برند
    تا حتی پس از استفاده طولانی مدت هم نیاز به ترمیم یا تعویض نداشته باشید.
  • در نهایت بهترین مزیت آن؛ قیمت شید آشپزخانه است. خوشبختانه تیم دکوپیک همواره ارزان ترین قیمت را ارائه می دهد و شما می توانید بهترین کیفیت را در کنار ارزان ترین قیمت داشته باشید.

کلام آخر

هدف شما از خرید پرده شید آشپزخانه چیست؟ چه مزایای دیگری شما را نسبت به خرید شید آشپزخانه ترغیب می کند؟ خوشحال می شویم نظرات خود را با ما و کاربران سایت دکوپیک در میان بگذارید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
اینستاگرم واتس‌اپ واتس‌اپ تلگرام
نوار کناری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد